štvrtok 13. decembra 2018

Tipy na vianočné darčeky z Elnina

 
Máme za sebou už druhú adventnú nedeľu a to znamená, že sa k nám Vianoce blížia závratnou rýchlosťou. Ak ešte nemáte všetky darčeky pokúpené nezúfajte, v dnešnej dobe máme tú vymoženosť, že sa môžeme vyhnúť tlačenici v obchodoch a užívať si nakupovanie darčekov z  pohodlia nášho domova. A keďže je môj blog prioritne zameraný na kozmetiku, rozhodla som vám dať zopár tipov na kozmetické vianočné darčeky zo stránky Elnino.


Ak si dávate otázku, prečo práve tipy z tohto eshopu, tak odpoveď je ľahká. Nielen že s nimi spolupracujem, ale predovšetkým si aj sama odtiaľ kupujem výrobky a aj časť darčekov pre mojich blízkych pochádza z tohto eshopu. Túto objednávku vám ale ukazovať nebudem, aby náhodou nedošlo k odhaleniu niektorých darčekov dopredu, ale iba v skratke prezradím, že ide o krásne darčekové sady od značky Versace 😊 

Dneska vám teda dám zopár tipov na darčeky, ktorými by ste mohli obdariť svojich blízkych a urobiť im radosť niečím zo sveta kozmetiky. Nebudem to deliť na kategórie, jednoducho pôjde o mix tipov od najmladších po najstarších, pre ženu, muža či dieťa, pre bežného milovníka kozmetiky až po kozmetického nadšenca. Sami asi poznáte svojich blízkych a máte približne predstavu, čím by ste im spravili radosť, takže stačí si už len vybrať 😊 A snažila som sa vám to trošku ulahčiť a tipy máte zoradené od najlacnejších po najdrahšie.


To by boli na dnes tipy na vianočné darčeky, ktoré som našla na Elnine a osobne ma zaujali. Budem rada, ak mi do komentárov napíšete, ako ste na tom s darčekmi, či ich už máte pokúpené alebo premýšľate čo kúpiť a či vám poprípade tento článok pri výbere pomohol 😊

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára