utorok 19. septembra 2017

Astrid Soft Skin micelárna voda 3 v 1

Micelárne vody patria už nejaký ten čas medzi veľmi obľúbené výrobky v rámci starostlivosti o pleť a je málo značiek, ktoré by tomuto trendu nepodľahli a nemali by vlastnú micelárku. Už som ich vyskúšala niekoľko a dajú sa medzi nimi nájsť skvelé kúsky, ale aj kúsky menej vydarené. Moja kozmetická zbierka sa pred nejakým časom rozrástla o nový micelárny kúsok od značky Astrid a ako obstála v mojom testovaní sa dozviete v dnešnom článku.

Astrid Soft Skin micelárna voda 3v1 


Astrid Soft Skin micelárna voda 3v1 je určená na suchú a citlivú pleť.  Jej zloženie obohatené o komplex HYDRO ACTIVE, D-pantenol a extrakt z bavlníku poskytuje pleti dokonalý komfort a zdravý vzhľad, zanecháva ju dokonale čistú, tonizovanú a sviežu s pocitom hydratácie. Je oftalmologicky testovaná a hypoalergénna - vyvinutá tak, aby sa minimalizovalo riziko alergických reakcií.


Astrid Soft Skin micelárka sa nachádza v plastovom balení o objeme 400 ml. Jej balenie je dizajnovo minimalistické, čo sa mne osobne páči a keďže je obal priehľadný, vidíte ako vám postupne ubúda. Po vyklopení ružového viečka ucítite jemnú nevtieravú kvetinovú vôňu. Keďže je tento výrobok označený ako 3v1, sľubuje odstránenie make-upu, čistenie pleti a jej tonizáciu. 

 
Musím sa priznať, že čo sa týka miceláriek, i keď mám zmiešanú pleť s mastnou T-zónou, skôr mi vyhovujú micelárky určené na suchú či citlivú pleť než tie, ktoré sú určené primárne pre moju zmiešanú pleť. Preto som rada, že sa mi Astrid takto super trafil do vkusu. 

Pre mňa osobne je micelárka výrobok, ktorý používam na prvotné očistenie pleti od make-upu a nečistôt a na následné dočistenie používam ešte pleťovú vodu, vďaka ktorej dokážem zistiť, aké má micelárka čistiace a odličovacie schopnosti. A Astrid Soft Skin micelárka v tomto naozaj prekvapila. Táto micelárka totižto jemne čistí a odličuje tvár, oči i pery bez pocitu podráždenia či vysušenia pleti. 

Čo sa týka pleti, tam nemám čo vytknúť. Krásne odstraňuje make-up i nečistoty a následne pri použití pleťovej vody na tampóniku nebadám takmer žiadne zvyšky nečistôt. Pleť je jemná, zo začiatku trošičku ale naozaj trošičku lepí, ale to sa hneď vytratí a je krásne tonizovaná.
Čo sa týka očí, tak bežnú špirálu zvládne, i keď chce to trošku viac námahy, ale dala by sa ako núdzovka kľudne použiť na oči. Na obale sa píše, že by mala odstrániť aj vodeodolný make-up, ale s tým ja osobne nemôžem súhlasiť, lebo na moju vodeodolnú maskaru sa nechytá. V očiach ale neštípe, nedráždi ich, je k nim šetrná.

  
Ja som s touto micelárkou spokojná, určite patrí k tým lepším, ktoré som mala možnosť už testovať. Páči sa mi jej balenie, jemná parfemácia, dobré odličovacie výsledky na pleti či možnosť jej využitia aj na oči bez ich podráždenia. Jej cena sa pohybuje okolo 4,60 Eur.

Aká je vaša naj micelárka?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára