streda 5. novembra 2014

Krém na ruky z granátového jablka?

Ahojte!

Leto máme už nenávratne preč, jeseň je v plnom prúde a pomaličky nám klope na dvere pani zima. Rána sú už pekne chladné (i keď teraz sa nám vrátilo babie leto) a naša pokožka dostáva poriadne zabrať. Striedanie chladu a tepla jej určite nerobí dobre a preto snáď každá z nás, okrem nevyhnutností, je zásobená v kabelke a na kozmetickom stolíku krémami na ruky, balzamom na pery (a to určite nejedným) a ďalšími pomocníkmi do týchto chladných dní. Osobitne krémy na ruky sú v zime povinnou výbavou. Často sú vystavené chladu, mrazu a dostávajú poriadne zabrať. Mojím súčasným pomocníkom je Weleda krém na ruky z granátového jablka.


O kréme sa môžete dočítať :
Regeneruje, hojí a brzdí starnutie každého typu pokožky. Celostne zostavený krém so základom z kvalitného sézamového oleja pomáha predchádzať pigmentovým škvrnám. Obsahuje účinné prírodné oleje ktoré výrazne podporujú pevnosť a pružnosť pokožky. Krém má inšpirujúcu zmyselne ženskú vôňu santalového dreva a davany.

Z tejto rady som mala od Weledy už sprchovaciu emulziu a som s ňou veľmi spokojná. Ešte mám v nej na dne a priznám sa, trošku si ju šetrím. Každopádne veľmi som sa tešila aj na krém na ruky!
Čo sa týka balenia, tak krémik sa nachádza v papierovej krabičke, ktorá je červenej farby so zlatými nápismi a červená je u Weledy nosnou farbou pre celú líniu granátového jablka. Vo vnútri krabičky sa nachádza samotný krém v hliníkovej tube s plastovým uzáverom v rovnakom dizajne ako samotná krabička. 
Krém je jemne smotanovej farby a vonia úplne rovnako ako sprchovacia emulzia. Konzistenciou je redší, nie je to typický hutný krém, ale skôr má gélovo-krémovú konzistenciu. Ľahko sa nanáša, rozotiera a krásne do pokožky vsiakne. Na pokožke zanechá jemný ochranný film a pritom nie je mastná. Ruky sú krásne vyživené, hydratované a príjemné na dotyk. Vôňa je naozaj nádherná!
Ja nemám extra suché ruky, ani netrpím na alergiu na chlad, takže mne tento krémik vyhovuje a je pre mňa dostačujúci. Čo sa týka predchádzania pigmentovým škvrnám alebo brzdenia starnutia pokožky, toto žiaľ vzhľadom na svoj vek neviem posúdiť.


Zloženie :
voda, sézamový olej, glycerín, alkohol, glyceridy mastných kyselín, sheabutter, slnečnicový olej, kyselina stearová, olej zo semien granátového jablka, výťažky z prosa a okvetných lístkov slnečnice, nezmydliteľné časti avokádového a olivového oleja, xantán, zmes prírodných éterických olejov

Ja som s týmto krémom na ruky spokojná, svoju funkciu plní dokonale a vzhľadom na jeho vlastnosti by mohol byť dobrým darčekom aj pre naše maminy. Obsah je 50 ml a cena je 9,16 Eur a môžete ho zakúpiť priamo na stránkach Weledy. Cena sa môže zdať vyššia, ale na druhej strane Weleda dbá na prírodné zloženie. Tento regeneračný krém na ruky je nositeľom certifikátu NaTrue - prírodná kozmetika s podielom Bio ingrediencií.

A čo vy? Aký je váš obľúbený krém na ruky?

    

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára