piatok 6. decembra 2013

Sportsdirect

Ahojte!

Pomaly sa blížia Vianoce a ja nemám nakúpené ešte všetky darčeky. Minulý utorok sme boli so sestrou trochu poobzerať obchody v našom okolí a ostali sme veľmi sklamané. A nie sme asi jediné. Preto ako už tretí rok po sebe ma oslovili kamarátky, či by sme zase neurobili nákup darčekov na stránke www.sportsdirect.com.  Ide o anglickú stránku, ktorá je zameraná na mužské, ženské a detské oblečenie, obuv a rôzne doplnky. Môžete si na nej zakúpiť i značky, ktoré u nás bežne nie sú dostupné. Tí, ktorí mali to šťastie a boli ste v Anglicku, určite ste navštívili osobne aj ich predajne. Keďže ja som to šťastie nemala, ostáva mi len objednávka cez internet I keď ich predajne sa nachádzajú na Slovensku, pokiaľ viem v Bratislave a Košiciach, ešte som nemala možnosť ich navštíviť, ale asi sortiment nebude až taký široký, ako prostredníctvom internetu.

Prvýkrát som objednávala ja, platila som Pay Palom a všetko prebehlo v poriadku. Objednávalo sa v pondelok, poštovné vyšlo 17, 99 Eur a tovar mi bol doručený ešte ten istý týždeň v piatok, teda po 5 dňoch prostredníctvom DHL. Objednávku si môžete po zaplatení priebežne cez DHL sledovať a tak viete, kde sa kedy vaša objednávka nachádza.
A ako to vyzeralo po doručení kuriérom?
Keď som to zbadala, nebolo mi všetko jedno. Predtým, keď sme objednávali, prišli veci vždy zabalené v krabici a nikdy nebola nejak extrémne poškodená. Teraz to prišlo v takomto obale, ktorý bol asi na 4 miestach natrhnutý a mňa sa zmocnili obavy. Predsa len, objednávka bola vo výške 400 Eur a keby niečo chýbalo alebo bolo poškodené, bolo by to veľmi nepríjemné. Tak som sa pustila do triedenia, ktoré bolo namáhavé, nakoľko objednávka obsahovala 77 položiek, ale nakoniec sa mi to úspešne podarilo a padol mi kameň zo srdca, nakoľko všetko bolo v poriadku a nič nechýbalo. Čiže sme nakoniec so všetkým spokojný ale vzhľadom k cene, ktorú sme zaplatili, by tovar mohol prísť minimálne v nejakej krabici, aby sa vyhli zbytočným problémom.

Ako som písala vyššie, so sestrou sme boli sklamané z obchodov a keď na stránke sportsdirect dali akciu, pri nákupe nad 60 Eur poštovné zdarma, nelenili sme a ešte sme pár darčekov objednali. Táto zásielka mi ešte nebola doručená, ale uvediem vám pár tipov, ktorými by ste mohli obdarovať svojich blízkych.

Pre synovca : http://www.sportsdirect.com/disney-shaped-art-case-899055
Pre priateľa : http://www.sportsdirect.com/pierre-cardin-mens-striped-qaurter-zip-sweatshirt-559109
Pre sestru : http://www.sportsdirect.com/campri-thermal-top-ladies-402034?colcode=40203418
Pre rodičov :  http://www.sportsdirect.com/dunlop-suitcase-32-inch-709904

Chcem vás ešte upozorniť na jednu vec. Nie všetky veľkosti sedia s tými, na ktoré ste zvyknutí. Preto treba dôkladne čítať recenzie zákazníkov, ktoré sa nachádzajú na každej stránke výrobku nižšie pod popisom. Napr. termoprádlo Campri, Lonsdale, Golddigga, tieto značky treba objednávať vždy o 1 číslo menšie, než ste zvyknutí, inak by vám to mohlo byť veľké.

Poznáte túto stránku? Objednávali ste už z nej? Čo sa vám na nej páči najviac ?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára