sobota 20. septembra 2014

Bioderma produkt mesiaca september + tip na super lekáreň

Ahojte!

Určite je vám všetkým veľmi dobre známe, že Bioderma si tento rok pre nás pripravila super akciu a to každý mesiac je jeden produkt za 4 Eurá. Už od začiatku roka som bola z toho nadšená a tešila som sa, kedy sa objaví výrobok pre mastnú, problematickú pleť, ktorej som vlastníčkou. A dočkala som sa až teraz v septembri!
Keď bolo zverejnené, že produktom mesiaca september je Bioderma Sébium Moussant - penivý gél na každodenné čistenie zmiešanej alebo mastnej pokožky, vedela som, že musí byť môj. Keďže  1.9. bol štátny sviatok, nechala som to tak, asi aj tak väčšina lekární bola zavretá a hneď ďalší deň som obvolala 2 lekárne a jednu som navštívila aj osobne. Všade mi však oznámili, že im výrobky ešte nedorazili. Bola som z toho sklamaná, tak som poslala sestru ďalší deň do ďalších troch lekární. Aby som to bližšie vysvetlila, boli to lekárne v rámci jedného mesta. Sestra sa vrátila naprázdno s tým, že buď im ešte nedorazili, alebo ich už vypredali. Bola som z toho rozčarovaná. Tak 6 lekární v jednom meste a takéto rozdiely. Keďže som nemala čas to riešiť, vykašľala som sa na to a hovorím si, že keď budem chcieť, kúpim si to aj za plnú cenu, čo už. Čítala som na tento výrobok prevažne pozitívne recenzie, tak by som dala za to aj tú plnú sumu.
Ďalej som to teda neriešila až jedného dňa mi na FB vyskočila Najlekáreň, kde ponúkali tento výrobok. Tak som si klikla na odkaz a dostala sa na stránku http://www.najlekaren.eu/
Ide o prvú certifikovanú e-lekáreň na Slovensku, ktorá má aj svoju kamennú lekáreň v Prievidzi (čo tíško závidím). A tak som si prezerala jednotlivé výrobky, ktoré ponúkajú a rozhodla som si objednať. Veľmi ma prekvapilo, že stále majú v akcii minulomesačný produkt Bioderma a to Bioderma Photoderm After Sun. Keďže to však tento rok nevyzerá na dovolenku pri mori, čo ma celkom dosť štve, ale čo už, rozhodla som sa, že tento výrobok si zaobstarám inokedy.
Na stránke  http://www.najlekaren.eu/ som sa teda zaregistrovala a začala vyberať.
V mojom nákupnom košíku teda skončil ako prvý  Bioderma Sébium Moussant za krásne 4 Eurá. V tom období Bioderma ešte avizovala, že majú špeciálnu akciu na 100 ml balenie Bioderma Sébium H2O pleťovú vodu a tú som našla na tejto stránke za skvelých 2,76 Eur, tak hneď som ju brala. Tiež ju chcem už dlhšie vyskúšať, tak som na ňu zvedavá. Celkovo po Avéne som sa rozhodla, že vyskúšam pár vecí od Biodermy, tak mi to prišlo veľmi vhod.
Keď som tak blúdila po stránke, všimla som si, že majú pri nákupe nad 20 Eur poštovné zdarma, čo je super. Tak som rozmýšľala, čo sa mi práve minulo a bolo by treba dokúpiť.Do košíka som ešte prihodila Zinkorot, ktorý mi odporučila kožná. Je skvelý a vyšiel ma 7,88 Eur a v porovnaní s lekárňou, v ktorej som ho predtým kúpila, ma vyšiel o 2 Eurá lacnejšie.
Minul sa mi aj B-komplex a keďže rada podporujem slovenských výrobcov a okrem toho cena vzhľadom k množstvu je naj, kúpila som si od Generica B-komplex forte 100tbl za 3,40 Eur. Aby mi to vyšlo na tých 20 Eur, ešte som prihodila Nurofen 400mg 24tbl za 2,84 Eur. Celý nákup ma teda vyšiel 20,88 Eur. Platila som cez sporopay a čakala, kedy balíček dorazí. Objednávku som robila 09.09. a balíček dorazil do 2 dní.


Všetko bolo dôkladne zabalené, aby sa výrobkom nič nestalo.


Okrem toho som v balíčku našla aj vzorky ako milé prekvapenie.

Ja som s touto e-lekárňou veľmi spokojná. Nemusím sa naháňať za Bioderma produktami a môžem si všetko objednať z pohodlia domova. Závidím obyvateľom Prievidze, že majú takúto skvelú lekáreň. Myslím si, že je to jedno z mála miest, kde sa dá ešte aj teraz zohnať Bioderma produkt mesiaca a to vrátane toho minulomesačného. Rýchle dodanie, príjemné ceny, široká ponuka výrobkov, vzorky navyše, to sú len pozitíva, na základe ktorých vám môžem objednávku na tejto stránke len odporučiť.

A čo vy? Podarilo sa vám zohnať Bioderma produkt tohto mesiaca?




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára