štvrtok 28. júna 2018

Júnové novinky z dmky


Ani neviem ako a ďalší mesiac je pomaly za nami. Zbehlo to neskutočne rýchlo a ja mám pocit, že absolútne nič nestíham 😡 V tom nikdy sa nekončiacom zhone si ale rada nájdem čas na návštevu predajne dm drogeriemarkt Slovensko, čo je taký môj relax a súčasne doplnenie kozmetických zásob a preto ani tento mesiac nemôžu chýbať júnové novinky 😊



Je to malé, rozkošné a krásne to vonia, čo je to? Predsa Balea čistiace gély na ruky, ktoré sa rozrástli o nový kúsok ladený do morských tónov. Je to super vychytávka na cesty, festivaly a ja som jeden kúpila pre sestru a nosí ho zavesený na kočíku 😊  
Kým minule som vám ukazovala výrobky z vlasovej starostlivosti od slovenskej značky 2SIS, tentokrát som objavila ich dve rozkošné mydielka a to hydratačné a pílingové. Ach tie ich vône, nabudúce asi neodolám.  




Ak zatúžite v sprche po niečom osviežujúcom, Balea má v ponuke sprcháč v kombinácii maliny a limetka. Od značky treaclemoon som objavila nový sprcháč Spiced Plum Custard a Balea má ďalšiu novinku v podobe Pink Jelly Bomb a malo by ísť o sprcháč ružovej farby s vôňou goji.



Tentokrát ma oddelenie so sprcháčmi veľmi potešilo a pokračujeme ďalej s novinkami. Nové kúsky od značky Dove s micelárnou vodou som vám už na blogu ukazovala a už sú dostupné aj v obchodoch, rovnako ako aj sprchové pílingy, o ktorých sa snáď už čoskoro u mňa dozviete viac. Sprchovacie peny od Balea sa rozrástli o nový kúsok v podobe vône Lovely Moment, čo by mala byť kombinácia jazmínu a frézie. 



Ak ste milovníkmi kokosu, určite vás zaujme nová limitka od alverde. Melón alebo kokos? No pre mňa ťažká voľba, ale keďže tieto nové telové mlieka od Balea majú iba 75 ml, oba stoja za vyskúšanie. Ak by ste ich v predajni hľadali, ja som ich u nás našla medzi krémami na ruky.



Značka Fa má nový deodorant s vôňou kvetín a Nivea zase trio antiperspirantov s vôňou tropického ovocia, citrónov alebo kvetín.




A ešte pri kokose ostanem, lebo keď už kokos, tak od hlavy po päty 😊 Značka Balea prišla na trh s veľmi šikovným produktom práve s vôňou kokosu. Twinpack šampón a kondicionér Coconut Kiss v praktickom twinpack balení obsahuje z jednej strany šampón a z druhej strany kondicionér a tak je ideálny na cesty. 
Chcete mať lesklé, hydratované a regenerované vlasy? Tak v ponuke od značky Balea nájdete aj malé rozkošné masky na vlasy, tak stačí si iba vybrať.



Ak máte radi suché šampón od značky Batiste, tak v dmke už zoženiete aj ich miniatúry. A Gliss Kur sa rozrástol o nový rad, ktorý má pomáhať vlasom namáhaným v lete.




Balea má v ponuke novú pleťovú masku i čistiace obrúsky a objavila som aj značku Pilaten




Balea má v ponuke veľmi zaujímavý kúsok v podobe sticku na čistenie pleti. Ja ho aktuálne testujem, tak sa môžete tešiť onedlho na recenziu. alverde má nový karoténový olej na tvár Q10. Ošetruje suchú pokožku, náchylnú k tvorbe vrások a dodáva pleti zamatovo jemný vzhľad. A nové masky od Garnier vám nemusím nejak predstavovať, aktuálne vylcujú blogosféru 😊


Ak máte vo svojom okolí oslávenca, ktorý je aj kozmetickým nadšencom, potešiť by ho mohla táto rozkošná darčeková sada od alverde, ktorá pozostáva z šampóna, sprcháču, telového mlieka či krému na ruky v malých baleniach.



Čo sa týka špeciálne mužov, toho tu až tak veľa nemám. Značka L'Oréal Paris si pre nich pripravila nové výrobky na fúzy či do sprchy. 



Nesmiem zabudnúť ani na našich najmenších. V ponuke sú rôzne výrobky na ochranu pred slniečkom od značky Sundance a tá limitka po opaľovaní s korytnačkou vyzerá božsky! Okrem kozmetiky sú v ponuke aj rôzne plyšové šuštiace hračky či muchláčikovia.




Trošku sa pristavím aj pri domácnosti. Keďže nemáme myčku a umývanie riadov prischlo mne, rada si túto činnosť spestrím niečím voňavím. Veľmi rada siaham po výrobkoch od značky Denkmit no tentokrát ma zaujala aj značka  Frosch s rozkošnou žabkou na obale. A ak ste šikovní ako ja a sem tam sa vám podarí zafarbiť prádlo, odporúčam tieto utierky od Denkmit, sú super!




V dekoratívke som toho nového veľa neobjavila. Miss Sporty má nové laky vytvorené v spolupráci s ich ambasádorkou Veronikou Spurnou, obajvila som stojan s lakmi od Orly s peknými letnými farbami a trend IT UP má novú limitku, ktorá obsahuje parfémy, balzam s peelingom a matné rúže v 5 farebných prevedeniach.


Ak máte radi sladké nátierky, v ponuke je značka Pure Nuts a ich oriešková nátierka 100% arašidy chrumkavé, oriešková nátierka fakt husté kešu či arašidové maslo s čokoládou.



A keďže sa s letom spája aj grilovacia sezóna, v ponuke je nnožstvo výrobkov určených ku grilovaniu a pritom netreba zabúdať ani na rôznu háveď a treba sa zásobiť repeletmi 😊


A na záver môj skromný nákup 😊

Dúfam, že sa vám júnové novinky z dmky páčili a budem rada ak mi napíšete, čo vás z tejto ponuky zaujalo najviac.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára