utorok 12. júla 2016

Opaľovanie so značkou Ziaja

Ahojte!

Leto máme v plnom rozpuku a ručička teplomera sa blíži k naozaj vysokým číslam, aspoň v posledných dňoch. Keďže túžim po krásnej opálenej pokožke, ale súčasne chcem byť pred slnečnými lúčmi chránená, opaľovacie výrobky sú pre mňa nutnosťou. Sezónu opaľovania som už zahájila, ale keďže som bola po zime vyblednutá ako snehulienka, siahla som po výrobkoch s vyšším faktorom, o ktorých bude ale reč nabudúce. Keď už som mala aký taký základ, na rad prišli výrobky od značky Ziaja a otestovala som ich v naozaj všetkých podmienkach, vrátane tých extrémnych. Dnešný dvaja krásavci totižto putovali so mnou na Topfest a keďže počas Topfestu bolo poriadne horúco a stále sme chodili hore dolu, pokožka bola vystavená permanentne slnečným lúčom. A ako výrobky Ziaja obstáli? To sa dozviete v dnešnom článku :-)



ZIAJA SUN Mlieko na opaľovanie SPF 20

Ide o vodeodolnú emulziu, ktorá je určená pre všetky typy pokožky počas prvých dní opaľovania, predovšetkým svetlú a citlivú pleť. Predlžuje 20-násobne bezpečný čas opaľovania a pokožku intenzívne zvlhčuje a nedráždi.  Poskytuje účinnú ochranu pred škodlivým UV žiarením a to i počas kúpania. Zabraňuje predčasnému starnutiu pokožky a jej spáleniu. 

Aktívne látky :
-provitamín B5 (D-panthenol), bambucké maslo, organické UVA/UVB filtre, vitamín E


Čo sa týka balenia, opalovák sa nachádza v plastovom obale s veselou oranžovou farbou a jej objem je 150 ml. To balenie je celkom spratné, vojde sa do tašky a môžete ho mať kedykoľvek po ruke. Čo ma ale totálne naštvalo a vidíte to aj na obrázku, je slovenský popis. On je totižto nalepený s potlačou na papieri a keďže ide o mlieko, po ktorom vám ruky ostanú trochu mastné, tak sa vám ten popis začne zotierať a máte z toho v lepšom prípade špinavé prsty, v horšom si s tým zašpiníte aj oblečenie. Podľa mňa by bol vhodnejší iný typ nálepky, aby sa to takto nerozmazalo.

Samotné opaľovacie mlieko však chválim. Má jemnú nevtieravú vôňu, ktorá mi trošku pripomína typickú vôňu Nivea. Mlieko je bielej farby a má gélovo-krémovú konzistenciu. Ľahko po pokožke kĺže, krásne sa roztiera a rýchlo sa vstrebáva. Nezanecháva biele stopy, nie je zbytočne mastné a pokožka je nielen hydratovaná a voňavá, ale aj pred slniečkom chránená. Inak čo sa týka používania opalovákov, odporúča sa ich aplikovať 15 minút pred slnením, iba vtedy dokážu plniť svoju ochrannú funkciu a ich pravidelná aplikácia je tiež dôležitá.


Ja som toto opaľovacie mlieko vláčila so sebou počas celého Topfestu a vďaka nemu som sa nespálila a moja pokožka bola chránená a získala pekné hnedé sfarbenie. Ziaja SUN Mlieko na opaľovanie zoženiete s rôznymi stupňami ochrany a to od SPF 10 do SPF 50+, pričom konkrétne cena tohto sa pohybuje do 5 Eur.






Ziaja Mlieko po opaľovaní s vápnikom (Ziaja Sopot Sun)

Aké by to bolo opaľovanie, keby sme pokožke následne neposkytli starostlivosť v podobe výrobkov po opaľovaní. Najmä ja si dám na tom záležať, lebo pokožka je pri opaľovaní a kúpaní vystavená rôznym vplyvom, ktoré ju namáhajú a vysúšajú, preto sa treba o ňu poriadne starať.

Uprednostňujem, keď mám výrobky na opaľovanie i po opaľovaní rovnakej značky a preto som si na testovanie k opaľovaciemu krému vybrala aj toto jemné mlieko, ktoré je určené na ošetrenie všetkých typov pokožky po opaľovaní ale aj v soláriu. Čo je na ňom skvelé, tak má jemne chladivý efekt. Odstraňuje následky nadmerného pobytu na slnku a nedostatočnej ochrany pokožky. Pôsobí upokojujúco a utlmujúco na pokožku. Intenzívne vyživuje a urýchľuje prirodzený proces regenerácie pokožky. Výrazne zmenšuje podráždenia spôsobené opaľovaním.

Aktívne zložky :
-  kalciový komplex, bambucké maslo, provitamín B5, chladiaca látka, vitamín E




Mlieko po opaľovaní sa nachádza v plastovom obale o objeme 200 ml. To modré sfarbenie obalu sa mi páči a v tomto prípade mi slovenský popis zatiaľ nerozmazalo. Mliečko vonia veľmi pekne a ten jemný chladivý efekt je naozaj príjemný. Má gélovo-krémovú konzistenciu, ľahko sa aplikuje a roztiera a rýchlo sa vstrebáva a pokožke poskytuje naozaj úľavu po opaľovaní. Pokožka je po použití krásne jemná, hydratovaná a vyživená.


Cena tohto výrobku by mala byť 4,29 Eur a musím povedať, že tieto dva výrobky od Ziaja som si obľúbila a predstavujú pre mňa dostatočnú ochranu pri opaľovaní v tomto období a chcem sa poďakovať Ziaja za možnosť tieto výrobky otestovať.

Oba tieto výrobky zoženiete v Ziaja predajniach, a to Shopping park Aupark Košice, Obchodné centrum FORUM Poprad, Nákupné centrum CITY ARENA Trnava a OD PRIOR Trenčín, opaľovacie výrobky aj na eshope http://www.dobrakozmetika.sk/.

A čo vy? Aká je vaše obľúbená značka opaľovacej kozmetiky?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára