piatok 24. júla 2015

Bye bye blond

Ahojte!

Po dlhšom čase tu mám pre vás príspevok, ktorý sa týka mojich vlasov. Po minuloročnej radikálnej zmene, keď som išla do krátkych vlasov a blond farby, som sa snažila vlasy čo najmenej zaťažovať. Niekedy v januári som si ich dala dofarbiť a upraviť strih, ale nebolo to nič radikálne. Avšak ako čas plynie, vlásky dorastajú, farba vyrastá a žiadalo si to opäť zásah kaderníka. Dlhší čas som uvažovala, do rúk koho sa zveriť, až som sa nakoniec rozhodla pre Zuzku Majeríkovú z Kaderníckeho salóna Tip Top v Púchove. Jej majstrovské dielo, ktoré mi vyčarovala z krátkych vlasov, ste mohli obdivovať v článku o Svadobnej výstave. A tak som nelenila, dohodla si termín a vybrala sa smer Púchov.



Všetky bližšie informácie o Kaderníckom salóne Tip Top nájdete tu. Samotný salón sa nachádza v krásnych nových priestoroch, z ktorých dýcha ešte novota. Výhodou je, že okrem salónu sa na rovnakej adrese na poschodí nachádza predajňa s vlasovou kozmetikou, takže ak vám kaderníčka poradí nejaký produkt na vlasy, nemusíte ho zháňať, ale máte všetko na jednom mieste. 

Čo sa týka mňa a mojich vlasov, vždy si radšej nechám poradiť. Predsa len, účesy na obrázku sú jedna vec, ale či sa mi aj bude hodiť, to je už niečo iné. Tentokrát som chcela vlasy nafarbiť a len zľahka skrátiť ich dĺžku a dať im nejaký strih. Rozhodla som sa totiž, že sa opäť vrátim k dlhším vlasom.

A ako to dopadlo?

Najskôr foto pred zmenou :



Musíte uznať, že to už vážne potrebovalo zásah kaderníka.

A ako to dopadlo?



Môj foťák nedokáže úplne zachytiť farby ako by som chcela, ale nakoniec už nie som blond, ale zvolili sme medený odtieň, konkrétne je to farba Zero Zero 39 v odtieni 834 a v prednej časti je ešte zopár blond prameňov. Vlásky sú kratšie a majú konečne nejaký tvar. Mne sa táto zmena veľmi páči a už teraz viem, že ak budem najbližšie opäť túžiť po nejakej zmene účesu, určite si opäť vyberiem Kadernícky salón Tip Top :-)

Ešte prikladám link na pár foto priamo z kaderníctva.  

A čo vy? Máte radi radikálnu zmenu alebo radšej len jednoduchšie úpravy vlasov?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára