utorok 19. júna 2018

Predprázdninový výpredaj na Elnine a ako som opäť podľahla zľavám

Určite poznáte tie okamihy, keď vám chodia do mailu správy od eshopov o novinkách a zľavách a vy zo zvedavosti kliknete na daný odkaz a ocitnete sa v sieti výpredajov a zaujímavých akcií 😊 I keď v poslednej dobe toho veľa nestíham, aspoň sem tam sledujem čo je nové a ak sa dozviem o nejakej zaujímavej akcii, hneď vám dávam na FB vedieť. 

Minulý týždeň som vás upozornila na predprázdninový výpredaj u Elnina a aj keď som sa nechystala objednávať, veď doma mám toho celé zásoby, pokušenie bolo väčšie a zľavy naozaj neskutočné, tak predsa len k objednávke prišlo 😊 A keďže výpredaj stále prebieha, rozhodla som sa vám dať zopár tipov, ktoré mňa zaujali natoľko, že skončili u mňa doma.


Objednávku som robila 12.06. a balíček som mala v Zásielkovni pripravený už 14.06., takže naozaj veľmi slušná rýchlosť. Ako môžete vidieť, balíček bol trošku väčší, ale všetko prišlo poctivo zabalené, nepoškodené a ešte mi prihodili aj 3 vzorky vôní. Takže za mňa spokojnosť a Elnino opäť nesklamalo!


Ste zvedaví čo balíček obsahoval?


Myslím si, že celkom slušnú zásobu kozmetiky, ale nebojte, toto všetko nie je iba pre mňa, ale množstvo z týchto vecí sú darčeky pre mojich blízkych a niečo aj pre vás.


Darčekové kazety sú skvelým tipom na darček a u Elnina je ich výber naozaj široký. Kto by nebral set výrobkov od Indulona? A za tú cenu? Ako isto viete, značka Dove je u nás veľmi obľúbená, takže nemohla chýbať ani darčeková kazeta pre pánov. Playboy má v obľube zase švagor, tak snáď sa mu s Play It Wild For Him trafím do vkusu a neobjednať si Mimoňskú kazetu by bola večná škoda, lebo vodná pištoľ poteší nielen najmenších, ale aj dospelých, veď letná sezóna a kúpanie sa blíži. Aktuálne je tento Mimoňský set vypredaný, tak snáď ho časom doplnia.


Čo sa týka ešte klasickej kozmetiky,tak keď už som objednávala, prihodila som tatinovi penu na holenie Gillette, na skúšku som zobrala šampón na vlasy od značky Xpel (momentálne vypredaný) a pre milovníkov Marvel Avengers bola v ponuke pena do kúpeľa. 


Mňa osobne ale najviac nadchla dekoratívka a skvelé ceny na paletky od Makeup Revolution London a zobrala som hneď tri rozdielne kúsky. Žiaľ, aktuálne sú už vypredané a ani sa nečudujem, lebo za cenu okolo 1,50 Eur niečo podobné rozhodne nezoženiete! Ešte som prihodila do košíka zo zvedavosti rúž, od Tigi ma zaujal očný tieň a keďže očné tiene v ceruzke od Rimmel sú u mňa veľmi obľúbené, prihodila som aj tie do košíka. 


No nie sú krásne? Podľa mňa jedna krajšia ako druhá a aby ste si nemysleli, že som skrblík, tak určite niektorá z nich skončí v súťaži a poteší niekoho z vás. Kľudne mi do komentov napíšte, ktorá sa vám páči najviac a chceli by ste o ňu časom súťažiť.

Ako vidíte, môj predprázdninový výpredaj u Elnina dopadol celkom dobre, za veľmi slušné ceny som si kúpila veci pre radosť či darčeky pre blízkych a ak vás niečo z dostupných kúskov zaujalo, bežte na stránky Elnina, lebo výpredaj stále prebieha 😊

Ktorý kúsok sa vám páči najviac? Tiež ste podľahli tomuto výpredaju?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára