utorok 12. júna 2018

Balea tekuté mydlo No.16


Priznávam sa bez mučenia, že zbožňujem tekuté mydlá a jasným favoritom v našej domácnosti je značka Balea. Tie obaly, ten dizajn, tie vône! Pred nejakým časom však Balea prišla s úplne inými tekutými mydlami, než na aké sme bežne zvyknutí a to ma nenechalo chladnou a jeden kúsok hneď putoval so mnou domov 😊

Balea Handseife No.16 - tekuté mydlo moruša čierna a čučoriedky



Balea tekuté mydlo No. 16 obsahuje vzácne zložky zo Škandinávie. Jemne čistí ruky a udržiava v rovnováhe hydratáciu pokožky. Dermatologicky testované, vegan, vyrobené v Dánsku.

Tekuté mydlo je balené v tmavom plastovom obale s pumpičkou o objeme 475 ml. Keď som ho videla prvýkrát na foto, myslela som si, že to bude sklo, ale nie, je to vo finále plast čo je pre šikovných ako som ja praktickejšie 😊 Mydlo má jednoduchý až minimalistický dizajn, na ktorý pri tejto značke nie sme veľmi zvyknutí. Za seba ale môžem povedať, že mne osobne sa páči a s podobným dizajnom výrobkov sa stretávam v lepších hoteloch. 


Mydlo má veľmi praktickú pumpičku, ktorá dávkuje primerané množstvo výrobku, vďaka čomu ním neplytváte a len veľmi pomaly ubúda. Má priehľadnú gélovú konzistenciu a neskutočne krásnu vôňu. Je to taká jemná prírodná ovocno-svieža vôňa a v kombinácii moruše a čučoriedky si ma úplne získala. Pení primerane a ruky po umytí zanecháva voňavé bez pocitu vysušenia. 


Na mňa toto mydlo pôsobí už luxusnejším dojmom a vďaka jeho príjemnej vôni si umývanie rúk maximálne užívam. Jeho cena je 2,99 Eur a zoženiete ho v predajniach dm drogeriemarkt Slovensko alebo na online shope. Ak by vás kombinácia moruše a čučoriedky nezaujala, tak v ponuke je aj v kombinácii No.14 med a chmeľ a No.12 ovos a rakytník.  

Všimli ste si tieto tekuté mydlá? Ktoré vás najviac zaujalo?






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára