pondelok 27. augusta 2018

Inovovaná slnečná rada Astrid Sun


Výrobky z radu Astrid Sun patria už tretí rok k mojej základnej opaľovacej výbave a nedám na ne dopustiť. Tento rok značka Astrid svoju slnečnú radu inovovala a vďaka tomu si môžete užívať slniečko na súši i vo vode bez starostí. Unikátne produkty s inovatívnou slnečnou technológiou (UVA/UVB/IR/VL) poskytujú pokožke širokospektrálnu fotostabilnú ochranu pred škodlivými vplyvmi UV a infračerveného žiarenia a viditeľného svetla. Ich nové zloženie obohatené o špeciálne vyvinutý karotenoidový komplex poskytuje aktívnu antioxidačnú ochranu, chráni pokožku pred predčasným starnutím a zanecháva ju jemnú a dokonale hydratovanú. Stačí si len vybrať ideálny mix produktov pre vás a celú vašu rodinu. A aj keď máme vrchol leta už za sebou, mnohí z vás majú určite ešte túlavé topánky ako ja a chcú si leto predĺžiť počas jesene niekde v teplúčku pri mori, tak vám prinášam zopár tipov na výrobky, ktoré sa vám určite hodia.


ASTRID SUN Olej na opaľovanie OF 30

 


V posledných rokoch pri voľbe výrobku na opaľovanie automaticky siaham po olejoch. Mám pocit, že sa s nimi dokážem najlepšie, najkrajšie a najrýchlejšie opáliť a súčasne som chránená pred slniečkom. Oleje od značky Astrid mám veľmi rada a vždy keď sa mi minú, hneď kupujem ďalší. 

Zloženie tohto oleja obohatené o vzácne oleje (arganový, buriti, mrkvový) zjemňuje pokožku, hydratuje ju a napomáha urýchliť opálenie. Karotenoidový komplex poskytuje aktívnu antioxidačnú ochranu a pomáha posilňovať prirodzenú obranyschopnosť pokožky.



Keď som v balíčku od Astrid objavila olej na opaľovanie s OF 30, veľmi som sa potešila. Tieto oleje majú super praktický rozprašovač, ľahko sa roztierajú, neskutočne nádherne voňajú, na pokožke zanechávajú jemný film a pokožka je pred slniečkom dostatočne chránená a pekne a rýchlo opaľuje do bronzova bez spálenia či začervenania. Základom je ale pravidelné natieranie po každom kúpaní, toto netreba podceniť. Ochranný faktor 30 je pre mňa ideálny na pobyt pri mori, kde je slniečko naozaj ostré a treba sa poriadne chrániť.


Ak máte radi oleje na opaľovanie, oleje od značky Astrid musíte rozhodne vyskúšať. Mne stačí iba k nim privoňať a hneď sa ocitám pri mori, cítim z nich leto, pohodu a relax. Sú dostupné na mnohých miestach, od drogérií cez supermarkety, ale s tými vyššími faktormi je to trošičku komplikovanejšie, preto vám dám malú radu.


 
Tento rok pred odchodom na dovolenku do Egypta som zistila, že zásoby tohto oleja došli, tak som sa vydala do drogerky na nákup. Keďže v Egypte je slniečko oveľa silnejšie než bežne v Európe, chcela som minimálne ochranný faktor 20. Obehala som všetky dmky v okolí, Teta drogérie, Tesco i Kaufland a všade mali tento olej maximálne do OF 15. Deň pred odletom som išla okolo 101 drogérie a už úplne zúfalá som automaticky zabočila do oddelenia s opalovákmi a on tam na mňa čakal! Takže taký tip pre vás, vyššie faktory týchto olejov nájdete iba v 101. 

ASTRID SUN Hydratačné mlieko na opaľovanie OF 15 + balzam na pery OF 25



O balzame na pery s OF 25 sa nebudem veľmi rozpisovať, nakoľko minulý rok som o ňom na blogu písala. V krátkosti iba spomeniem, že nie je veľmi tuhý, jemne po perách kĺže, nie je mastný, dodáva im potrebnú hydratáciu a ochranu. Príjemne vonia, je z neho cítiť kakaové maslo. Suchým a popraskaným perám poskytuje potrebnú dávku hydratácie, pery zanecháva vláčne a jemné a súčasne pred slniečkom chránené.



V našich zemepisných šírkach volím podľa stupňa opálenia a času, kedy sa opaľujem, opalováky s OF od 6 po 15. Myslím si, že tá 15 je dostačujúca pre tých z vás, ktorý rovnako ako ja sa opaľujete prirodzene, nemáte tendenciu sa spáliť a nie ste citlivý na slnko. Kedysi mlieka na opaľovanie od značky Astrid u mňa neboli veľmi obľúbené, lebo na pokožke zanechávali biely povlak a veľmi ťažko sa roztierali. To je však pár rokov už minulosťou a Astrid sa aktuálne pýši opaľovacími mliekami, ktoré hrdo konkurujú akejkoľvek inej značke.

Hydratačné mlieko na opaľovanie s OF 15 v maličkom 80 ml balení ma potešilo, lebo ho hodím do akejkoľvek tašky, môžem ho nosiť so sebou a kedykoľvek počas dňa podľa potreby aplikovať. Často si ani neuvedomujeme, ale počas horúcich slnečných dní, kedy slniečko neúprosne páli, sa dokážeme opáliť aj počas chôdze pri vybavovaní pracovných povinností a tak treba mať po ruke dostatočnú ochranu. Veľmi sa mi hodil aj počas nedávnej návšteve zoo.  Má bielu farbu, príjemnú vôňu, ľahšiu konzistenciu a na pokožke sa ľahko roztiera do stratena bez toho, aby zanechal biely povlak. Pokožku pred slniečkom dostatočne chráni. Zloženie obohatené o multivitamínový komplex (betakarotén, vitamíny A, E, F) poskytuje aktívnu antioxidačnú ochranu, chráni pokožku pred predčasným starnutím a napomáha bezpečnejšiemu opaľovaniu. Mlieko obsahuje D-pantenol a prírodný betaín, podporuje hydratáciu pokožky a chráni ju pred stratou vlhkosti a pružnosti. 


Toto maličké balenie sa asi nebude dať zohnať bežne v predajniach, ale videla som ho ako súčasť setu s väčším plným balením Astrid opalovákov za výhodnú cenu, takže oplatí sa kúpiť aj takýto set. 

Ja svoju tohtoročnú výbavu na opaľovanie mám už kompletnú a už si iba držím palce, aby sa na jeseň ešte jedna dovolenka vydarila. Budem veľmi rada, ak mi do komentárov dáte vedieť, kde ste tento rok dovolenkovali a aké opaľovacie výrobky ste si brali. Rada sa nechám inšpirovať 😊

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára