piatok 18. marca 2022

Záchrana pre suché ruky od Balea

 

Balea maska na ruky

 Neviem ako vy, ale ja už mám tej zimy plné zuby! A nielen ja, ale aj pokožka mojich rúk. Chladné mrazivé počasie, časté umývanie rúk a častejšie používanie dezinfekcie si vyžiadalo svoju daň a moja pokožka rúk je ako vysušená sušienka. Najmä v oblasti hánkov na rukách mám extra suché miesta a i dobré krémy na ruky, na ktoré som sa doteraz mohla spoľahnúť, začali ťahať za kratší koniec. A tak som do boja proti suchým rukám vytiahla Balea masku na ruky.


 Táto maska na ruky obsahuje ošetrujúcu receptúru s bambuckým maslom, olejom z divej ruže, marhuľových jadierok či extrakt z ananásu. 


Nejde o klasickú masku na ruky, ktorú natriete a necháte pôsobiť. Ide o masku na ruky v podobe rukavíc, obsahuje presne jeden pár na jedno použitie.


Pred ich použitím si odložte všetky šperky a natiahnite ich na umyté a suché ruky. Rukavice sú spojené, tak je potrebné ich od seba oddeliť a následne natiahnuť na ruky. Aby vám lepšie držali, je potrebné odstrániť fóliu a pásik natiahnuť cez zápästie. Postup je zobrazený aj na zadnej strane balenia.



Maska má jemnú, pre mňa osobne trošku babičkovskú vôňu, ktorá je daná asi prítomnou ružou v jej obsahu. Vnútro rukavíc je napustené dostatočným množstvom masky, ktorá je krémovej konzistencie a ja sa oddávam relaxu na najbližších 15-20 minút.

 

 

Rukavice a i samotná maska sú veľmi príjemné na rukách a jej zvyšky, ktoré mi ešte ostali na rukách, do pokožky jemne vmasírujem a nechávam vsiaknuť. A výsledok? Ruky vyzerajú oveľa lepšie, sú vyživené, hydratované a priniesla mi aj úľavu od jemného pnutia pokožky. Asi je každému jasné, že moje extrémne vysušené ruky zázračne nevyliečila, to nie, ale rozhodne dopomohla k ich lepšiemu stavu a bola super základom k ich ďalšej starostlivosti.

Ak máte extrémne vysušené ruky a neviete si rady čo s nimi, odporúčam vám túto masku. Zázračne ich nevylieči, ale poskytne perfektnú sos pomoc a je skvelým základom pre ich ďalšiu starostlivosť. Cena je trošku vyššia za jednorazový produkt, ale toto rozhodne nepoužívate každý deň a keď si uvedomím, že tých dní počas zimy, kedy mám extra suché ruky a potrebujem siahnuť po podobnom produkte, nie je až tak veľa, tak si tú starostlivosť rada doprajem. A nabudúce rozhodne vyskúšam aj novinku a to masku na ruky v podobe rukavíc od Balea s ureou.

 

Používate masky na ruky? Aká je vaša najobľúbenejšia? Skúšali ste už masku na ruky vo forme rukavíc?


 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára