piatok 19. januára 2018

Avril Cleansing Wipes - čiastiace obrúsky

Neviem ako vy, ale ja veľmi rada objavujem stále nové a zaujímavé eshopy s kozmetikou, ktorá u nás nie je bežne dostupná a jednou z takýchto stránok je aj Pansy. Ide o obchod s kozmetikou, ktorá nie je testovaná na zvieratách a ich ponuka je naozaj široká. Vlasová, pleťová a telová kozmetika, bio kozmetika, kozmetika pre domácich maznáčikov, kozmetika pre najmenších, kozmetika pre mamičky, pre mužov, líčidlá a pomôcky. V ponuke majú značky ako Avril, Montage Jeunesse, Jason Natural, Crazy Rumors,  Wet n Wild, Soaphoria, Alba Botanica a mnoho ďalších. 

Ja som na testovanie obdržala čistiace obrúsky od značky Avril a o nich bude dneska reč. Táto značka bola založená v apríli 2012. Poslaním kozmetiky Avril je vyrábať bio kozmetiku dostupnú pre každú ženu. Avril má 4 základné hodnoty: kvalita, ekológia, cena a služba.

Avril Cleansing Wipes - čistiace obrúsky



Avril čistiace organické obrúsky sú vyrobené z bio bavlnenej tkaniny. Obsahujú organické aloe vera, ktoré pokožku chráni. Ide o francúzsku značku organickej a prírodnej kozmetiky, preto na obale nájdete Made in Frace.


Čistiace obrúsky sa nachádzajú v plastovom balení s jednoduchým, no pekným dizajnom. Vo vnútri sa nachádza 25 ks obrúskov, ktoré sú na sebe pekne naukladané bez toho, aby ste ich vytiahli naraz viac. Balenie sa otvára odlepením typickej lepiacej časti, ktorú po použití opätovne prilepíte, aby vám obrúsky nevyschli.


Čistiace obrúsky sú bielej farby, majú jemnú príjemnú prírodnú vôňu. Materiál z bio bavlnenej tkaniny je veľmi jemný, pokožku nedrie a pleť sa nimi ľahko odličuje. Obrúsky sú príjemne nasiaknuté tekutinou, dostatočne na použitie bez toho, aby z nich stekala.


Čo sa týka použitia čiastiacich obrúskov u mňa, tak ja ich nepovažujem za výrobky, po ktorých siaham každý deň. Pre mňa ide o výrobok, ktorý je super na cestovanie, na predĺžený víkend, keď jednoducho nechcete brať so sebou celý kozmetický arzenál, prípadne ak prídete domov neskoro v noci a potrebujete sa odlíčiť čo najrýchlešie. 

Čistiace obrúsky Avril sú práve na vyššie spomenuté situácie ideálne. Sú naozaj super pevné, ešte sa mi nestalo, že by sa mi pri použití nejakým spôsobom natrhli. Sú super napustené tekutinou a na pleti sú veľmi príjemné. Odličovanie s nimi je fajn, nečistoty či make-up z pleti odličujú s ľahkosťou. Čo sa týka očí, to je už trošku náročnejšie, vyžaduje si to trošku dlhší čas, ale bežnú riasenku s nimi dostanete dole. Ako výhodou považujem, že ma na pleti ani v očiach nedráždia ani nepália. Pleť je po ich použití trošku lepkavá, ale ten pocit po chvíly z nej pominie. Ja som ale zvyknutá si pleť vždy ešte opláchnuť vodou.


Tieto obrúsky ma príjemne prekvapili a pokiaľ vás zaujali, zoženiete ich na stránke Pansy za 4 Eurá. Na cestovanie pomocník ako stvorený 😊

Používate čiastiace obrúsky? Ktoré sú vaše obľúbené?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára