sobota 16. apríla 2016

Žlté nechtíky so Sally Hansen bez použitia laku

Ahojte!

Aj na vás už pôsobí tá jar? Ja som sa začala čoraz viac obklopovať farbami a to i vrátane mojich nechtov. Keď som mala možnosť vybrať si zo stránky www.parfemy-elnino.sk  pár výrobkov na nechty, vedela som, že jeden z nich musí byť niečo, čo som ešte na blogoch veľmi nevidela, niečo zaujímavé, nevšedné a neokukané. A tak som pátrala, skúmala a nakoniec okrem odlakovača od Dermacolu a lakov od Sally Hansen ku mne putovala aj jedna veľmi zaujímavá vecička. Čo to bolo? O tom sa dočítate v dnešnom článku. 





Sally Hansen Salon Effects Nail Polish Strips

Chcete mať rýchlo a dokonalo upravené nechty bez toho, aby ste si ich museli nalakovať? Tak v tom prípade siahnite po tomto výrobku od Sally Hansen. Táto sada obsahuje 16 farebných nálepiek na nechty, drievko a pilník.  





 Ja mám odtieň 160 Electric Shock a ide o naozaj výraznú a neónovo žltú farbu bez akýchkoľvek ornamentov či trblietok. Samotné nálepky sa nachádzajú v plastových obaloch balené po 8 ks a je super, že výrobca tam dal tých nálepiek viac, lebo nie vždy sa to lepenie podarí. Priložené drievko slúži na úpravu nalepenej nálepky po stranách a pilníkom si spilníkujete a odstránite zvyšky nálepky. 

I keď výrobok obsahuje aj papier s postupom a radami, pre lepšiu predstavu o tom, ako prebieha samotné lepenie, som si prezrela videá na YT. Výrobok sa aplikuje na suché a čisté nechty. Nálepky vyberte z obalu (je z toho cítiť zmes laku a odlakovača) a na každý necht si vyberte takú nálepku, aby vám naň viac menej sedela. Najskôr z nálepky odstráňte priehľadnú fóliu a následne nálepku odlepte zo samotného bieleho podkladu. Snažte sa ju čo najviac precízne nalepiť na necht a postupujte ako pri lakovaní, od konca nechta ku špičke. Keď už ste nálepku nalepili a podarilo sa vám to, máte skoro vyhrané. Následne, ak vám presahujú okraje, ich upravte pomocou drievka a pilníkom odstráňte prebytočné okraje a máte hotovo :-) Viem, že asi takto to znie možno komplikovane, ale vďaka tým videám to raz dva pochopíte.

A teraz ste asi zvedaví, ako to vyzerá vo finále, či to drží a akú to má výdrž. Takže takto. Môj prvý pokus skončil tak katastrofálne, že sa sem tú fotku bojím dať, ale asi ju dám, nech vidíte, ako to vyzerá, keď sa to nevydarí. Začiatok bol jednoducho hrozný. Neviem, či je to mojou nešikovnosťou alebo tie prvé nálepky boli nepodarky, ale mne sa to vôbec nedalo pekne nalepiť, odliepali sa mi a vytvárali na nechtoch nepekný vzhľad. Veď posúďte sami.


Ako môžete vidieť, je to jedna veľká katastrofa a na ich odstránenie mi stačilo ich jednoducho odlepiť, aj tak nedržali. Bola som z toho smutná a zúfalá a nechápala som, ako im to v tých videách môže tak ľahko a pekne ísť. Nie som však osoba, ktorá sa ihneď vzdáva, dala som si chvíľu pauzu a potom som pokus opakovala. A viete čo? Našla som si v tom asi nejaký svoj systém, lebo odrazu to išlo !!!! A veru ako po masle a z výsledku som maximálne nadšená !!!!



Ja som s výsledkom nadmieru spokojná !!!! Nálepky sa na necht pekne nalepili, splynuli s ním a ani by ste neverili, že to nie je nalakované. S týmito nálepkami vytvoríte naozaj veľmi pekný vzhľad nechtov.
Čo sa týka výdrže, tak ja som už nechty neprelakovala priehľadným lakom, lebo som bola zvedavá, čo nálepky znesú. Výsledok je, že sa správajú ako lak, čiže začnú sa časom štiepať špičky a hlavne sú náchylnejšie k oškretiu. Je to dané ich materiálom, predsa len lak toho zvládne viac. Takže pri tomto stave, kedy som mala nalepené iba nálepky, mi nechty vydržali v celkom peknom stave 5 dní. Určite ale odporúčam pre ich dlhšiu výdrž a odolnosť voči poškriabaniu použiť ešte priehľadný lak aspoň v 1 vrstve a vtedy by vydržali oveľa dlhšie.
Keď raz tieto nálepky poriadne nalepíte, držia ako pribité, neni šanca ich len tak odlepiť. Odstraňujú sa normálne odlakovačom a tá nálepka sa krásne rozpúšťa a ide dole presne ako lak.

- po 5 dňoch

Výhodu týchto nálepiek vidím v tom, že si nemusíte nechty pracne lakovať v niekoľkých vrstvách, čakať kým lak zaschne, nechty sa vám neotlačia a celkovo, ušetríte čas. Okrem týchto jednofarebných nálepiek sú v ponuke aj so vzormi čo ocenia najmä tí, ktorých nechtový dizajn až tak nenadchýna, lebo na to nemajú čas alebo nie sú až tak zruční. Poprípade, ak si nechcete kupovať takýto výrazný lak a ide len o jednorazovú záležitosť na nejakú špeciálnu akciu, tiež si s týmito nálepkami vystačíte. A čo je na nich asi naj? Ich cena, tieto Sally Hansen Salon Effects Nail Polish Strips zoženiete na stránkach Elnina za úžasnú cenu 1,03 Eur.


Samozrejme, sú tu aj isté nevýhody, ale výhody tohto produktu to prevážia. Medzi nevýhody radím to, že musíte sa s tým trošku vyhrať a chce to dávku šikovnosti a trpezlivosti. A asi najväčšou nevýhodou je, že ich ponuka je naozaj obmedzená, aktuálne na Elnine sú v ponuke iba tieto žlté a dostupnosť asi len na internete, lebo v drogérii som ich zatiaľ nenašla.

Za mňa teda určite veľké áno pre tieto nálepky a po počiatočnom neúspechu si ma absolútne získali a chcela by som do budúcna vyskúšať aj nejaké so vzorom.  

Čo hovoríte na tento výrobok? Páči sa vám to? Skúšali ste už niečo podobné?







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára