nedeľa 9. decembra 2018

Novembrové novinky z dmky


Ani november nebol v dmke skúpi na novinky, tak sa poďte so mnou pozrieť, čo pekné a nové som tam objavila 😊






Ako vždy začneme mojimi obľúbenými produktami do sprchy. Balea má v ponuke zo zimnej kolekcie sprcháč v kombinácii maliny a magnólia a teda za mňa sa táto vôňa fakt vydarila, veľmi príjemný kúsok. U značky alverde nájdete sprcháč Salsa Beats, ktorý ponúka zmyselnú zmes extraktu z ibišteku a škorice. Kneipp má najnovšie v ponuke sprchovací gél s označením Tonic a to v prevedení eukalyptus&mandarinka a ružový grapefrut&vetiver. Ak poznáte značku Revlon iba ako dekoratívnu kozmetiku, tak by ste mali vedieť, že jej ponuke je oveľa širšia a majú aj šampóny či sprchové gély. A na záver tu mám opäť Kneipp a veľmi zaujímavú novinku v podobe sprchovacej peny v kombinácii vanilky a cupuacu, tak toto je rozhodne lákavá sladko voňajúca záležitosť 😊



trend IT UP nie je iba dekoratívna kozmetika, najnovšie v ich ponuke nájdete aj výrobky určené pre starostlivosť o naše rúčky a tá je teraz v zime veľmi potrebná. A nové zimné vône od Balea nájdete zastúpené aj v tekutých mydlách a malinovo-magnóliové si ma získalo 😊




Peelingy patria k veľmi príjemným záležitostiam v sprche, kedy si pokožku jemne obrúsime, zbavíme ju odumretých buniek a dodáme jej jemnosť. V ponuke dmky je novinkou telový peeling 9 divov plodov od slovenskej značky Botanica Slavica a ide o soľný peeling na báze bio olejov z hroznových jadier, slnečnice, šípky a deväť plodov bylín z ruže, borievky, arónie, rakytníka, bazy, viniča, pagaštanu, čučoriedky a jablone, ktorý zanechá vašu pokožku čistú, omladenú a vyživenú. Nový peeling má aj značka Balea a v tomto prípade ide o olejový peeling so soľou z Mŕtveho mora. A pokiaľ patríte skôr k priaznivcom napustenej vane, môžete si ju spríjemniť s penou od alverde v kombinácii vanilky a mandarinky.
 

Aj v zime je potrebné chrániť sa pred potom a k tomu môžu dopomôcť nové Balea deospreje a to v prevedení maliny a magnólia alebo rozkošná mačička so zamatovou vôňou. A ak ste skôr milovníkmi prírodných slovenských výrobkov, v dmke už od značky Slavica Botanica zoženiete aj ich krémové dezodoranty v troch prevedeniach.




Čierna je stále in a vie to aj značka Garnier, ktorá má v rade Pure Active až tri produkty. Najnovším je čierna zlupovacia maska, o ktorej sa časom dočítate aj u mňa na blogu. Rad Neutrogena Hydro Boost sa nám pekne rozrástol a poskytuje komplet starostlivosť o pleť. A novinkou sú aj penivé pleťové masky Bubble od značky Daggett & Ramsdell




Klasický Nivea krém zoženiete aj v krásnych plechovkových vianočných obaloch a už dlhšie je v ponuke aj ružový Nivea Care upokojujúci krém. V rámci pleťovej starostlivosti som objavila aj equilibra čistiaci micelárny gél na tvár Aloe, ktorý odstraňuje make up, čistí pleť, tonizuje, zjemnňuje a zvlhčuje pleť.



Magické nátačky boli kedysi veľkým hitom a každá ich chcela mať doma 😊 Ja som vtedy odolala, bola som voči tomuto produktu trošku skeptická, ale nakoniec si ich zaobstarala kamarátka a na jej vlasoch fakt fungovali. Takže ak máte redšie vlasy a chcete si dodať objem a natočenie, za vyskúšanie rozhodne stoja. A v rámci starostlivosti o vlasy som objavila aj novinkový rad od Pantene Superfood. 



V tomto zimnom období má Balea v ponuke neustále nejaké nové telové mlieka či oleje, vďaka ktorým môžeme pokožke dodať počas týchto chladných dní potrebnú výživu a hydratáciu.




Ak máte doma malú princeznú, určite ju poteší akýkoľvek produkt od značky Prinzessin Sternenzauber, od značky SauBär som objavila vlhčený toaletný papier s vôňou melónu v praktickom púzdre a pre milovníkov Hami dobrôt takéto krásne mikulášske balenia. 





Dneska tu mám pre vás aj špeciálnu sekciu ekologického prania. V dmke toho zoženiete naozaj požehnane, napríklad prací gél či rôzne prášky od značky Yellow&Blue a novinkou je značka herbow a ich pracia gulička z mydlových orechov a rôzne druhy parfumov na pranie. Tej guličke som neodolala a som veľmi zvedavá, ako bude fungovať. 








Teraz sa pre presunieme ku klasickým výrobkom na pranie. Denkmit má v ponuke nové vonné kapsuly, ktoré obsahujú vysokohodnotné parfumy, ktoré preniknú do hĺbky vlákien textílií a dodajú im dlhotrvajúci, nezvyčajný vonný zážitok s výnimočnou intenzitou. Ak ste si obľúbili kapsuly na pranie od Lenoru či Arielu, tak najnovšie ich zoženiete vo veľkých baleniach po 47 kusov. Pomaly sa v našich drogériách udomácňuje aj značka Frosch vrátane výrobkov na pranie a Lenor má aj nové tekuté pracie prostriedky na 20 praní. A chladné zimné večery si môžeme spríjemniť so značkou Profissimo a ich vonnými setmi. 





Značka Stella Jones má v ponuke nové kúsky v podobe nových pančuchových nohavíc či teplých zimných ponožiek. A v dmke objavíte aj legendárne pestré ponožky Happy Socks. A ak potrebujete vašim nôžkam dodať potrebnú starostlivosť a výživu, na výber máte viacero krémov na nohy od Balea




Nesmiem zabudnúť ani na pánov 😊 Labello má pre nich špeciálny balzam na pery s SPF 15, Lactovit sprcháč 3 v 1 a Balea Men má v ponuke hydro vankúšiky pod oči pre pánov.


V dmke nájdete aj širokú ponuku vôní, ktoré môžete vyskúšať vďaka testerom a práve vône sú skvelým tipom na darček, ak aspoň trošku poznáte osobu, ktorú chcete obdarovať.






Najväčšou novinkou vo svete dekoratívky v dmke za mesiac november je určite nový stojan, v ktorom nájdete dve nové značky v dmke a to Makeup Revolution London s ich veľmi známymi korektormi, rozjasňovačmi a množstvom krásnych paletiek a nová setsrička značky trend IT UP v podobe 183 DAYS by trend IT UP, ktorá sa bude obmieňať každých 6 mesiacov a na začiatok do predajní priviala metalické kúsky doplnené veselými obalmi a zaujímavý farbami. Mňa osobne zaujala paletka Gossip v prevaže matných odtieňoch no ani rozkošné balzamy na pery nevyzerajú zle. U mňa doma ale nakoniec skončil peeling na pery, takže sa môžete tešiť na recenziu 😊



Nové čokoládové tekuté rúže od L'Oréal Paris urobili v blogosfére trošku rozruch, tak som na ne zvedavá, už jeden odtieň ku mne putuje a Dermacolácky make up Noblesse je už nejaký čas na trhu a takto pekne ho mali samostatne vystavený v dmke. Už ste ho niekto skúšali?


Neviem ako u vás, ale u nás v práci vypukla chrípka v plnej paráde a preto je potrebné sa dopovať ovocím, zeleninkou a inými vitamínmi, aby nás to úplne nezmohlo. Celkom fajn ponuku doplnkov nájdete aj u značky Das gesudne PLUS a tieto ich horúce nápoje vedia super zahriať aj pomôcť.





Značka dmBio je vždy zárukou dobrých a zaujímavých kúskov pre naše jazýčky. Či už ide o med, ktorý má teraz svoju sezónu alebo zaujímavé kúsky v podobe Falafelu. A teší ma, že v dmke majú aj Nomina kaše, ktoré sú celkom obľúbené a sama ich mám doma.




A keďže sa nám nezadržateľne blížia Vianoce, nesmie chýbať ani vianočná výzdoba či vianočné dobroty od dmBio. Čo vám môžem odporučiť a určite nebudete sklamaný, je ich skvelý punč, minulý rok sme vypili niekoľko týchto krabičiek 😊


Môj nákup sa niesol v duchu doplnenia potrebných kúskov do domácnosti a kaše, príkrmy či cumel sú súčasťou mikulášskeho balíčka pre moju malú neterku. Nechcela som jej kupovať sladkosti, na ktoré je ešte malá, tak som to vyriešila kúskami, ktoré má rada 😊

Ktorá z týchto noviniek vás najviac zaujala? Máte nakúpené už darčeky?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára