pondelok 14. apríla 2014

Menší aprílový nákup v DM

Ahojte!

Dneska som po dlhšom čase zavítala do DM a keďže som mala málo času, rýchlo som pobrala čo som potrebovala dokúpiť. A čo skončilo v mojom nákupnom košíku?


Denkmit čistiaci a ošetrujúci prostriedok na laminátové podlahy      
Tento produkt čistí a zároveň ošetruje všetky laminátové, korkové a povoskované drevené podlahy. Špeciálny Nano-plus-systém chráni pred neželaným vydúvaním podlahy, pretože bráni preniknutiu vlhkosti cez škáry v podlahe. Tento produkt kupujem opakovane. Podlaha je čistá, lesklá bez šmúh. Produkt príjemne sviežo vonia. Cena je 1,79 Eur za 1 liter.

Balea sprchový gél po opaľovaní
Tento sprchový gél som chcela už dlho vyskúšať, ale vždy bol vypredaný, keď som ho zháňala. Kúpila som si ho na leto, keď sa už konečne budeme môcť opaľovať, prípadne ak by sa podarilo ísť na dovolenku k moru, tam by sa určite zišiel. Bohaté zloženie sprchového gélu ošetruje namáhanú pokožku po opaľovaní alebo po návšteve solária a chráni ju pred vysušením. Odstraňuje zvyšky chlóru a slanej vody, obsahuje chladivý komplex. Odkladám do poličky a už teraz sa teším na leto, kedy ho budem môcť využiť. Potom naň určite urobím recenziu. Keďže ide o limitovanú edíciu, ak si ho chcete zaobstarať, treba rýchlo skočiť do DM, lebo sa vypredá a už sa nebude dať zohnať. Cena je 0,99 Eur za 300 ml. 

Das gesunde PLUS bielkovinová tyčinka
O týchto tyčinkách som čítala pozitívnu recenziu na nejakom blogu, tak keď som si ich dneska všimla, jedna hneď putovala do košíka. Oslovila ma príchuť cookies a krém. Hneď som si ju hodila do kabelky a dneska, keďže som absolútne nestíhala, som ju skonzumovala. Je to tyčinka obalená v čokoláde s cookies náplňou. Je mäkká a chutí skutočne lahodne. Cena je 0,79 Eur za 45 g.
Nutričná hodnota na 1 tyčinku (45g) :
Energie: 753kJ/180kcal
Tuky: 4,7g
Sacharidy 21g (cukry: 13g)
Bielkoviny: 14g

Miss Sporty podkladový a vrchný lak
Takýto lak by mal byť základom každej zbierky lakov, no musím sa priznať, že do dnešného dňa som nemala žiaden lak určený na starostlivosť o nechty. Ako podkladový lak má ochrániť nechty a vytvoriť lesklý základ. Ako vrchný lak má vytvoriť pevný ochranný štít s neuveriteľným leskom. Nedávno som naň čítala pozitívne recenzie, tak hneď som si ho uchmatla. Som naň veľmi zvedavá. Cena je 1,79 Eur, objem 8 ml.

Ebelin vatové tyčinky 200 ks
Vatové tyčinky nemôžu chýbať v žiadnej kúpeľni alebo kozmetickom stolíku. Keďže mi moje dochádzali, dokúpila som si nové. Sú vo veľmi peknom farebnom balení. Cena 0,89 Eur.

Na tento mesiac si DM pre nás pripravila niekoľko akcií. Celý mesiac za nákup výrobkov s logom DM získate 5-násobne viac bodov, a to sa určite oplatí. Zoznam výrobkov vlastnej značky DM nájdete tu. Okrem toho celý mesiac si môžete zakúpiť dekoratívnu kozmetiku so zľavou - 25 %  za 35 b.

A čo vy? Čo máte nové vo svojej kozmetickej zbierke?
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára