utorok 24. júla 2018

Ak túžite po jemnej a hodvábnej pokožke, Dove má pre vás riešenie !!!

Konečne sa nám počasie umúdrilo a opäť sa nám vracia leto. Vyťahujeme šatičky, sukničky, plavky a hor sa k vode trošku osviežiť a pochytať zopár slnečných lúčov 😊 V tomto období je ale naša pokožka vystavená nadmernej záťaži práve vplyvom kúpania, opaľovania a aplikácie najrôznejších opaľovacích výrobkov a vyžaduje si od nás zvýšenú starostlivosť najmä v oblasti hydratácie a odstraňovania odumretých buniek. Veď kto by z nás chcel mať suchú a šupinatú pokožku? A práve preto značka Dove prišla na trh s novinkou v podobe krémových telových peelingov


Dove krémové telové peelingy sa nachádzajú v plastových obaloch o objeme 225 ml. Majú hravé letné balenia a ešte hravejšie vône. Po ich otvorení sa na povrchu nachádza ešte plastový kryt a pod ním už samotný peeling. 

Tieto nové krémové telové peelingy sú iné než tie klasické, nakoľko v sebe kombinujú jemné exfoliačné častice a pre Dove typickú 1/4 hydratačného krému. Kým klasické peelingy majú za úlohu vašu pokožku najmä drhnúť, Dove krémové peelingy zvolili k exfoliácii iný prístup a to vďaka hydratovanému oxidu kremičitému, ktorý je vyrobený z piesku. Guľaté exfoliačné čiastočky, ktoré sú hladké, ale na pokožku pôsobia ľahko abrazívne, tvoria 15% produktu a zaisťujú optimálne odstránenie odumretých a suchých kožných buniek. Pokožku zas vyživuje 1/4 hydratačného krému, ktorú obsahujú všetky výrobky Dove. Viete z čoho sa ale skladá? Ide o kombináciu sójového oleja, glycerínu a kyseliny stearovej, ktorá pokožku do hĺbky vyživuje a doplňuje prirodzené živiny stratené počas očisty.

Peelingy majú ľahkú našľahanú konzistenciu, vďaka čomu sa na pokožke ľahko roztierajú a po použití je jemnejšia, hladšia a vyživená. Pri aplikácii mám pocit, akoby som na pokožke mala drobné zrniečka piesku, ktoré pokožku krásne obrúsia a zbavia odumretých buniek. Ak by som mala označiť ich hrubosť, tak je podľa mňa stredná, avšak jeden z nich je o niečo jemnejší. A tie vône! Poďme si ich bližšie predstaviť!





Ako prvý vám rozhodne musím ukázať peeling v kombinácii kiwi a aloe. Keď som tieto peelingy prvýkrát objavila, práve tento kiwi ma najviac zaujal a veľmi som ho chcela vyskúšať. Páči sa mi prenikanie takýchto exotických vôní ako kiwi, banány a podobne do sveta kozmetiky a práve počas leta sú tieto vône podľa mňa veľmi osviežujúce a príjemné. Tento peeling ponúka exotické osvieženie a obsahuje v sebe zrniečka kiwi, extrakt z aloe či citrusy. Tie zrniečka kiwi sú v ňom vidieť, ale podstatnú časť exfoliácie tvoria práve drobné exfoliačné čiastočky, ktoré nie sú veľmi vidieť. Je stredne hrubý, ale pritom pokožku nedráži a vy si môžete užiť pri kontakte s vodou osviežujúce exotické peelingovanie. Navyše vonia ako kiwi malinovka! Po tomto peelingu siaham vždy, keď sa potrebujem osviežiť a dodať trošku energie.





Chcete sa nechať rozmaznávať? Tak potom musíte siahnuť určite po kombinácii granátové jablko a bambucké maslo. Tento peeling by som z hľadiska vône zaradila do kategórie ovocno-sladko-žuvačkovej 😊 Kombinuje v sebe šťavnaté zrnká z granátového jablka, malín, nektárinky a grapefruitu, takže máte pocit, že ste obklopený sviežim šťavnatým ovocím. Na druhú stranu je táto vôňa jemne tlmená bambuckým maslom, ktoré pokožku príjemne rozmaznáva. Opäť je tento peeling stredne hrubý, ale bez pocitu podráždenia či vysušenia. Siaham po ňom vždy, keď mám chuť na ovocné, sladké potešenie pri peelingovaní.





A na záver je tu môj osobný favorit! Kombinácia makadamových orieškov a ryžového mlieka si ma absolútne získala a moje čuchové bunky majú Vianoce. Mne osobne pripomína vanilkovo-orieškovú zmrzlinu!!! Dove peeling drvenými makadamovými orechmi a ryžovým mliekom má ukľudňujúci efekt na telo i dušu. V porovnaní s predcházajúcimi je o niečo jemnejší a hydratačnejší a tak by mohol vyhovovať aj tým z vás, ktorí máte citlivejšiu pokožku a strednohrubé peelingy sú na vás až moc drsné. Označenie vyživujúci je preň naozaj správne a moja pokožka je po tomto peelingu krásne jemná a hladká. Siaham po ňom vždy, keď mám deň blbec a potrebujem zrelaxovať a oddýchnuť.

Mňa osobne tieto krémové telové peelingy od Dove veľmi príjemne prekvapili a do súčasných teplých letných dní sú ako stvorené. Svieži, vyživujúci či rozmaznávajúci? Výber je len na vás. Pokožku krásne zbavia odumretých buniek, zľahka prevoňajú, nepodráždia a na jedno použitie nie je potrebné veľké množstvo, takže vám aj dlho vydržia. Zoženiete ich exkluzívne v predajniach dm drogeriemarkt Slovensko či na online shope a ich doporučená maloobchodná cena je 5,79 Eur.  

Ktorý vás oslovil najviac?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára