utorok 22. apríla 2014

Objednávka z Iherb.com

Ahojte!

Už dlhšie mám tento článok rozpísaný, ale až dneska som ho dopísala a uzrie svetlo sveta :-)
Dneska vám chcem predstaviť stránku www.iherb.com, na ktorej si môžete zakúpiť širokú škálu produktov. Výrobky sú zasielané z USA a táto stránka je známa vďaka štetcom Real Techniques od Samanthy Chapman, ktoré sú tu za veľmi priaznivé ceny. Okrem toho na tejto stránke nájdete široký sortiment Elf kozmetiky,výživových doplnkov, biokozmetiky a tiež potravín. Balíček mi dorazil za 24 dní, všetko bolo v poriadku. Čo sa týka poštovného, z viacerých možností som si vybrala ten najlacnejší a to Global Priority Mail by DHL za $4.00, ktorý má dve nevýhody - vaša objednávka sa nedá sledovať a v prípade, že by vám tovar neprišiel, peniaze vám nevrátia. Preto môj prvý nákup bol menší, lebo som sa obávala, či mi balíček dorazí, ale keďže všetko prebehlo v poriadku, určite ešte budem objednávať. Niekedy na štetce Real Techniques býva aj akcia, takže najbližšie ju určite využijem. K prvej objednávke vám dajú zľavu $5, ak vaša objednávka je menšia ako $40 alebo $10,, ak je vyššia ako $40.

A čo som si kúpila? 

Barbara's Bakery, Snackimals, Animal Cookies, Chocolate Chip (60 g)
Ide o 100 % prírodné keksíky s príchuťou čokolády, ktoré mne osobne pripomínajú Be Be Dobré ráno, ale neprídu mi až také sladké. Sú skutočne lahodné, vo vnútri sáčika sa nachádzajú keksíky v podobe rôznych zvieratiek, čo by sa mohlo páčiť najmä našim najmenším. Obsahujú samé zdraviu prospešné zložky, takže nemusíme mať výčitky svedomia pri maškrtení. Neobsahujú umelé farbivá, príchute alebo konzervanty. Odporúčam vyskúšať.

Barbaras Bakery Snackimals Animal Cookies
E.L.F. Cosmetics, Studio, Powder Brush
Ide o štetec, ktorý je primárne určený na púder, ale čítala som, že je skvelý aj na zapracovanie make-upu. Ja ho používam na púder. Tento štetec sa dá kúpiť aj u nás, len je raz tak drahý, tak keď som ho zbadala na tejto stránke, hneď som ho pridala do košíka. Jeho štetinky sú vyrobené z kvalitného syntetického vlákna, sú husté, mäkké a ešte nevypadol ani jeden chĺpok z neho. Celkovo je tento štetec veľmi príjemný na dotyk a ľahko sa s ním pracuje. Veľmi dobrý pomocník za úžasnú cenu.

 
 
 Nivea, Sensitive Shaving Gel for Men, Alcohol-Free, (198 g)
O tomto gély na holenie sa nebudem veľmi rozpisovať. Ide o gél na holenie pre mužov sensitive, ktorý som kúpila priateľovi z dvoch dôvodov. Je lacnejší ako u nás, ale hlavný dôvod je, že som mu ho kúpila preto, aby ho porovnal s tým, ktorý sa dá zakúpiť u nás. Tak už sa teším na výsledky tohoto testovania.

Sierra Bees, Organic Cocoa Butter Lip Balm, .15 oz (4.25 g)
Sierra Bees, Organic Cocoa Butter a Organic Vanilla Lip Balm,(4.25 g)
V poslednom čase sa stávam závislá na balzámoch na pery a kde sa dá, vždy si jeden kúpim. A tak tomu bolo aj teraz! Tieto balzámy sú veľmi obľúbené, nakoľko si jeden môžete vybrať zdarma k nákupu, alebo si ich môžete zakúpiť za $0,85 a to už sa aspoň za vyskúšanie oplatí. Ja som si nechala s kakaovým maslom a vanilkový som dala mamine. Oba sú po nanesení na pery priehľadné a nádherne voňajú. Ľahko sa pri nanášaní kĺžu po perách a nádherne ich hydratujú. Sú to jedny z najlepších balzámov, aké som kedy vyskúšala a som veľmi spokojná. Najmä v poslednom čase mám veľmi suché pery a nič mi na ne nepomohlo okrem tohto balzámu a ešte jedného, o ktorom vám napíšem inokedy. Na perách sú príjemne, ale trošku preráža vôňa olivového oleja, čo nemusí každému vyhovovať.
Tieto balzámy majú čisto prírodné zloženie, ktoré tvorí :
extra panenský olivový olej, včelý vosk, príchuť (organického pôvodu), slnečnicový olej, vitamín E
Okrem týchto balzámov stránka Iherb ponúka širokú škálu značiek balzámov na pery ako Hurraw!,  Blistex, Out of Africa a veľmi známe Crazy Rumors.

Elderberry Zinc, Herbalozenge, Sweet Elderberry
V balíčku sa nachádza 15 pastiliek. Ide o doplnok stravy, ktorý obsahuje vitamín C, zinok, extrakt z bazy, upokojujúce bylinky a je sladený s hnedým ryžovým sirupom. Pastilky sú bez umelých farbív, sladidiel a príchutí. Sú dobré na podporu imunity. Pastilku treba nechať rozpustiť v ústach a nesmie sa ich skonzumovať viac ako 8 denne. Pastilky sú veľmi príjemné, chutia po baze, sú jemne nasladlej chute a môžem ich len odporučiť.  


S nákupom som veľmi spokojná a už teraz pokukujem po nových produktoch, najmä po štetcoch od EcoTools, ale aj iných produktoch, ktoré si v blízkej dobe objednám.

A čo vy? Poznáte stránku Iherb? Čo ste si už objednali a stojí za povšimnutie ?

Inak trošku som pozmenila vzhľad blogu. Nie som moc technický typ, ale snažila som sa. Páči sa vám?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára