sobota 13. januára 2018

Max Factor Colour Elixir Giant Pen Stick

S príchodom chladnejších jesenných a zimných dní som všetky farebné pastelové rúže dala bokom a základom mojej výbavy pri líčení pier sa stali nude, červené či burgundy odtiene. Nájsť podľa mňa dobrý a trvácny burgundy rúž nie je až taká ľahká úloha, no mne sa ju podarilo splniť a ten svoj vysnívaný som našla v podobe Max Factor Colour Elixir Giant Pen Stick v odtieni 40 Deep Burgundy 😊



Ide o rúž v ceruzke o hmotnosti 8 gramov a jeho jedinou nevýhodou je, že je potrebné ho orezávať. Samotný rúž je krémovogelový, ľahko sa na pery nanáša a vďaka ceruzkovému tvaru sa s ním veľmi ľahko a precízne vykresľujú kontúry pier i samotné pery. Rúž má lesklý finiš a obsahuje drobné trblietky, vďaka ktorým vyzerajú pery krásne lesklé a šťavnaté. Ako už názov napovedá, ide o burgundy odtieň, ktorý by som ja označila ako tmavo červený, až vínový. Pre mňa osobne je to kombinácia rúžu, balzamu a lesku na pery v príjemnom ceruzkovom prevedení.




Pery sú po jeho aplikácii jemne lepivé, samotný rúž sa pri pití otláča, ale napriek tomu má fajn výdrž. Pokiaľ som ho naniesla a počas dňa som iba pila a zľahka jedla, vydržal mi na perách 3 hodiny. Ak som ho po nanesení otlačila o papierový kapesníček a opäť natrela, tak pri pití aj jedení mi vydržal až 4,5 hodiny, čo si myslím, že je naozaj dobrá výdrž. 

Rúž mizne z pier postupne, nefľakatí, nerozpíja sa, prirodzene sa vytráca a zanecháva ku koncu iba jemnú prirodzenú kontúru okolo pier. Ako bonus je, že pery sú pri jeho používaní hydratované, nevysušuje ich.



Opäť ma značka Max Factor nesklamala a minimálne rúže za seba môžem odporučiť. Ak hľadáte fajn kúsok do kabelky, ktorý môžete kedykoľvek počas dňa podľa potreby upraviť, má krásny odtieň, prirodzene sa vytráca a ešte aj hydratuje pery, tak s Max Factor Colour Elixir Giant Pen Stick minimálne v odtieni 40 Deep Burgundy nešliapnete vedľa.

Akú máte skúsenosť s rúžmi od Max Factor?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára