pondelok 21. júla 2014

Novinky od Balea

Ahojte!


Keď mi prišiel naposledy balíček od DM na testovanie, ostala som v šoku. Bola to letná nádielka produktov, ktoré sa zídu každej z nás a hlavne prinesú osvieženie v letné dni. Tak poďme na to! Dneska vám chcem predstaviť 2 novinky od Balea.




Balea sprchový gél
Tento sprchový gél si ma získal už svojím balením. Podobné som ešte nikdy nevidela a Balea to ako vždy s balením vymakala. Ide o sprchový gél v maličkom cestovnom balení v tvare kvetinky. V ponuke sú štyri druhy a ja mám zelený - Fresh Lime. Ešte sa dá zohnať fialový - Dark Lily, oranžový - Happy Tangerine alebo červený - Cherry Blossom.


Otvára sa v hornej časti, kedy zalomíte časť s bodkou. Po jeho otvorení ma ovanula krásna, svieža letná vôňa, pre mňa osobne limetky a grepu. Je gélovej konzistencie, jemne zelenej farby. 

 

Toto maličké balenie vám vystačí na jedno sprchovanie. Pokožka je po osprchovaní svieža a ja osobne tiež. Nie je vysušená a ostáva krásne prevoňaná, ale žiaľ celkom rýchlo sa vôňa vytráca. Tá vôňa je ale pre mňa nádherná a hneď by som si ho kúpila v plnom balení.

Zloženie

Kvetinka má objem 8 ml a cena je 0,49 Eur. Je pravda, že za 0,99 Eur si kúpite v DM 300 ml balenie sprcháču, ktorý vám nejaký čas vydrží, ale sú dni alebo príležitosti, kedy sa vám zíde aj takýto jednorazový výrobok. Či už niekam narýchlo cestujete a nechcete brať veľké balenie alebo i do fitka. Podľa mňa je to aj skvelý tip do nejakého balíčka pre kamarátku k sviatku, mne osobne by takáto maličkosť urobila veľkú radosť :-)



Balea pleťová maska Happy Day
Ide o revitalizujúcu pleťovú masku, ktorá dodáva pleti novú krásu a vitalitu. Má ovocnú sviežu vôňu grepu a obsahuje cenný extrakt z kvetov bazy, mandľový olej, bambucké maslo, pantenol a vitamín E.

Maska sa nachádza v sáčkoch 2x8 ml, mne jeden sáčok vystačí na dve použitia. Po otvorení na mňa vykukla samotná maska, ktorá je jemne broskyňovej farby, i keď na obrázku asi vyzerá biela. Skutočne vonia krásne po grepe.
Masku treba rovnomerne naniesť na vyčistenú pleť, treba vynechať oblasť úst a očí, nechať pôsobiť 10-15 minút. Čo je však pre mňa novinka a ešte som takú masku nemala, zvyšky masky treba odstrániť kozmetickou utierkou a nezmývať. Podľa potreby sa maska používa 1-2x týždenne.  
Maska má krémovú konzistenciu a príjemne sa na pleti roztiera. Vôňa je príjemná a nevtieravá. Po 15minútach som zotrela zvyšky masky, nakoľko časť do pleti vsiakla. Pleť bola vyživená, osviežená, príjemná na dotyk. Vďaka obsahu mandľového oleja a bambuckého masla je pleť jemná a vláčna a chránená pred vysušením. Pantenol pleť upokojuje a dodáva jej hydratáciu a vitamín E ju chráni pred predčasným starnutím spôsobeným slnečným žiarením.

Zloženie
Cena masky je 0,99 Eur a pokiaľ vás zaujala, treba si ju kúpiť čo najskôr, nakoľko ide o limitovanú edíciu.

A čo vy? Čo je vašim osviežením v tieto teplé dni?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára