pondelok 9. decembra 2013

Decembrový nákup v DM

Ahojte!

V utorok som bola po dlhšom čase v DM a pár vecí som si ako vždy ukoristila. Nie je toho veľa pretože som si dala záväzok, že musím pomíňať moje zásoby kozmetiky, tak som sa snažila držať na uzde. Čo som si vlastne kúpila?

Neviem ako vy, ale ja mám veľmi rada značku Balea a hlavne ich sprchové gély. V porovnaní cena a kvalita sú neprekonateľné. Ukoristila som rovno dva a to Balea Diamantentraum (sprchový gél diamantový sen) a Sternenschweif (sprchový gél Hviezda). Oba veľmi príjemne voňajú, skúste sa na ne pozrieť pri vašej najbližšej návšteve DM. 
Ich cena je 0, 99 Eur za 300 ml.

Sestra si pre seba vybrala Balea šampón proti lupinám, ešte ho neskúšala, takže neviem, či skutočne aj pomáha.
Cena je 1,19 Eur za 300 ml.

Keďže mi po dlhšom čase prišli do schránky zľavové kupóny, veľmi ma potešilo, že som si v nich našla 50 % zľavu na Mixa micelárnu vodu alebo odličovacie mlieko. Keďže mám teraz miceláriek dosť a aktuálne používam Lirene, o ktorej ste si mohli už prečítať článok na mojom blogu, vybrala som si Mixa odličovacie mlieko. Príjemná parfemácia a aj dobre doodličuje prípadné zvyšky make upu.
Cena je 4,29 Eur za 200ml.

Nedávno DM na facebook zverejnili fotku s bonbónmi na hrdlo značky Das gesunde PLUS. Chcela som niektorý z nich vyskúšať, tak som pri návšteve DM hľadala a veru mi to chvíľu trvalo, až som ich našla. U nás v DM mali len jednu príchuť a to dokonca posledný kus. Zaobstarala som si s brusnicovou a dulou príchuťou a musím povedať, že to chutí vynikajúco. Škoda, že nemali viac druhov.Či to pomáha v boji proti bolesti hrdla neviem posúdiť, neužívala som ich dlhodobo a ani ma teraz nebolí hrdlo, ale chuťovo sú fakt dobé, obsahujú vitamín C a sú bez cukru.
Cena je 0,99 Eur za 100g.

A to najlepšie na záver!!!!
Prednedávnom na facebook DM prebiehala súťaž, v rámci ktorej bolo treba hádať, čo sa ukrýva v tajomnej krabičke. Nakoniec to bol vianočný hrnček a mne sa podarilo byť medzi pár šťastlivcami, ktorí ho aj vyhrali. Urobilo mi to obrovskú radosť, lebo je naozaj rozkošný a navodí tú správnu vianočnú atmosféru. Pokiaľ sa vám ho nepodarilo vyhrať nezúfajte, môžete ho získať za vašich 70 bodov. Netreba však váhať, podľa mňa sa rýchlo míňajú.

Okrem toho vám chcem dať do pozornosti aj jednu akciu.
Na stránke www.telekom.sk si môžete vytlačiť kupón, ktorý keď predložíte v DM a nakúpite nad 15 Eur, dajú vám 10 % zľavu. Bližšie na :   http://www.telekom.sk/benefit/team.php?id=1664

A čo vy? Čo ste si naposledy nakúpili v DM?Čo by ste mi odporučili?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára