piatok 22. septembra 2017

Neobio VOLUME 01 Absolute Black - bio maskara

O úžasnej lícenke od značky Neobio v odtieni 02 Fresh Rosé ste sa už na blogu mohli dočítať a vtedy som slovami chváli nešetrila. Malé šikovné balenie, krásny odtieň, super pigmentácia a mnohostranné využitie je vyniesli v mojej zbierke na výslnie a pochopila som, že aj v rámci prírodnej kozmetiky sa dajú nájsť skvelé kúsky. Dievčatá z Idunnashopu mi však okrem lícenky na testovanie zaslali od značky Neobio aj maskaru a čo myslíte? Obstála u mňa či nie? 

 Neobio VOLUME 01 Absolute Black bio maskara



Neobio Volume maskara obsahuje mandľový olej, ricínový olej a vitamín E, ktoré dodávajú riasam potrebné látky pre zdravý vzhľad. Výrazná čierna farba, vytočené riasy a výrazný objem, to všetko táto maskara sľubuje.


Maskara má objem 10 ml, označenie vegan a ja ju mám v odtieni 01 Absolute Black. Kombinácia čiernej a striebornej farby jej balenia je minimalistická a nedá sa ňou nič pokaziť. Kartáčik je prírodný, patrí tvarovo k tým klasickejším, smerom ku špičke je zúžený. I keď sa štetinky javia ako fajn, v skutočnosti veľký efekt neurobia a navyše riasy rozčešú trošku nerovnomerne. Štetček naberá primerané množstvo farby a čo sa týka konzistencie, tak tá mi pripadá primeraná, nie je prehnane ani tekutá ani suchá. Farba je naozaj čierna a čo ma na tejto maskare prekvapilo, že mi vonia. Je to snáď prvá maskara o ktorej môžem povedať, že nesmrdí ale mi vonia.



Ako môžete vidieť, na riasach to ale neni žiadna hitparáda. Síce ich zahalí do čiernej farby, ale len zľahka predĺži a dodá im iba jemný objem. O nejakom veľkom objeme rozhodne nemôže byť reč. Ale ok, nie vždy maskara sadne a sem tam mám chuť na prirodzenejšie a jemnejšie riasy, takže s týmto by som až taký problém nemala. I keď maskara nie je prehnane mokrá, s mojimi riasami absolútne nespolupracuje. Ani po 8 hodinách v práci nie je úplne zaschnutá a keď si kedykoľvek počas dňa jemne po nich prejdem, ostávajú mi na prste čierne pruhy alebo drobné čierne čiastočky. Opadáva pod oko, robí mi čierne šmuhy a nedajbože, že by mi začalo slziť oko, hneď sa mi rozmazáva.

 
Pre mňa to jednoducho nie je maskara, na ktorú sa počas dňa môžem spoľahnúť a ani jej výsledný efekt na riasach ma veľmi nepresvedčil. Ale ktovie, možno niekomu z vás môže sedieť a to len moje nešťastné riasy sa s ňou neskamarádili. Ak vás zaujala, zoženiete ju na stránkach Idunnashopu za 5,80 Eur.

Máte nejakú obľúbenú maskaru z prírodnej kozmetiky? Ktorá to je?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára