streda 17. februára 2021

Preč s unavenou pleťou!

 

Určite sa vám často stáva, že sa ráno pozriete do zrkadla a nespoznávate sa. Pleť vyzerá mdlo, unavene, bez života a vďaka tomu vyzeráte o niekoľko rokov staršie. K takémuto stavu mojej pleti stačí málo, pár nocí bez dostatočného spánku, stres a unaháňaný životný štýl. Ja som ale našla výrobky, ktoré moju pleť dostanú do sviežeho stavu a cítim sa hneď lepšie.


Prvým šikovným pomocníkom pre svieži vzhľad je Balea hydratačné sérum Aqua. Koncentrovaný komplex účinných látok s kyselinou hyalurónovou dodáva pleti extra porciu hydratácie, vitamín E chráni pred voľnými radikálmi, ktoré môžu viesť k predčasnému starnutiu pleti. 

 


Výrobok je balený v papierovej krabičke, z ktorej sa dočítate všetky potrebné informácie vrátane zloženia a samotné sérum sa nachádza v praktickej plastovej tubičke o objeme 30 ml. Balenie je veľmi šikovné, vďaka plastu sa nemusíte báť, že si ho rozbijete a je tiež ideálne na cestovanie. 

 


 Má veľmi praktickú pumpičku, ktorá funguje bez problémov a obrovským plusom je, že je produkt pri používaní vytláčaný nahor a tak ho spotrebujete do poslednej kvapky. 

 



Má veľmi príjemnú sviežu vôňu, ľahkú gélovú konzistenciu, jednoducho sa na pleť aplikuje a roztiera. Do pleti sa rýchlo vpíja, zanecháva ju sviežu, hydratovanú a rozjasnenú. 

 


  Mojej zmiešanej pleti toto sérum maximálne vyhovuje, nakoľko i pleť zmiešaná potrebuje hydratovať a práve vďaka tomuto séru je to príjemný pocit hydratácie bez zanechania mastného povlaku na pleti. Pleť nezaťažuje, nedráždi ani nezanecháva pocit mastnoty. Krátko po aplikácii je pleť mierne lepkavá, čo mne osobne nevadí, lebo to nebráni následnému nanášaniu make-upu, ktorý na nej oveľa lepšie drží, nedrolí sa a tento produkt vďaka tomu funguje aj ako skvelý podklad pod make-up.

Ak hľadáte produkt, ktorý okrem dostatočnej hydratácie slúži aj ako podklad pod make-up, oživuje unavenú pleť a dodáva jej pocit sviežosti, určite Balea hydratačné sérum Aqua vyskúšajte. Ja ho pri mojej zmiešanej pleti používam celoročne, je skvelý aj v lete, kedy sa zmiešaná pleť ešte viac mastní no potrebuje zároveň aj hydratovať. V prípade môjho šupinkatého nosa teraz v zime ťahá trošku za kratší koniec, takže extrémnym sušienkam asi bude málo hydratačné, no inak mu nemám absolútne čo vytknúť. Ja už mám iba pár použití a poputuje do košíka so spotrebovanými produktami, no kľudne by som sa k nemu ešte vrátila. 



Druhým šikovným pomocníkom je alverde Očný roll-on Hydro. Tento roll-on s obsahom kyseliny hyalurónovej dopraje jemnej pokožke v okolí očí výživu a hydratáciu. Ľahká textúra s obsahom vody z ľadovca a extraktom z morský rias sa rýchlo vstrebáva a nezanecháva mastnú pokožku. 

 


Ide o produkt v praktickom plastovom balení o objeme 20 ml. Na povrchu sa nachádza chladivá masážna gulička, ktorá  poskytuje citlivej pokožke príjemné schladenie a pomáha zmierniť opuchy očí. Aplikácia pomocou guličky má viacero výhod. Je to neskutočne príjemné a chladivé a ak dáte produkt do chladničky, dosiahnete ešte chladivejší efekt. Okrem toho je aplikácia vďaka guličke veľmi jednoduchá, rýchla, netreba nikam siahnuť prstami ako v prípade klasických krémov v nádobkách, stačí pár ťahov a produkt je nanesený.



Má typickú alverde vôňu, ale ja ju pri aplikácii ani nevnímam. Textúra tohto produktu je vodovo-gélová, ľahko sa do očného okolia zapracuje, rýchlo sa vstrebáva, nelepí, nemastí, nevysušuje a po aplikácii je očné okolie vyživené, mierne vyhladené a to bez akéhokoľvek podráždenia. Masážna gulička poskytuje očnému okoliu príjemné osvieženie a pomáha zmierniť opuchy. 



Po tomto produkte siaham aj priebežne počas dňa keď potrebujem osvieženie pre moje unavené oči. Niekedy sa stane, že produkt do guličky poriadne nestečie, vtedy s ním stačí trošku potriasť smerom nadol a opäť je plne funkčný.


Za mňa predstavuje tento produkt dokonalé osvieženie pre moje očné okolie a dodáva mu svieži a oddýchnutý vzhľad. Verím tomu, že len čo vyskúšate tento roll on Hydro a ucítite príjemnú chladivú sviežosť jeho masážne guličky, nebudete ho vedieť spustiť z rúk a stane sa vašim obľúbencom.


A aby dobrých správ nebolo málo, aktuálne eshop dm drogeriemarkt Slovensko oslavuje 3. narodeniny a na tento týždeň si pripravili pre nás v dmke skvelú akciu. Pri kúpe pleťovej a telovej kozmetiky na eshope získate na tieto výrobky až 30x bodov, ktoré môžete pri nákupe v predajni premeniť na skvelú zľavu. Stačí teda nahádzať produkty do košíka, zadať číslo zákazníckej karty a zbierať body. A aby toho nebolo málo, ak budete mať v košíku 2 a viac kusov produktov certifikovanej prírodnej kozmetiky, získate ešte aj 25x body, takže takto rýchlo ste body ešte nezbierali 😏 Ja som na skúšku hodila do košika jedno Balea Aqua sérum a 2 kusy alverde Hydro roll - onu a vypočítalo mi to až  279 bodov, čo predstavuje zľavu 2,79 Eur na ďalší nákup v predajni.


Poznáte tieto produkty? Akú s nimi máte skúsenosť? Aký je váš obľúbený produkt pre svieži vzhľad pleti?

2 komentáre:

  1. Mne Alverde produkty nesedia. Skúšala som ich viacero, no aj napriek tomu, že sa tvária ako prírodné, tak moju pleť dráždili, vyvolávali začervenanie a pálenie. Pod oči používam roll on od Catrice a som s ním spokojná :)
    Nicol z World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na ten roll on od Catrice sa chystám, len čo miniem alverde :-) Ja som od alverde skúšala už viac produktov a niektoré sú super, iné priemerne a nájdu sa ako u každej značky aj horšie kúsky. Treba len skúšať a hľadať :-)

      Odstrániť