streda 3. septembra 2014

Augustové nákupy

Ahojte!

Neviem ako vy, ale ja mám na blogoch veľmi rada články, ktoré sa týkajú nákupov. Niekedy ma donútia ísť rýchlo do obchodu si danú vec kúpiť, inokedy len tíško povzdychnem nad vecami z výpredajov, ktoré sa už nedajú zohnať, poprípade sa nedajú na Slovensku kúpiť. Keďže sa mi doma nakopilo niekoľko nových vecí, rozhodla som sa o týchto novinkách napísať dnešný článok.


Krásny prstienok z buyincoins, nedalo sa mu odolať. Dá sa zohnať v zlatej alebo striebornej farbe. Jeho výhodou je, že je nastaviteľný a jeho cena je úžasná, krásnych 0,37 Eur :-) Mala som ho zatiaľ iba pár krát, ale zatiaľ nečerná a je mojím novým obľúbencom. Čakala som naň síce dlhšie ako 40 dní, ale oplatilo sa.


Súčasťou predošlej objednávky boli aj tieto dva prstene, ktoré samostatne vyzerajú ako obrúčky, ale mne sa páčia spolu pokope. Sú zlatej farby a na výber je z viacerých veľkostí. Ja mám veľkosť S a presne mi sedí na prsteníku. Dajú sa zohnať tu a cena je 0,75 Eur za jeden. Zatiaľ sú tiež v pohode, žiadny náznak černania.

Tu ich máte pekne zblízka


Tieto baleríny mám z výpredaja z New Yorkera v Avione a stály ma neskutočných 2,99 Eur. Mali ich vo viacerých farbách, ale ja som potrebovala biele, tak po dlhšom hľadaní sa mi podarilo nájsť moju 38.


Začiatkom augusta sme viezli rodičov na letisko do Bratislavy a keďže sme mali ešte čas, skočili sme na chvíľu do Avionu a ja som zostala v úplnom šoku. Práve prebiehali úžasné letné výpredaje a v porovnaní napr. s Trenčínom, tak tu mali neskutočný výber a úžasné ceny. Stihla som si kúpiť iba tieto dve veci a ešte dve pre sestru, ale keby som mala viac času, tak tam nakúpim naozaj kopec vecí. Urobila som však chybu. Namiesto toho, aby sme z letiska zamierili späť do Avionu, som sa rozhodla navštíviť prvýkrát Outlet Voderady a teda nebola som veľmi spokojná. Ale o tom neskôr. Tieto nohavice mám z Gate a stály neskutočných 2,99 Eur. Halóó, aj v iných mestách na Slovensku by sme chceli takéto mega výpredaje :-) Náhrdelník je z New Yorkera a pôvodne som si myslela, že sú to tri samostatné náhrdelníky, ale nakoniec je to len jeden a stál 1 Euro. 



V septembri idem kamarátke na svadbu a rozmýšľala som, čo si obliecť. Bola som rozhodnutá si kúpiť úžasné šaty z Aliexpressu, ale bála som sa, či mi to dovtedy príde, tak som si ako zálohu kúpila tieto šaty v Orsay vo výpredaji za 10 Eur. Na fotke asi nevyzerajú tak lákavo, ale oblečené sú naozaj krásne a sú z veľmi príjemného materiálu, ktorý vyzerá že nie je až tak krčivý. Nakoniec som si tie šaty z Ali nekúpila, lebo som zistila, že sa vojdem do sestriných zo stužkovej, ale aj tak ma k nim ťahá, tak možno raz si ich kúpim. Ak by niekoho zaujímalo, o čom tu stále básnim, kuk sem.


Ako som už vyššie písala, namiesto toho, aby som sa vrátila do Avionu a super si nakúpila, zamierili sme smer Voderady do One Fashion Outlet. Už prvé sa mi nezdalo, že na obrovskom parkovisku bolo asi 10 áut a úplne mŕtvo. To sa mi žiaľ potvrdilo aj v obchodoch, nikde nikoho. Musím sa priznať, že jediným dôvodom, pre ktorý som sem chcela ísť, bol obchod Parfems.com, pretože tam okrem iného predávajú značku Zoeva. Ja mám problém s mastnými viečkami a tiene sa mi rýchlo zliezajú do čiarok a nevyzerá to pekne. Tak som sa rozhodla kúpiť si lepšiu bázu a rozmýšľala som medzi Zoeva a Artdeco. Nakoniec vyhrala Zoeva v kalíšku a vyšla ma 5,80 Eur. Pamätám si, že zo začiatku stála okolo 4 Eur a musím sa priznať, že ma priam šokovalo, keď som dnes pozrela na stránku Zoeva a tam táto báza stojí už 7,50 Eur, akosi extrémne rýchlo dražie :-( Inak samotné centrum ma vôbec nezaujalo a radšej skočím do bratislavských obchoďákov ako sem.


Kto čítal môj článok o kontaktných šošovkách vie, že sú súčasťou môjho života a mojím veľkým pomocníkom. Preto keď som videla na buyincoins toto rozkošné balenie, muselo byť moje. V tomto malom obale nájdete všetky potrebné vec, pokiaľ cestujete a chcete mať celú svoju výbavu na šošovky pri sebe. Je tu puzdro na šošovky, maličká fľaštička na roztok, pinzeta a aplikátor. Na výber je z viacerých farieb a cena je 0,78 Eur. Na stránke majú v ponuke viacero druhov a prevedení.

A na záver vám chcem ukázať výhru z FB :




Kto je fanúšikom FLEQ.sk na FB ten vie, že raz za čas sa koná súťaž, v rámci ktorej si môžete vybrať akékoľvek topánky z ich stránky, splniť podmienky súťaže a už len čakať. Keďže sa zapája neskutočné množstvo ľudí, šanca na výhru je podľa mňa malá, ale ja som typ, ktorý rád skúša a raz za čas sa veru aj zadarí a tak tomu bolo aj teraz. Keď som vyberala topánky, hneď mi padli do oka tieto. Perfektne sa mi hodia k spoločenským šatám a sukniam a celkovo, tá ich čipka je rozkošná. Síce ten 10,5 cm opätok som si v popise všimla, ale naozaj som nerátala, že by ma mohli vybrať, tak som to neriešila. A zrazu mi jedného dňa jedna z vás, konkrétne Nikolka z blogu http://sweetlollipopqueen.blogspot.sk/ napísala, že som na fleq.sk vyhrala  a ja som si to absolútne nevšimla, nakoľko som mala v tom období naozaj hektické dni a FB som nestíhala sledovať. Tak to som sa naozaj radovala a čakala, až mi minulý týždeň konečne dorazili. Sú také isté ako na obrázku, i keď farba mi nepríde vyslovene biela, ale skôr smotanová. Keďže majú úzky opätok, noha v nich nie je najstabilnejšia, ale na nohe vyzerajú nádherne. Pokiaľ vás zaujali, nájdete ich tu a teraz sú v akcii za 14,90 Eur. Čo sa týka veľkosti, ja mám 38 a tá mi aj presne sedí. Prišli zabalené v krabičke a je na nich nápis Made in China :-)
      
A čo vy? Tiež sa vám podarilo zohnať nejaké zaujímavé kúsky v obchodoch? Páči sa vám niečo z mojich nákupov?










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára