nedeľa 22. júna 2014

Duschdas Pink Kiss

Ahojte!

Pri prezeraní nemeckých a rakúskych blogov som jedného dňa narazila na značku Duschdas. A keďže sa u nás nedá zohnať a ja rada skúšam nové veci, dala som si za úlohu zohnať nejaký produkt na vyskúšanie pri najbližšej návšteve Rakúska. Tak sa aj stalo a so mnou domov putoval sprchový gél Pink Kiss.
Značka Duschdas zahŕňa výrobky ako sprchové gély, deodoranty, tekuté mydlá. Bližšie sa o nej dozviete tu.


Sprchový gél Pink Kiss má krásne ružové balenie posiate pusinkami. Podľa mňa je rozkošné. Obsahuje špeciálny praktický blokovací mechanizmus, ktorý zabraňuje vytečeniu produktu, aj keď sa zle uzavrie. Má objem 250 ml a je vyrobený v Nemecku.


Samotný sprchový gél má jemne ružovkasté sfarbenie a krásnu ovocnú vôňu. Ide o zmes lesného ovocia a cítim trošku aj maliny. Táto vôňa očarí zmysly nielen v sprche, ale zanecháva jemný dotyk sviežosti na koži, ktorý ma sprevádza po celý deň. Konzistenciou je krémový, ale veľmi tekutý, vidieť to aj na fotke. Jeho jedinou nevýhodou je, že vôňa relatívne rýchlo z pokožky vyprchá, ale svieži pocit ostáva.

Ako som na tento sprchový gél pozerala a rozmýšľala som nad ním, začal mi veľmi pripomínať náš Radox. Má rovnaký tvar balenia a matne si spomínam, že mi veľmi vôňou pripomína Radox Milk and Berries, ktorý som mala už dávnejšie. A tento môj dohad som si potvrdila, keď som na balení Duschdas našla ako výrobcu uvedený Unilever a pod ten spadá Radox u nás.   

Cena v Rakúsku sa pohybuje okolo 1,70 Eur a za túto cenu, v akcii aj nižšiu, si u nás kúpim aj Radox. Za mňa príjemný sprchový gél a viem, že pokiaľ nebudem mať cestu do Rakúska a zatúžim po letnej sviežej vôni, kľudne môžem siahnuť po Radoxe.

A čo vy? Poznáte túto značku? Máte radi Radox?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára