utorok 22. marca 2022

Dajte stop suchej pokožke

 

Balea Jemný telový balzam s ošetrujúcimi olejmi

 

S blížiacim sa koncom zimy sa nielen pokožka mojich rúk, ale aj pokožka na celom tele premenila na vyprahnutú Saharu a to ma prinútilo rázne konať! Musím sa priznať, že na krémovanie celého tela som dosť lenivá a dokopem sa k tomu iba v prípade super voňavého produktu alebo keď mi dá pokožka jasne najavo, že treba zabrať a začať krémovať. A aktuálne mi to dala najavo dosť jasne a preto som sa rozhodla v boji proti suchej pokožke v spolupráci s dmkou vyskúšať Balea jemný telový balzam s ošetrujúcimi olejmi.    

 


Balea jemný olejový telový balzam je určený pre suchú a veľmi suchú pokožku tela. Obsahuje až 40 % ošetrujúcich olejov z mandlí, sóje a slnečníc, ktoré zaistia dlhotrvajúci pocit komfortu a hydratácie. Vďaka jemnej receptúre s vitamínom E a alantoínom chráni a upokojuje pokožku. 

 


 Výrobok je balený v plastovom obale o objeme 200 ml a veľmi príjemne nevtieravo vonia. Má bielu farbu, ľahkú krémovo-olejovú konzistenciu, no napriek tomu nezanecháva mastný či ulepený film na pokožke. Na pokožku sa ľahko aplikuje a jednoducho sa roztiera. 


 

Po použití tohto produktu je pokožka ako znovuzrodená. Krásne ju vyživuje, hydratuje, je zamatovo jemná a hebká. Stará sa o suché časti pokožky a dodáva im nielen príjemnú vôňu, ale aj dostatočnú dávku hydratácie. Ja osobne nemám rada telové maslá pre ich mastný film, ktorý na pokožke zanechávajú a preto je pre mňa tento balzam skvelou voľbou. Je cítiť, že pokožka je vyživená, ale súčasne pokožku nadmerne neumastí a hlavne sa rýchlo vstrebáva. Je príjemný aj na pokožku nôh po holení, krásne ju upokojí a zhydratuje.


Ak aj vaša pokožka je ako vyprahnutá Sahara a chcete jej dodať pocit hydratácie bez nadmerného umastenia, tento balzam je na to ten pravý. Navyše jeho cena je veľmi prijateľná a krásna vôňa je príjemným bonusom.


Poznáte tento výrobok? Aký hydratačný kúsok je váš favorit?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára