streda 24. januára 2018

Balea Nosestrips - čistiace prúžky na nos s aktívnym uhlím


Čierna farba bola minulý rok veľmi in a svoje miesto si našla aj vo svete kozmetiky. Zo všetkých strán sa vyrojili čierne masky na pleť, odličovacie obrúsky, čistiace pásiky na nos a dokonca aj čistiaca voda. Každopádne, aj ja som trošku tejto mánii prepadla a musela som si do svojej zbierky niečo čierne zaobstarať. Som majiteľkou zmiešanej pleti a čierne bodky na nose ma trápia už dlhší čas, preto voľba padla na Balea čistiace prúžky na nos s aktívnym uhlím. S čistiacimi prúžkami na nos nemám veľkú skúsenosť, tak som bola zvedavá, či naozaj spĺňajú to, čo sľubujú. 

Balea Nosestrips mit Aktivkohle


Veľmi sa mi páči farebné prevedenie balenia, čierna s bielou a fialovou k sebe pekne ladia. Prúžky sú balené v tenkom papierovom obale a vo vnútri sa ukrývajú 3 kusy samostatne balených prúžkov. Obsahujú okrem aktívneho uhlia aj kyselinu salycilovú a olej z čajovníka, vďaka ktorým je koža hĺbkovo a dôkladne zbavená nečistôt. Sú určené pre zmiešanú a mastnú pleť na boj proti nečistotám a čiernym bodkám. Zaujímavosťou je, že sú vyrobené v Ázii a pri ich používaní by ste sa mali vyhnúť kontaktu s oblečením, pretože by mohlo dôjsť k jeho zafarbeniu. 


Prúžok je nalepený na priehľadnej fólii a odporúča sa naniesť na vyčistenú pokožku nosa. Pred aplikáciou je potrebné nos navlhčiť a prúžok nalepiť na nos a jemne pritlačiť. Nechajte pôsobiť 10-15 minút a následne pomaly stiahnite z nosa. Tvár umyte vlažnou vodou.


Ja som sa nedávno dočítala, že je lepšie pred použitím prúžkov si pleť napariť a vtedy sa tie nečistoty ľahšie uvoľňujú. Má to niečo do seba, lebo keď som chodila na čistenie pleti kozmetičke, vždy na začiatku mi pleť naparila a až potom došlo k samotnému čisteniu. Keďže ja naparovanie nemám veľmi v obľube a nemám na to čas, vytvorila som si vlastný spôsob používania týchto prúžkov. Najskôr si v sprche namokro gélom očistím pleť od make-upu a nečistôt po celom dni, následne si umyjem vlasy, pokožku tela a zavŕšim to riadne horúcou sprchou. Je to v poslednom čase jediný spôsob, ako sa v tomto chladnom počasí zohrejem. Výsledkom je, že kúpelňa vyzerá ako parná sauna 😊 


Zabalím sa do huňatého župana a na rad prichádzajú prúžky na nos. Nos si jemne navlhčím a prilepím naň prúžok.Ten k nosu pekne priľne, je relatívne veľký, takže pokryje veľkú časť môjho frňáka, neodliepa sa mi a nechávam si ho nalepený tých 15 minút. Postupne na nose stvrdne a po 15 minútach ho pomaly stiahnem.


Stiahnutie nie je veľmi bolestivé, urobí vám to jemnú depiláciu na nose, ale je vidieť výsledok. Síce vám čierne bodky nezmiznú z nosa na 100 % a navždy, ale prúžkom sa darí zachytiť aspoň ich časť a je na ňom vidieť, ako sa s týmito nečistotami porátal. Na nose mi ostávajú aj zvyšky čiernej farby, preto sa odporúča po použití tvár umyť vlažnou vodou.

Prúžky ale nepoužívajte v prípade precitlivenosti na náplasti a peelingové masky a v prípade spálenej alebo podráždenej pokožky. Medzi jednotlivými aplikáciami by ste mali mať odstup minimálne tri dni. 

Ak ste citlivé povahy pozor! Teraz prichádza foto po použití tohto prúžku 😊



Na prúžku je vidieť, že to stiahlo aj chĺpky z nosa, ale aj spomínané nečistoty. Nos síce nie je dokonale zbavený čiernych bodiek, ale to som ani nečakala a myslím si, že skutočnosť, že to aspoň niečo vytiahlo je dostatočným dôkazom, že prúžky fungujú.


Balea čistiace prúžky na nos s aktívnym uhlím ma presvedčili, že tento výrobok môže fungovať a preto si ich raz za čas rada kúpim a zaradím do mojej starostlivosti o pleť. Ich cena je okolo 2 Eur, zoženiete ich v predajniach dm drogeriemarkt Slovensko a ich jediným problémom je, že často sú vypredané.

Skúšali ste podobný výrobok? Ako ste s ním boli spokojní?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára