nedeľa 30. decembra 2018

Gabriella Salvete - paletky, bronzer, lícenka



V dnešnom článku by som rada pokračovala v predstavení výrobkov na líčenie pleti od Gabriella Salvete v spolupráci s Elninom a dnes to bude o paletkách, bronzery a lícenke. 


Začala by som paletkami a v mojej kozmetickej zbierke skončila kontúrovacia paletka a paletka rozjasňovačov. Tieto paletky sa skladajú z troch púdrových produktov, majú rovnaké pevné priehľadné plastové balenie, hmotnosť 15 g a sú bez zrkadielka. Samotná paletka je malá, spratná, ideálna aj na cestovanie. Oba výrobky sa dajú zohnať iba v tomto jednom farebnom prevedení. 

Gabriella Salvete Contouring Palette  

 


Kontúrovacia paletka je určená na zvýraznenie kontúr pleti a obsahuje bronzer, rozjasňovač a lícenku. Samotný produkt jemne práši, ľahko sa aplikuje, je dostatočne pigmentovaný a aj výdrž je celkom fajn, v tomto ma táto paletka naozaj príjemne prekvapila a potešila. 


Ako sú na tom jednotlivé odtiene? Bronzer má studenší podtón, takže bude vyhovovať aj bleduliam, ten veľmi chválim. Rozjasňovač je na mňa dosť studený, takže medzi mojich favoritov rozhodne nepatrí a skôr ho používam na líčenie očí než na rozjasnenie pleti a lícenka má krásny odtieň, ale môj problém s ňou spočíva v tom, že obsahuje na lícenku až moc trblietok a pôsobí na mňa skoro ako rozjasňovač. Rozhodne by sa mi páčila matná lícenka kľudne v tomto odtieni. Čiže ako kontúrovaciu paletku na komplet líčenie pleti pre mňa nie je až taká dokonalá. Ja som sa ale vynašla a rozjasňovaču a lícenke som našla využitie v podobe tieňov na oči a tam teda vyzerajú parádne, najmä tá lícenka. Má naozaj krásny odtieň, ktorý sa podľa mňa pri tieňoch na oči ťažšie hľadá, takže som si z tohto produktu urobila multifunkčný kúsok a nakoniec som si ho aj obľúbila 😊 

Gabriella Salvete Highlighting Palette

 


Paletka rozjasňovačov pozostáva z troch odtieňov, ktoré majú za úlohu dodať pleti zdravý lesk. Táto paletka jemne práši, jednotlivé odtiene sú ale na rozjasňovače dosť suché a aj keď na prvý pohľad v paletke vyzerajú výrazne rozdielne a tmavo, vo výsledku sú oveľa jemnejšie, podobnejšie a majú podtón do siva.



Kým na bežnom svetle vyzerajú takmer rovnako, na slnku je ten farebný rozdiel viac viditeľný. Čo mi na tejto paletke nevyhovuje je, že tie rozjasňovače nerobia jednoliaty pekný lesk, ale sú tvorené množstvom trblietok, ktoré síce pleť dokážu pekne rozjasniť pri pohľade z diaľky, ale ak sa na pleť pozriete z blízkam tak je to množstvo trblietok vidieť.


Rozhodne tento produkt nezatracujem, ale neni to ani top paletka rozjasňovačov. Ten fialový odtieň si na sebe ako rozjasňovač neviem predstaviť, to skôr na líčenie očí a čo sa týka rozjasnenia, tak ja miešam zvyšné dva dokopy a nakoniec to nevyzerá vôbec zle.


Ak by som mala spomenúť výrobky, ktoré som si obľúbila najviac, tak je to bronzer a lícenka. Oba produkty majú podobné priehľadné pevné plastové balenie o hmotnosti 8g. Kým bronzer takmer nepráši, pri lícenke je tá prašnosť trošku väčšia, ale nie je to žiadna katastrofa. Sú dostatočne pigmentované, ľahko sa aplikujú, dobre držia a oba mám v odtieni 02.

Gabriella Salvete Bronzer Powder

 



Oficiálne označenie tohto výrobku je bronzový hydratačný púder s ochranným faktorom SPF 15. Je dostupný v troch odtieňoch a je vhodný pre všetky typy pleti, lebo obsahuje silikónové zložky, ktoré pomáhajú absorbovať prípadný vyšší maz pokožky. 


Ja ho mám v odtieni 02 a je to krásny hnedý odtieň s trošičku teplejším nádychom a pre mňa osobne je to ideálny odtieň. Ľahko sa aplikuje, je primerane pigmentovaný, na pleti vyzerá super a aj jeho výdrž je skvelá. Jednoducho s týmto bronzerom ma to baví a veľmi rada po ňom pri líčení siaham.

Gabriella Salvete Duo Blush

 



Oficiálne označenie tohto výrobku je rozjasňujúca lícenka a v ponuke je v 4 rôznych odtieňoch. Táto lícenka jemne práši, je primerane pigmentovaná, ľahko sa nanáša a má slušnú výdrž.

Zľava do prava : rozjasňujúca časť, matná časť, ich mix

Jej zaujímavosťou je, že sa skladá z dvoch častí a tým získate až 3 rôzne odtiene. Jej menšia časť obsahuje trblietky a vyzerá ako rozjasňovač, zvyšná časť je matná. Dajú sa použiť oddelene alebo ako ja ich zmiešate dokopy a v prípade odtieňa 02 získate svieži korálovo-broskyňový odtieň. Za mňa opäť spokojnosť a rozhodne kúsok, po ktorom rada siaham. 

Ceny týchto výrobkov sa na Elnine pohybujú od 4 do 6 Eur a musím uznať, že v prípade niektorých z týchto produktov som si našla naozaj veľkých obľúbencov a som rada, že ich mám vo svojej kozmetickej zbierke.

Ktorý z týchto produktov vás najviac zaujal?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára