štvrtok 20. novembra 2014

Moja jesenná vôňa

Ahojte!

Keďže máme jeseň v plnom prúde, tak sa tomu prispôsobujeme nielen v obliekaní, ale so zmenou počasia používame aj iné kozmetické výrobky. A s vôňami je to tak isto. I keď niekedy siahnem aj po niečom letnejšom, aby som si pripomenula leto, predsa len častejšie používam vône, ktoré sú jesennejšie. A dneska vám chcem predstaviť môjho jesenného voňavého favorita!


Chloé Chloé patrí do rodiny kvetinových vôní. Jej začiatky siahajú až do roku 2008. Svoj boom už však medzitým zažila, bolo obdobie, keď ju mal snáď každý druhý.

Zloženie :
  • Hlava: liči, frézia, pivonka
  • Srdce: konvalinka, magnólia, ruža
  • Základ: ambra, cédrové drevo

Flakónik vône sa mi veľmi páči. Je to pevné hrubé sklo lemované pásikmi. Ako veľmi rozkošná mi príde mašlička. Celkovo sa mi balenie pozdáva a pekne sa na poličke popri ostatných vôňach vyníma.


Čo sa týka samotnej vône, je svieža a veľmi ženská. Musím sa priznať, že som sa do nej hneď zamilovala a vedela som, že to je vôňa pre mňa. Je to jemná, čistá, luxusná vôňa. Nie je ťažká, práve naopak. Je pudrová a ľahko z nej cítiť ruže. Zo začiatku je vôňa intenzívnejšia, ale po chvíle sa krásne rozplynie a postupne sa rozkladá. Musím sa priznať, aj keď si asi poťukáte po čele, že z nej niekedy cítim závan šampanského.
Je to vôňa, ktorá sa určite nedá kupovať iba tak naslepo, ale vyžaduje si návštevu parfumérie a jej vyskúšanie. 


Myslím si, že je to vôňa, ktorá je veľmi špecifická a má preto jak svojich priaznivcov, tak i odporcov. Pokiaľ však niekomu sadne, stane sa z nej jeho osudovou láskou. Ak pôjdete okolo parfumérie, určite sa tam zastavte a vyskúšajte túto vôňu. Cenovo nie je najlacnejšia, ale kto sa posnaží a nájde si čas hľadať po internete, zoženie ju aj za prijateľnú cenu.

A čo vy? Aká je vaša jesenná vôňa?



 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára