pondelok 30. apríla 2018

Aprílové novinky z dmky



Mesiac apríl sa nám pomaly chýli ku koncu a namiesto jari máme vonku pomaly letné počasie. Ja sa tomu veľmi teším a dúfam, že budeme mať takto teplo a slnečno čo najdlhšie. Tento mesiac bol pre mňa trošku náročnejší, preto až na jeho konci prichádzam s článkom, ktorí je u vás veľmi obľúbený a o ktorý som vás nechcela ochudobniť. A ako sa hovorí, lepšie neskôr ako nikdy 😊




To, že zbožňujem sprchovacie peny, vám asi nemusím hovoriť. V dmke už nájdete aj mojich obľúbencov od Dove, o ktorých som vám písala v samostatnom článku. A vlastné sprchovacie peny má aj značka Kneipp, tak len čo trošku preriedim zásoby, sa im pozriem bližšie na zúbok 😊






Značka Dermacol sa rozhodne nenechala zahanbiť a na leto prišla s trojicou úžasne voňajúcich sprchových gélov, jeden voňavejší než ten druhý. Postupne sa do našich dm predajní dostávajú aj super novinky od Balea a oddelenie sprcháčov sa rozrástlo o kombináciu karambola a melón a teda tá vôňa! Kým minule som vám s rozkošnými detskými postavičkami od značky Fresh Light ukazovala výrobky na vlasy, zopár kúskov nájdete aj v sprcháčoch. Kým v susedných Čechách je  už nejaký čas značka Tesori d’Oriente známejšia, u nás na blogoch som si nevšimla, že by sa spomínala, každopádne zopár výrobkov tejto značky som objavila v oddelení so sprcháčmi. A ak ste milovníkom napustenej vane aj v lete, môžete si svoje kúpanie spestriť novou penou do kúpeľa od značky Balea s melónovou vôňou. 




S plátenkovými maskami na pleť sa roztrhalo vrece a značka Balea prišla hneď s niekoľkými novinkami. A maska s ťavou nemá chybu, zbožňujem baleácke dizajny 😊




Pri maskách ešte ostaneme. Netušila som, že i značka Kneipp má v ponuke masky na tvár, síce sú klasické, ale vyzerajú zaujímavo. Rodinka L´Oréal Paris masiek sa rozrástla rovno o dva nové kúsky a to modrú, ktorá má bojovať s čiernymi bodkami a ešte Revitalift, ktorá je vyplňujúca. Lákavo vyzerá aj bahenná maska od značky Ezo či kolagénové masky. 


Novinkou v ponuke dmky je aj značka Botanica Slavica. Ide o československú značku prírodnej kozmetiky, ktorá má v ponuke výrobky zameraná na telo, pleť i vlasy a časť ich ponuky nájdete aktuálne aj v dmke. S touto značkou nemám osobnú skúsenosť, ale je mi veľmi sympatické, že sa do predajní okrem zahraničných kúskov dostávajú aj tie naše.





V rámci starostlivosti o pleť prišla značka Balea s vynoveným balením ich čistiacej peny a novinkou v sortimente značky Weleda je tiež čistiaca pena. Nivea rozšírila svoju ponuku odličovačov očí a tentokrát ide o expertný odličovač očí, ktorý obsahuje extrakt z čierneho čaju. A na záver pleťovky sú tu novinky od L´Oréal Paris Revitalift Cica Cream, ktoré ponúkajú starostlivosť proti stárnutiu pleti. Mohol by to byť fajn darček k blížiacemu sa dňu matiek 😊





Novú privátnu značku dmky Langhaarmädchen si môžeme už naplno užívať a je len na vás, čo si zo širokej ponuky vyberiete, ale každý si nájde to svoje. Čo ma ale neskutočne zaujalo, je obrovská ponuka suchých šampónov na vlasy. Kým pred pár rokmi nebolo veľmi z čoho vyberať, teraz má tento kúsok vo svojej ponuke snáď každá značka nevynímajúc Langhaarmädchen, Dove, L´Oréal Paris, Aussie a ďalšie.






A ešte ostaneme chvíľu pri vlasoch. Značka Schauma má dva nové šampóny s krásnym exotickým dizajnom. Novinku má aj značka alverde a ide o vlasovú kúru s trstinovým cukrom, ktorá je určená pre lámavé vlasy bez lesku. Množstvo noviniek má aj značka Garnier, či už v podobe nových exotických masiek na  vlasy alebo kúskov z radu Botanic Therapy. A ani Balea nezaháľa a v ponuke má šampón v kombinácii kokos a ananás. Úplnou novinkou v rámci vlasovej starostlivosti je aj značka OGX, ktorej výrobky sú na blogoch chválené a keďže donedávna u nás nebola bežne dostupná, teraz si ju môžeme naplno užívať.






Balea má nový svieži krémik na ruky a pokiaľ mazanie vašej telesnej schránky nepatrí k obľúbeným činnostiam, váš názor zmení Balea telové mlieko v spreji, ktoré pre tento rok je v kombimácii zeleného čaju a bambuckého mlieka. Tento rok to značka Dermacol rozbalila vo veľkom a v rámci ich noviniek môžete nájsť aj telové mlieka v 3 vyhotoveniach, ja som zatiaľ objavila hydratačné telové mlieko s ureou. A vrátime sa späť k značke Balea. Jarné novinky tejto značky ponúkajú aj neskutočne úžasnú kombináciu rebarbory a vanilky v prevedení telové mlieko a telový sprej. Čo by to bolo za blížiace sa leto, ak by Balea nemala výrobky na telo s trblietkami s názvom Golden Shine. A ku sprcháču s liči patrí aj telové mlieko a telový sprej. Ak patríte skôr k sušienkam, radosť vám rozhodne urobí nový olej v spreji.


S blížiacim sa letom sa začneme zameriavať viac na naše nôžky, ktoré chceme mať v perfektnom stave a vystavovať ich na obdiv v sandálkoch či šľapkách. Do poriadku ich môžeme dať s novým radom od Balea pod názvom Feel Well.  




A teraz tu mám taký mix. Zbožňujem výrobky na riad od značky Denkmit, sú naozaj kvalitné a dobré a tentokrát som ich objavila v dvoch nových vôňach. Zaujala ma aj gélová maska na oči od značky ebelin. Môžete ju použiť ako chladenú proti opuchom očí alebo nahriatu proti bolestiam hlavy. A v oddelení s vreckovkami som objavil aj tieto rozkošné servítky od Profissima





Konečne máme o chvíľu leto a s tým je spojená aj ochrana našej pokožky pred slniečkom. V dmke sú už na to pripravený a postupne zapĺňajú obrovskú plochu venovanú iba slnečnej ochrane. Opäť má prevahu privátna značka Sundance, ktorú mám ja osobne veľmi rada. A medzi novinky patrí aj pena na opaľovanie s vôňou manga. Hmmm, penu na opaľovanie som ešte neskúšala, máte s niečím podobným skúsenosť? Posledné dva roky medzi mojich favoritov pri opaľovaní patrí značka Astrid. Táto značka urobila veľký krok vpred a ich výrobky na opaľovanie sú jemným slovom výborné. Medzi ich tohtoročnú novinku patrí  aj ASTRID SUN WET SKIN Transparentný sprej na opaľovanie s OF 30, ktorý sa dá aplikovať aj na mokrú pokožku. Zaujímavý kúsok, čo poviete? K letu neodmysliteľne patria aj slnečné okuliare, musíme si predsa naše oči chrániť pre slniečkom. Pri poslednej návšteve dmky som objavila aj tento Sundance rozkošný obal na okuliare so psíkom. U nás ho mali v otočnom stojane pri pokladniach.




Nezabúdam ani na pánov.  L´Oréal Paris má pre nich prirpravené nové sprcháče, značka Kneipp má sprchovaciu penu určenú výlučne iba pre nich a Dermacol sa zameral aj na holenie mužov.









Mám tu aj zopár nových kúskov z dekoratívky. Bourjois má nový výrobky na kontúrovanie a krémové očné tiene. Maybelline má dlhoočakávané Super Stay Matte Ink, ktoré som tam videla v troch odtieňoch. trend IT UP HOLO edícia ponúka naozaj zaujímavé kúsky a nedá sa zahanbiť ani Essence s ich limitkou boys & girls. V dmkách opäť objavíte komplet ponuku dekoratívnej kozmetiky od Dermacolu. A ak aktuálne zvažujete kúpu štetcov na líčenie, môžem vám odporučiť štetce od Real Techniques. Ja mám jednu sadu objednávanú pred pár rokmi z Ameriky a tie štetce sú ako nové, preto ma teší, že sú už bežne dostupné v dmkách.

A na záver tu mám zopár kúskov, ktoré som si ulovila pre seba v dmke a keďže som tam bola so sestrou, tak aj jej úlovky. Kým ona kupovala výrobky prevažne pre jej rozkošnú 6 mesačnú dcérku, ja som sa zamerala na výrobky, ktoré doma potrebujem a urobila som si aj menšiu radosť 😊



A ešte horúca novinka, ktorú ste určite zaznamenali. Mení sa systém dm active beauty a od 3. mája sa rozbieha v novom šate. Všetky info nájdete na ich stránke a či táto zmena bude k lepšiemu, to všetko ukáže až čas.

To by bolo z aprílových noviniek všetko. Dajte mi vedieť do komentov, ktorý výrobok vás najviac zaujal, poprípade ktorý z nich už doma máte.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára