štvrtok 31. decembra 2015

Šťastný Nový rok 2016 !!!!

Ahojte!

S odbitím dnešnej polnoci sa starý rok preklenie do nového a s koncom roka je spojená aj menšia štatistika a poobhliadnutie sa za tým doterajším rokom.
 
Rok 2015 bol v mojom súkromnom živote rokom, kedy som stretla niekoho, kto ma opäť naučil sa smiať a užívať si život. Bol rokom, kedy som zažila kopec zážitkov, dobrodružstiev, spoznala som nových ľudí, pochopila, že i keď pravých priateľov je málo, sú to tí, ktorí pri mne vždy verne stoja a ja som im za to neskutočne vďačná. Bol to rok, kedy sa veselé dni striedali s tými ťažšími, ale vždy všetko zlé je na niečo dobré a posúva nás ďalej.
 
A práve v tých ťažších časoch bol blog miestom, kde som sa mohla odreagovať a robiť niečo, čo ma baví. Tento rok považujem, čo sa týka blogu, za veľmi úspešný. Blog má už viac ako 46 000 zhliadnutí, 142 sledovateľov a na FB je vás takmer 100 !!! Pre mňa neskutočné čísla, ktoré ma posúvajú vpred. Som vám všetkým neskutočne vďačná za každé zhliadnutie článku, každý komentár, like, jednoducho akúkoľvek spätnú väzbu, ktorú od vás dostávam. Aj v budúcom roku sa budem snažiť prinášať vám zaujímavé články, mesačné posty a uvidíme čo všetko ešte :-)
 
Počas roka som mala možnosť vyskúšať množstvo skvelých a zaujímavých výrobkov, zažiť vďaka DM drogérii úžasný DM blog event, kde som spoznala nové blogerky, veľa sa toho naučila a odniesla som si kopec zážitkov. Touto cestou chcem poďakovať DM drogeriemarkt, Ziaja, Yves Rocher a Playboy za spoluprácu počas roka 2015 a skvelé produkty, ktoré my zaslali na testovanie.


Milí moji čitatelia, prajem vám šťastný Nový rok 2016 plný zdravia, šťastia, lásky, splnených snov, nech dnešnú noc prežijete po boku vašich blízkych a spoločne vstúpite do Nového roku 2016, ktorý bude lepší, ako ten predošlý.
 
 
                
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára