utorok 6. februára 2018

Indulona olivová krém na ruky

Už 70 rokov si drží pevnú pozíciu najpopulárnejšieho prípravku  pre starostlivosť o pokožku rúk. Reč nemôže byť o ničom inom než o legendárnej Indulone. Čo je veľmi zaujímavá informácia, tak Indulona je prvým priemyselne vyrábaným krémom na našom území a má v tomto prvenstvo. Dovtedy sa vraj krémy miešali zákazníkom na mieru v lekárni. Ja si tento výrobok pamätám ešte z detstva, takže je tomu už naozaj dlhá doba. Vždy bol súčasťou kozmetickej výbavy našej domácnosti, ale mňa si vzhľadom na jej veľmi mastné zloženie nikdy nezískala. 

V posledných rokoch však značka Indulona zaznamenala veľký pokrok a na trh priniesla nielen nové krémy na ruky, ale ich ponuka sa rozšírila o telové mlieka, univerzálne krémy či krémy na nohy. A tak som si povedala, že je najvyšší čas niečo od Indulony vyskúšať. 

Predtým než sa začnem venovať výrobku, ktorý som si od Indulony kúpila, urobila som si vo svojom okolí u starších menší prieskum ohľadne Indulony. Zaujímalo ma, na čo všetko sa v minulosti používala a to množstvo tipov ma veľmi prekvapilo. Používala sa ako impregnácia na koženné výrobky, čiže topánky, kabáty, opasky, na vojne si ňou vojaci potierali kanady. Máte vŕzgajúce pánty na dverách? Aj s nimi si ľahko poradí. Koženka v aute či zámok? Aj to boli miesta, kde si Indulona našla využitie. Vždy mi bolo čudné, prečo má ocino v dielničke vždy nejaké balenie Indulony. Dozvedela som sa, že ho používa na tesnenie vody. A ako najbrutálnejší tip, ale iba z počutia, je vraj jej využitie na vysmážanie 😊 Čo sa týka súčasnosti, tak Indulona sa používa vraj aj pri hojení tetovania, ekzéme, podráždenej pokožke a iných kožných problémoch. Myslím, že nie je viac čo dodať, univerzálny výrobok na všetko 😊 Ja sa dneska ale budem venovať jej kozmetickému využitiu a to v podobe olivového krému na ruky.  


Po olivovej Indulone ako kréme na ruky som siahla z dôvodu, že by mal byť menej mastný ako klasická Indulona. Tak ako neznášam olivy v strave, tak milujem ich vôňu v kozmetických výrobkoch, takže voľba tohto krému na ruky bola jasná.

Tento hydratačný ochranný krém je obohatený o olivový olej, ktorý chráni pokožku pred vysušovaním. Olivový olej je zdrojom vitamínov A a E, napomáha obnove kožných buniek, zvyšuje elasticitu pokožky a tým spomaľuje proces starnutia. Dermatologicky testované. 


Krém sa nachádza v plastovej tube o objeme 85 ml. Má šróbovacie viečko a výrobok je ešte prelepený ochrannou fóliou. Čo sa týka balenia, páčilo by sa mi skôr klasické vyklápacie viečko, je to praktickejšie pri používaní.



Krém na ruky má bielu farbu a gélovo-krémovú konzistenciu. Jeho vôňa je neskutočne krásna, jemná, príjemná, nevtieravá. Ľahko sa na rukách roztiera a rýchlo sa vstrebáva bez pocitu ulepenia či zanechania mastnoty na rukách. Ruky ostávajú po použití krásne prevoňané, vyživené a hydratované a ja môžem pokračovať v začatej práci. Vôňa sa ihneď z rúk nevytratí, uvoľňuje sa postupne a tak si ju môžem nejaký čas po aplikácii užívať. Dočítala som sa, že niektorý používajú tento výrobok aj na tvár, no ja som ostala pri klasickom použití na ruky.


Ja som nadšená! Konečne mi Indulona maximálne vyhovuje a môžem ju aj ja používať. Krásna vôňa, príjemná hydratácia a najmä po použití ruky bez pocitu mastnoty či ulepenia, to je pre mňa ideál. Moje ruky sú aktuálne v normálnom stave a tento krémik mi na ne maximálne vyhovuje. Ak by som mala ale ruky extrémne vysušené, siahla by som v rámci Indulony po jej mastnejšom prevedení. A kľudne by som prijala aj menšie kabelkové balenie týchto krémov na ruky.

Ja som tento krémik kupovala v 101 drogérii a stál okolo 1,50 Eur. Výhodou je, že táto značka je u nás bežne dostupná kdekoľvek, takže nie je problém ju zohnať. Navyše ponuka je veľmi široká, páčia sa mi aj nové obaly, celkovo sa Indulona v poslednom čase polepšila a urobila veľký krok vpred.

Z celého aktuálneho sortimentu Indulony ma ešte veľmi láka marhuľové telové mlieko, ktorému asi neodolám a časom si ho zaobstará.

Ako ste na tom vy s Indulonou? Používate ju? Ktorá je vaša obľúbená?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára