piatok 22. apríla 2016

Cien Professional - vlasová starostlivosť s keratínom

Ahojte!

Pred nejakým časom som obdržala od spoločnosti Lidl Slovenská republika celú kopu nových výrobkov značky Cien a Dentalux, ktoré som vám predstavila v samostatnom článku. Po dôkladnom testovaní a vyskúšaní všetkých z nich vám budem postupne na ne pridávať recenzie. A keďže vlasy sú korunou krásy, začínam s novou radou vlasovej starostlivosti a to Cien Professional - vlasová starostlivosť s keratínom.



Celý rad sa nesie v bordovo-bielom sfarbení a obsahuje 5 výrobkov, ktoré sa krásne dopĺňajú. Všetky tieto výrobky majú spoločné to, že obsahujú keratín a majú rovnakú vôňu. Pri tej vôni sa trošku zastavím. Výrobky sú naozaj veľmi slušne parfemované a po ich použití je ich cítiť z vlasov i ďalší deň. Je to dané predvšetkým tým, že v zložení všetkých výrobkov nájdete Parfum a naozaj, kľudne by som tú vôňu prirovnala k vôni parfumu. Ak si dám ráno na vlasy lak, cítim z vlasov vôňu laku po celý deň, takže zvyknem si robiť srandu, že mám lak i parfém na vlasy v jednom :-) Viem, že niektorí nemajú radi zrovna výrazné vône, preto odporúčam ešte v obchode vyskúšať, či si s touto vôňou sadnete. Tá vôňa je naozaj veľmi špecifická,  svieža, ale nenapadá ma, k čomu by som ju prirovnala. Ja som si ju jednoducho obľúbila :-)




Cien Professional regeneračný šampón s keratínom

Aby to bolo pekne po poriadku, ako prvý vám chcem predstaviť šampón na vlasy, ktorý je určený na obnovu vlasovej štruktúry a má poskytovať mimoriadne hodvábny lesk.
Šampón sa nachádza v plastovej tube s vyklápacím víčkom o objeme 250 ml. Má tekutejšiu krémovo-gélovú konzistenciu a po vmasírovaní do mokrých vlasov vytvára bohatú penu. Stačí použiť naozaj primerané množstvo a krásne napení. Nechám ho chvíľu pôsobiť a následne vlasy dôkladne opláchnem.
Po šampóne prichádza na rad buď kondicionér alebo maska.
  

Cien Professional regeneračný kondicionér s keratínom

Kondicionér sa nachádza v podobnom obale ako šampón, ale jeho objem je 200 ml. Rovnako je určený na obnovu vlasovej štruktúry a má poskytnúť mimoriadne hodvábny lesk. Má jemnú penovo-gélovú konzistenciu, nanáša sa do mokrých vlasov, ja ho dávam do dĺžok a na končeky. Treba ho nechať chvíľu pôsobiť, tak 1- 2 minútky a následne dôkladne opláchnuť. Po jeho použití sa mi vlasy lepšie rozčesávajú a majú pekný lesk. Zbytočne vlasy nezaťažuje ani ich nezmasťuje, stačí mi ich umývať každé tri dni ako vždy.





Cien Professional regeneračná maska na vlasy s keratínom

Regeneračná maska má objem 250 ml  a pomáha zregenerovať poškodené vlasy. Má hustejšiu gélovo-krémovú konzistenciu a nanášam ju do mokrých vlasov, nechám pôsobiť minimálne 2 minúty a potom dôkladne opláchnem. Opäť ju nanášam iba do dĺžok a na končeky vlasov. Vlasy sa mi potom krásne rozčesávajú a mám pocit, že sú lesklejšie, hladšie a rovnejšie. Vôbec ich maska nezaťažuje, ani neurýchľuje ich mastenie.

Od dola nahor : šampón, kondicionér, maska


 

Cien Professional lak na vlasy s keratínom 

Tento lak sľubuje väčší objem a má 3. stupeň fixácie. Balenie má objem 250 ml a aplikuje sa priamo stlačením vrchu, nemá vrchnák. 
Pred použitím je potrebné ho pretrepať. Účes zafixujte nastriekaním laku zo vzdialnosti 20-30 cm. Pre vytvorenie účesu nastriekajte lak na jednotlivé pramene od korienkov po končeky vlasov. Pre väčší objem predkloňte hlavu a aplikujte lak na vlasy. 

Za seba môžem povedať, že tento lak je fajn. Ak som chcela trošku väčší objem, použila som ho na vlasy v predklone a skutočne im to ten objem dodalo. Čo sa týka samotnej fixácie, povedala by som, že je to priemer. Ak by som si robila spoločenský účes, ktorý by mi mal vydržať celú noc a potrebovala by som silnú fixáciu, siahla by som po niečom silnejšom, napr. po jeho bračekovi v zelenom prevedení. Pre mňa je toto lak, ktorým si zafixujem ofinu bez toho, aby mi na nej vznikla typická vrstva laku, čo sa stáva so silnejšími lakmi a ofina mi drží celý deň. Alebo je fajn, pokiaľ si robíte cop a potrebujete skrotiť tie krátke drobné vlásky, ktoré vám odstávajú. 



Cien Professional ochranný sprej pre tepelnú úpravu vlasov  

Tento sprej poskytuje aktívnu ochranu až do 200 stupňov. Chráni vnútornú štruktúru vlasov pred tepelným poškodením. Pripraví vlasy na ich úpravu so sušičom, žehličkou alebo kulmou. Dodá vlasom lesk bez toho, aby ich zaťažil a súčasne sa postará o ľahšie rozčesanie. Používa sa buď na vlasy suché v prípade, keď idete použiť kulmu alebo žehličku alebo na vlasy vlhké pred ich sušením. 

Výrobok sa nachádza v plastovom obale s rozprašovačom o objeme 200 ml. Ja som ho používala výlučne na vlasy vlhké, nechala som ich ešte chvíľu preschnúť a následne som ich vyfénovala. Vlasy boli potom pekne lesklé, ľahko sa rozčesávali, pekne voňali. Bála som sa, či ich nebude trošku zlepovať, prípadne či sa mi nezmastia, ale nič také sa nedialo.



Ak mám zhodnotiť tieto výrobky po dlhšom používaní, tak môžem povedať, že ja som s nimi spokojná. Vlasy sú pekné, lesklé, ľahko sa rozčesávajú, nie sú zaťažené, nemastia sa, povedala by som bežná drogerková kvalita. Ja som s nimi nemala absolútne žiadne problém. Je super, že sú dostupné v každom Lidli a ich ceny sa pohybujú od 1,49 - 1,99 Eur, čo je naozaj veľmi prijateľné.

Pokiaľ vaše vlasy nepotrebujú extra špeciálnu starostlivosť a nepotrpíte si na drahé kadernícke produkty a postačia vám bežné drogerkové výrobky, tak potom si myslím, že by ste mohli byť spokojní aj s týmto novým Cien radom. Každý sme iný a nie vždy nám všetko sadne, preto treba skúšať a aj keby vám zrovna niektorý z týchto výrobkov nesadol, vaša peňaženka neutrpí veľký šok.

Ďakujem spoločnosti Lidl Slovenská republika za zaslanie výrobkov na zrecenzovanie a onedlho sa môžete tešiť na ďalšie novinky Cien u mňa na blogu :-)

A čo vy? Vyskúšali ste niektorý z týchto nových výrobkov? Ako ste s ním spokojní?




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára