streda 8. júla 2015

Môj jún 2015

Ahojte!

Už sa nám začal júl, deti a študenti majú prázdniny a mi pracujúci im môžeme len tíško závidieť. Ešteže je konečne krásne letné počasie a aspoň cez víkendy môžeme vyraziť k vode alebo na výlet. 
V dnešnom článku sa chcem ale vrátiť o mesiac späť a zaspomínať si, čo všetko sa mi podarilo zažiť :-)


 




Ak sledujete môj FB viete, že sme boli na výlete v Bojniciach. Keďže v tom čase ešte kúpalisko nebolo otvorené, rozhodli sme sa pre ZOO a zámok. A najväčšiu radosť som mala, keď som zistila, že v Bojniciach majú surikaty. Ja neviem čím to je, ale tieto zvieratká si ma úplne získali. Dokážem pri nich stráviť vždy najviac času. 
Na zámku práve prebiehali prehliadky s tématikou rozprávok a bolo tam neskutočne veľa rodín s deťmi, tak sme sa rozhodli pre prehliadku Mučiacich nástrojov. Išlo o výstavu, kde ste si mohli bez sprievodcu prezrieť jednotlivé nástroje a niečo o nich prečítať v poskytnutom materiály. Bolo to naozaj zaujímavé a miestami naozaj desivé. 



V dňoch 19. - 26. 06. 2015 sa uskutočnil už 23. ročník filmového festivalu Artfilm. Ja som jeho veľkým fanúšikom a i keď teraz toho času nie je toľko ako kedysi za študentských čias, vždy sa snažím aspoň pár filmov vidieť. Tento rok to boli dva a to Prečo ja? a Geronimo. Sú to filmy, ktoré v telke bežne neuvidíte a nie vždy končia šťastne, ale aj taký je život. Okrem toho som sa bola pozrieť aj na odovzdávaní ceny pre Juraja Kukuru.



Topfest, to je samostatná kapitola. Tento rok som naň chcela veľmi ísť, ale ešte v deň jeho začiatku to vyzeralo tak, že nič z toho nebude. Avšak všetko sa zmenilo večer a ja som sa na Topfeste nakoniec objavila :-) A musím povedať, že takéto neplánované akcie vždy dopadnú najlepšie. Výber skupín bol naozaj široký a každý si tam našiel to svoje. Skvelé vystúpenie mali Within Temptation aj Horkýže Slíže. A zábava bola do skorých ranných hodín. V sobotu zas skvelú atmosféru naladila skupina Smola a Hrušky, Hex a veľkým lákadlom bol aj Twisted Sister. Jednoznačne Topfest hodnotím veľmi pozitívne a určite sa ho chcem o rok opäť zúčastniť.

Tento mesiac som si našla aj viac času na čítanie a podarilo sa mi prečítať až 3 knižky. Všetky boli super, takže ak máte radi detektívky, môžem len odporučiť.

 O nákupoch z Rakúska ste už na blogu mohli čítať a to tu a tu


Doma sa mi nakopilo viacero hodiniek, ktorým odišli baterky a keďže sú to neni extra značkové hodinky, potrebovala som do nich zohnať baterky. U nás sú podľa mňa zbytočne predražené, tak som sa rozhodla, že si ich skúsim objednať zo stránky buyncoins. Dorazili za 20 dní a náš hodinár (ocino) mi ich povymieňal a hodinky opäť fungujú :-)




Konečne sa mi podarilo zohnať maxisukňu! Už dlhšie som ju chcela, avšak zohnať takú, aby sa mi páčila, bol problém. Táto si ma však hneď získala.

 Sabi, pre mňa tie najlepšie slovenské jogurty, žiadny iný sa im nevyrovná. Po dlhšom čase sa mi podarilo dostať do obchodu Milk Agro, kde ich predávajú a rovno som si ich urobila zísobu :-)


Babylips sa mi podarilo vyhrať na stránke kamzakrasou  a ako členovi Nivea Klubu mi prišiel časopis Modrobielysvet a vzorky.



Tento mesiac mi na testovanie dorazili laky od Yves Rocher a Balea deo roll-on active. O časti lakov ste už mohli čítať tu a ostatné kúsky stále testujem, takže čoskoro sa môžete tešiť na recenzie.


A čo som počúvala :




A čo vy? Aký bol váš jún?





 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára