pondelok 14. augusta 2023

Obľúbené miniatúry z DM drogérie, ktoré mi uľahčujú cestovanie I

 

Miniatúry z dm drogérie

Leto je už v plnom prúde a niektorí z vás máte pred sebou naplánované dovolenky, víkendové pobyty či stanovačky. S cestovaním je ale vždy spojená otázka, čo všetko si mám so sebou zabaliť. Pokiaľ volíte ako dopravný prostriedok auto, tak v tomto prípade nie ste až tak obmedzení a môžete si vziať všetko, čo sa vám do auta zmestí. Horšie je to v prípade cestovania lietadlom a to najmä vtedy, ak máte iba príručnú batožinu. Ale ani 23 kg kufor vám nezaistí veľa miesta, ak ste ako ja a jeho časť tvorí výbava na šnorchlovanie, knižky a poriadna zásoba opaľovacích výrobkov. A vtedy prichádzajú na rad miniatúry a cestovné balenia!


V dnešnom článku vám chcem  ukázať produkty, ktoré beriem ja so sebou na dovolenku a až na jeden , všetky nájdete v predajniach DM drogérií. Ide o produkty, ktoré nepotrebujem v plnom balení a na 2 týždne si s nimi v pohode vystačím.


Balea maska na nohy

 

Prvým kúskom je Balea maska na nohy s olejom babassu a makadamiovým olejom. Musím sa priznať, že nie som veľkým odborníkom v oblasti starostlivosti nôh a skôr ich zanedbávam, ale stačí stráviť 2 dni pri mori a behať po piesku a moje nohy sú hneď v katastrofálnom stave. A tak som vyskúšala túto masku, ktorá má malé balenie, mne vystačila snáď aj na 2 použitia, naniesla som si ju večer v hrubšej vrstve na nohy, dala ponožky a nechala pôsobiť do rána. Ja som ponožkový typ a nemám problém ich nosiť aj počas leta či na dovolenke pri mori, aj tak stále izbu klímujeme, takže mi tento spôsob použitia vyhovuje. Nohy si počas noci oddýchli, zregenerovali, maska im dodala potrebnú hydratáciu a ja som sa zobudila do nového rána s jemnými nôžkami.


Balea  Tuhá pena na holenie s vôňou divej ruže a fíg

Už ste niekedy skúšali tuhú penu na holenie? Balea má aj takýto kúsok vo svojej ponuke a tuhú penu na holenie s vôňou divej ruže a fíg vám predstavím v samostatnom článku, pretože si to zaslúži, ale v skratke vám prezradím, že ak ste eko nadšenec, máte radi pocit hladkej pokožky nôh a chcete produkt, ktorý vám v taške či kúpeľni nezaberie veľa miesta, príjemne vonia a svoju funkciu si plní, toto musíte vyskúšať!


alverde NATURKOSMETIK  Tuhé čistiace pleťové mydlo bio marhuľa a mango

Ďalším zástupcom kategórie tuhých produktov je alverde tuhé mydlo na čistenie pleti bio marhuľa a mango. Ak nechcete so sebou ťahať čistiaci gél, pri ktorom vám hrozí, že by sa mohol niekde vyliať a hľadáte produkt, ktorý šetrne zbaví vašu pleť zvyškov make-upu a nečistôt, má recyklovateľný obal, malé balenie, príjemnú vôňu a navyše nevysušuje pleť, toto mydlo bude určite váš obľúbenec. 


Balea osviežujúci umývací gél

Ak ste skôr fanúšikom klasických umývacích gélov, tak v mini verzii viete zohnať Balea osviežujúci umývací gél. Je určený pre normálnu a zmiešanú pleť, mierne penivý, obsahuje aloe vera a hydro komplex. Má iba 20 ml, je to maličké balenie, ale na takú týždňovú dovolenku vystačí. Jeho vôňa je príjemná, pekne pení a zmýva zvyšky make-upu a nečistôt, ale má tendenciu trochu vysušovať, takže po použití tohto gélu hneď nanášam hydratačný krém.


Denný pleťový krém proti vráskam Q10 s OF 15

V dmke som objavila aj rozkošnú miniatúru Balea denného krému proti vráskam Q10 s OF 15. Má iba 5 ml, ale vystačí rozhodne na viacero použití. Tento krémik má veľmi príjemnú vôňu, jemne žlté sfarbenie a krémovú konzistenciu. Mojej zmiešanej pleti vyhovuje a používam ho v dni, keď ráno vstanem so suchou a napnutou pokožkou a snažím sa jej dodať potrebnú hydratáciu a výživu. Ochranný faktor 15 je na pleť jednoznačne slabí, takže po vstrebaní krému nanášam ešte poriadny opalovák na pleť. Ak vám bude vyhovovať, výhodou je, že sa dá zohnať aj v plnom balení.



Nemôže chýbať ani Balea nočný pleťový krém proti vráskam Q10. Má rovnakú príjemnú parfemáciu ako denný krém, ale nie je tak žltý, skôr ma smotanové sfarbenie a rozhodne je hutnejší. Ja si na pleť po opaľovaní dávam masku alebo krém, ktoré sú určené po opaľovaní a až večer pred spaním aplikujem tento nočný krém. Je naozaj výživný, pleť sa po ňom leskne a na moju zmiešanú pleť je mastnejší, ale na noc mi to nevadí, póry mi neupcháva a ráno je pleť pekne zhydratovaná.


babylove  Krém proti zapareninám Ultra Sensitive

Zaujímavé miniatúry nájdete aj v detskom oddelení a toto je fantastická napodobenina Sudocremu. Babylove krém proti zapareninám Ultra Sensitive má iba 20 ml, ale ak ho budete používať na seba, vystačí vám neskutočne dlho. Má oveľa praktickejšie balenie ako Sudocrem a ja ho používam na akné, keď sa mi sem tam vyhodí, ale naposledy mi neskutočne pomohol aj na podráždenú pokožku od morskej vody. Dovolím si tvrdiť, že tento produkt je možno ešte o kúsok lepší ako samotný Sudocrem a rozhodne sa v žiadnej kozmetickej výbave nestratí, pretože pomáha zapálenej a podráždenej pokožke sa zregenerovať.


babylove  Krém na opaľovanie sensitive OF 50+

Ďalším skvelým produktom z detskej ríše je babylove Krém na opaľovanie sensitive OF 50+. Skvelý krémik, ktoré má žlté sfarbenie, takže pozor na biele a bledé oblečenie, ale krásne sa roztiera, rýchlo sa vstrebáva, nezanecháva mastný ani biely povlak a pokožku krásne chráni pred slniečkom. Je skvelý na výlety, cestovanie, vojde sa do každej tašky či kabelky. 


babylove  Masť na bradavky Mama

Ja deti nemám, no i napriek tomu si u mňa našla využitie babylove Masť na bradavky Mama.  Jedno obdobie som mala extrémne vysušené pery a fakt mi nič nezaberalo. Až jedného dňa na mňa vyskočil tip na túto masť, že je to vraj lacnejšia napodobenina Lanolips a tak som nabehla do dmky a masť kúpila. Táto masť obsahuje bio mandľový a kokosový olej a čistý lanolín. Jej ošetrujúca receptúra podporuje ochrannú funkciu pokožky. Jej konzistencia mi pripomína redšiu vazelínu, je naozaj mastná, ale ľahko sa roztiera a perám dodáva potrebnú hydratáciu a úľavu. Balenie má 30 ml a vydrží neskutočne dlho, kým ho spotrebujete. Keďže mám po pobyte v lietadle vždy extrémne vysušené pery, musím mať so sebou niečo extra hydratačné, aby som ich dala čo najskôr do poriadku.



Mali ste už niekedy zubnú pastu od Dontodent? Ak nie, je to veľká škoda, pretože za málo peňazí je to veľa muziky. Videla som viacero videí, kde sa hodnotili zubné pasty z drogérie a Dontodent jednoznačne dopadol oveľa lepšie ako mnohé iné a drahšie značky. Ja som si v miniverzií zakúpila Dontodent Clear Fresh a táto pasta má príjemnú mätovú príchuť, dostatočne pení, zuby umyje a zanechá svieži dych.


ebelin  Vatové tyčinky cestovné balenie

Vatové tyčinky nemôžu chýbať v žiadnej kozmetickej taštičke. Majú všestranné využitie a dajú sa pri úspore miesta zabaliť aj do sáčku, no mne sa páči toto menšie cestovné balenie od ebelin, ktoré si priebežne dopĺňam. Využijete ich pri čistení uší, líčení či lakovaní nechtov, vata na nich dobre drží a svoju funkciu si skvele plnia. 


SauBär  Vlhčený toaletný papier Ultra Sensitive

Ja si zvyknem so sebou na dovolenku brať aj vlhčený toaletný papier a tento od SauBär Ultra Sensitiv má malé balenie po 20 ks, ktoré mi na 2 týždne dostatočne vystačí. Je príjemne parfumovaný, netrhá sa a je jemný k pokožke. 


BIODERMA  Micelárna čistiaca voda Sensibio H2O

Bioderma Micelárna čistiaca voda Sensibio H2O je asi najprefláknutejšia a najobľúbenejšia micelárka vôbec. V dmke ju zoženiete iba v plnom balení, takže po tejto miniatúre sa musíte obzrieť inde, ale je skvelá, pre mňa predstavuje prvý krok pri odlíčení, kedy ňou stiahnem celý make-up a nečistoty a následne nanášam čistiaci gél a ďalšie produkty. Toto cestovné balenie je super, ale Bioderma má taký fígeľ, že sa tá fľaštička nedá otvoriť a doplniť, takže musíte si vždy kúpiť nové balenie, čo je škoda.



Pri cestovaní sú skvelé aj čistiace vlhčené obrúsky na pleť. Ja ich primárne nepoužívam na odličovanie, to by musela byť už naozaj krajná situácia, ale slúžia mi najmä na odličovanie swatchov pri líčení a toto malé balenie po 10 ks spotrebujem bez toho, aby som sa bála že mi vyschnú.


Balea  Krém na ruky Urea

Ako posledný tu máme produkt, bez ktorého si cestovanie už neviem predstaviť. Balea Krém na ruky Urea je vynikajúci produkt, ktorý pomáha namáhanej a vysušenej pokožke rúk. Má krásnu vôňu, príjemnú konzistenciu, odstraňuje pocit pnutia a navracia pokožke jemnosť. Nie je veľmi mastný, nezanecháva mastný povlak a do pokožky sa pekne vpije, ale ten výsledok a účinok je dokonalý. 


Dajte mi vedieť, aké sú vaše obľúbené miniatúry a cestovné balenia, ktoré si so sebou beriete na cesty a ktorý z týchto produktov vás najviac zaujal alebo ho sami už používate.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára