streda 2. decembra 2015

Ziaja kakaové maslo - krém na ruky

Ahojte!

S príchodom zimných a chladných dní trpí aj pokožka našich rúk. Pokiaľ je možnosť, snažím sa ich mať zahalené pri silnejších mrazoch v rukaviciach, ale to vždy nejde. Preto častejšie siaham po krémoch na ruky a mám ich v kabelke, v práci, na nočnom stolíku, jednoducho všade.
Nedávno som mala možnosť vybrať si na zrecenzovanie pár výrobkov od Ziaja (za čo im veľmi pekne ďakujem) a mojím najnovším prírastkom je krém na ruky od Ziaja z línie kakaové maslo. Aký je?


O výrobku sa môžete dočítať :
Obsahuje kakaové maslo a olej Canola. Účinne regeneruje lipoštruktúru pokožky. Výrazne zmäkčuje a vyhladzuje pokožku dlaní. Posilňuje nechty a znižuje ich sklon k štiepeniu a lámaniu.


Krém sa nachádza v úzkej podlhovastej plastovej tube, tak ako všetky krémy na ruky od Ziaja. Pre líniu kakaové maslo je typická hnedá farba obalov jednotlivých výrobkov.


Krém na ruky je bielej farby a gélovokrémovej konzistencie. I keď sa po vytlačení z tuby tvári ako hutný, v skutočnosti má redšiu konzistenciu. Dobre sa rozotiera, rýchlo sa vstrebáva a čo je jeho veľká výhoda, nezanecháva mastný film.  
Jeho veľkým plusom, aspoň pre mňa, je jeho vôňa. Je naozaj príjemná, sladká, nevtieravá, pripomína mi kakao. A čo je skvelé, ihneď nevyprchá, ale chvíľu je ju z pokožky rúk cítiť.
Krém je určený pre normálny typ pokožky. Čo sa týka jeho hydratácie, tak tá pre normálny typ pokožky je dostačujúca, i keď teraz v zime by som si priala aj väčšiu hydratáciu. Určite to nie je produkt vhodný na veľmi suché ruky, tým by naozaj neuľavil.
Čo sa týka posilnenia nechtov, to neviem posúdiť, lebo ja ich mám naozaj silné a neštiepia sa mi.


Ja som s krémom spokojná, jeho sladká vôňa mi úplne učarovala. Keďže sa do pokožky rýchlo vsiakne a nezanecháva ju mastnú, používam ho buď v práci alebo ho nosím v kabelke. Navečer však siaham po niečom hutnejšom a výživnejšom.

Jeho objem je 80 ml a cena sa pohybuje okolo 3 Eur.

A čo vy? Máte radi takéto sladké vône? Aký je váš naj krém na ruky?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára