streda 1. marca 2017

Môj február 2017

Ďalší mesiac za nami !!! Neskutočne rýchlo to letí. Od februára som nemala nejaké očakávania, žiadne veľké plány a nakoniec sa z toho vykľul celkom zaujímavý mesiac, v ktorom som sa akosi rozšupla a moja kozmetická zbierka sa opäť rozšírila :-)


Po dlhom čase som bola v kine. Na film Spojenci som sa dostala úplnou náhodou, mala ho vybratý moja sestra s manželom a prehovorili ma, aby som s nimi šla do kina. Nakoniec sa z toho vykľul veľmi zaujímavý film a som veľmi rada, že som naň s nami šla. A čo môžem prezradiť, tak nebol happy end :-)


Áno, áno, aj ja som podľahla davu :-) Evitovka je absolútnym hitom posledného mesiaca a v našom kine som toľko ľudí pokope snáď ešte nevidela. Knižku ani recenzie som nečítala, nevedela som o čom film má byť, iba že má ísť o vzťahy medzi mužmi a ženami. Všetko alebo nič ma ale nakoniec pohltilo a ja som si pri ňom oddýchla, zabavila sa a miestami vytvoril pre mňa priestor na zamyslenie. Jediné čo mi vadilo a čo by som mu vytkla je obsadenie zahraničných hercov, kedy bolo veľmi viditeľné, že je to dabované do slovenčiny a trošku am to rušilo. Myslím si, že máme u nás množstvo skvelých hercov, mnoho nie až tak známych, ktorí by dané roly hravo zvládli.



Konečne sme trošku vyrazili von a posedeli si pri dobrej kávičke či tejto úžasnej horúcej čokoláde v Speranze alebo na úžasnom horúcom hruškovom nápoji.


Mesiac február sa nesie v duchu Valentína a na moje obrovské prekvapenie, aj ja som bola obdarovaná pár drobnosťami, ktoré ma veľmi potešili.


Na Ali som si objednala obal na nový fon a keďže veľmi túžim navštíviť Paríž, Eiffelovka bola jasná voľba :-)


Nečakane a spontánne sme sa vybrali aj na hokej :-)



Od kamarátky som dostala krásny darček v podobe šperkov od Avonu. I keď ide o bižutériu, ja už pár kúskov od Avonu vlastním a som veľmi spokojná.



Mamina mi spravila prekvapenie a doplnila môj šatník o krásne kúsky z New Yorkeru.


Konečne!!! Konečne som sa odhodlala ísť ku kaderníčke a mám nový zostrih.  Ja mám problém, že ešte stále som si nenašla kaderníčku, s ktorou by som bola tak spokojná, že by som k nej chodila stále. Preto dlho vymýšľam a hľadám, kam ísť. Tentokrát to bolo kaderníctvo Christie a s výsledkom som spokojná.



Mamina mala okrúhliny a dostala od švagra takúto úžasnú tortu - asi ste pochopili, po kom mám tu závislosť na kozmetike :-)



Po večeroch sa našlo trošku času, tak som sa začítala do Dominika Dána, ktorého som dostala ešte minulý rok k meninám. Ako vždy super knižka!


A teraz prichádzajú na rad nákupy a to som sa tento mesiac naozaj rozšupla :



Síce tu máme pomaly koniec zimy, ale ja som súrne potrebovala nové čižmy. Nakoniec som sa rozhodla pre kožené od značky Baťa a som s nimi zatiaľ spokojná.

 Objednávka zo stránky Mojalekáreň



V nových Teta drogériách prebiehal výpredaj Catrice a to sa nedalo odolať, každý kúsok za 2 Eurá. Ešte som si kúpila paletku očných tieňov, ale tie som darovala sestre.



Objednávka zo stránky VMD drogérie a opäť ďalšia kozmetika - tentokrát úlovky z výpredaju Essence :-)


Keďže mám nechty v hroznom stave, kúpila som si lak od Eveline a od Nivei mi prišla vzorka nového krému.



A od Ziaja mi prišiel na testovanie Ziaja Manuka tree - normalizujúci čistiaci gél- recenzia už je na blogu.

Obľúbené piesne :


A čo vy? Aký bol váš február?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára