streda 25. októbra 2023

Obľúbený štetec na korektor od Real Techniques

 

Real Techniques Original Collection Face štetec na aplikáciu korektora


Každá z nás chce byť dokonale upravená a nalíčená, aby sme sa páčili nielen sebe, ale aj svojmu okoliu. Pri líčení používame viacero kozmetických produktov, ale k dokonalému líčeniu sú vždy potrebné kozmetické pomôcky v podobe štetcov alebo hubiek. Ja osobne preferujem štetce, k hubkám som si zatiaľ cestu nenašla i keď som ich niekoľko vyskúšala.




Ak by som sa mala vrátiť trošku do minulosti, tak ponuka kozmetických štetcov na našom trhu, nehovoriac o drogériách, bola veľmi slabá. Mnohí sme vtedy robili objednávky zo zahraničných eshopov a tak si ku mne našla cestu aj značka Real Techniques, ktorej prvé štetce som si zakúpila v roku 2014 a neuveríte tomu, ale mám ich dodnes! Ich štetce sú obľúbené nielen medzi bežnými zákazníkmi, ale nájdu sa aj v kozmetických kufríkoch vizážistov, čo svedčí o ich kvalite a ja osobne na ne nedám dopustiť. Som rada, že ponuka kozmetických štetcov v našich končinách pokročila a túto značku a mnohé iné si môžeme v pohode zakúpiť či na eshopoch alebo v obchodoch. Mám doma niekoľko sád či samostatných štetcov od Real Techniques a keď začal boom okolo ich štetca na korektor, rozhodla som sa v spolupráci s Elninom tohto fešáka otestovať.




Real Techniques Brush RT 242 brightening concealer brush zaistí vašej pleti perfektné nalíčenie. Je ľahučký, dobre sa drží v ruke, má veľmi príjemné a jemné štetiny zo syntetických vlákien a líčiť sa s ním je radosť. 




Tento štetec má veľmi zaujímavý tvar štetín, ktoré sú skosené a súčasne vo vrchnej časti zaoblené, vďaka čomu sa s týmto štetcom perfektne a precízne dostanete do oblasti okolo očí. Je ideálny na zakrytie tmavých kruhov pod očami. 




Jeho štetiny sú veľmi kvalitné, absolútne pri používaní nevypadávajú, hravo zvládajú čistenie s použitím mydla či spreja na čistenie, pri aplikácii neškriabu a sú šetrné k očnému okoliu. Korektor sa s ním ľahko a rýchlo zapracúva bez toho, aby zanechával šmuhy či ostré prechody a dá sa s ním krásne zapracovať do stratena. Kto nemá rád nanášanie korektora na očné okolie prstami alebo hubkou, bude mať z tohto štetca radosť.




Tento štetec je vhodný na tekuté a krémové korektory a rozjasňovače, ale v prípade núdze s ním viete aj zapudrovať očné okolie. Výhodou kozmetických štetcov je, že mnohé sú univerzálne a viete ich použiť na aplikáciu rôznych produktov a tak je to aj v tomto prípade.

Ak premýšľate o nových kozmetických štetcoch alebo chcete svoje líčenie zdokonaliť, odporúčam vám rozhodne kúpu štetcov od Real Techniques. Ich sada je aj skvelým tipom na vianočný či narodeninový darček a poteší srdce nejedného kozmetického nadšenca.

Máte doma štetce od Real Techniques alebo ste milovníkom inej značky štetcov? Ktorý je váš obľúbený štetec?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára