streda 4. decembra 2013

Gabriella Salvete Stars Enamel

Ahojte!

Po dlhšom čase som tu späť s novým článkom a dneska by som vám rada dala do pozornosti lak na nechty od Gabriella Salvete Stars Enamel v odtieni 04 Mistero Grey. Tento odtieň laku patrí medzi prvé štyri farby, ktoré boli uvedené na trh, avšak odvtedy už GS prišla s novými odtieňami, z ktorých si určite každý vyberie.
Poďme si teda povedať niečo bližšie k odtieňu 04 Mistero Grey.

Ide o lak krásnej šedej podzimnej farby, ktorý obsahuje väčšie i menšie trblietky, ktoré sa krásne ligocú.
Dizajn fľaštičky sa mi veľmi páči a pôsobí na mňa skutočne elegantne. A veľmi sa mi páči matná časť uzávera, ktorá je aj veľmi praktická pri nanášaní laku. Ešte som sa pri laku nestretla s tak premysleným balením.
Štetček laku je pre mňa ako stvorený. Som dosť nešikovná a väčšinou, keď si ako pravák lakujem pravú ruku stáva sa mi, že mám nechty veľmi nepekne nalakované, ale tento štetček je užasný. Presne na moje nechty, aj pravá ruka sa mi perfektne lakovala a to bez akýchkoľvek nedokonalostí.
Štruktúra laku ma najskôr prekvapila, keďže to bol môj prvý pieskový lak. Už jedna vrstva mi prišla hrubá a bála som sa, či sa mi na trblietkach nebudú zachytávať svetre, ale lak ma opäť príjemne prekvapil.Po uschnutí mi perfektne sadol na nechty a povrch splynul s nechtom. 
Čo sa týka času schnutia, tak som maximálne spokojná. Väčšina mojich lakov schne dlhšie a keď si chcem lakovať druhú ruku, tak si stihnem na tej už nalakovanej urobiť nejaký ten škrabanček, ale s týmto lakom to bolo inak.Po chvílke schnutia som mohla bez obáv lakovať druhú ruku
Pre dokonalý efekt mi stačilo nalakovať iba jednu hrubšiu vrstvu čo ma nesmierne prekvapilo, nakoľko v minulosti pri lakoch,  ktoré obsahovali trblietky som potrebovala minimálne dve vrstvy pre dostatočné krytie, takže úžasné zloženie laku.
Lak mi vydržal 5 dní a dá sa povedať, že by vydržal aj dlhšie, nebyť víkendového upratovania.Veľmi príjemne ma to prekvapilo, lebo lak mi vydrží zväčša 3 dni. Ešte jedna výhoda spočíva v tom, že ak sa vám niekde aj kúsok laku odlupne, kľudne to môžete dolakovať a vyzerá to naďalej prirodzene a nie je vidno prechody.


Čo sa týka odlakovania, toho som sa bála najviac.Laky s trblietkami, ktoré som mala doteraz, sa mi odlakovávali strašne. Preto som bála ako to dopadne, ale lak ma zase nesklamal. Je jasné, že vzhľadom na jeho štruktúru sa neodlakovával ľahko ako obyčajný lak, ale po pár prejdutiach išiel dole v pohode. Nebolo potrebné použiť zvlaštnu techniku na odlakovanie.
S takýmto lakom som sa ešte nestretla a musím povedať, že bol pre mňa veľmi príjemným prekvapením a absolútne sa nedá porovnať s obyčajnými lakmi s trblietkami, ktoré som mala doteraz a ktoré veľmi slabo kryli.

Objem laku je 11 ml a na Slovensku sa dajú zohnať v 101 drogérii a myslím že aj  Teta drogérii. Ich cena sa pohybuje okolo 3,50 Eur.

Moja skúsenosť s týmto lakom bola veľmi pozitívna, môžem ho len odporučiť a určite si zaobstarám ešte nejaké iné odtiene.

A čo vy? Máte vo svojej zbierke lakov nejaký od Gabriella Salvete Stars Enamel?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára