nedeľa 24. apríla 2016

Aprílová giveaway

Ahojte!

V poslednom čase to na blogu trochu viazlo kvôli technickým problémom i mojej chorobe, ale snáď sa to už všetko vráti do bežných koľají a budem vám môcť častejšie prinášať recenzie. A keďže sme tu dlhšie nemali giveaway, rozhodla som sa, že by som niekoho z vás rada obdarovala. Budú to opäť iba drobnosti, ktoré snáď potešia :-)

A o čo hráme tentokrát?


Avon trblietavé telové mlieko s korením a vanilkou
Catrice tieň - 910 My Mermint
Catrice tieň - 900 Li-La Bamba
Catrice Ultimate Colour rúž - 310 Red My Lips

Podmienky :
- sledovať môj blog cez Google +
- dať like blogu na FB
   ( napísať pod akým menom ma sledujete na Google + a FB ) 
nechať pod týmto príspevkom svoj e-mail, prostredníctvom ktorého budem výhercu kontaktovať 
Zúčastniť sa môže ktokoľvek zo SR alebo ČR.

Vyhodnotenie :
Výhercu budem náhodne žrebovať zo všetkých zúčastnených a následne mu zašlem e- mail o výhre.

Termín :
Giveaway trvá od dnes, čiže 24.04.2016 do 20.05.2016.

Držím palce!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára