piatok 13. decembra 2013

Piatok 13 v znamení prekvapení

Ahojte!

Dnes je piatok 13. Mnohí si tento deň spájajú s neúspechom, prípadne dňom, keď sa im nič nedarí a celkovo sa tomuto dňu pripisujú rôzne povery. Ja ho beriem ako každý iný deň a musím povedať, že dnešný piatok 13 je pre mňa vskutku vydarený. Prišla som z práce domov, máme pred sebou víkend, onedlho sú tu Vianoce. Samé pozitíva. A okrem toho som si doma našla dve prekvapenia, ktoré mi urobili neskutočnú radosť.
Moje prvé prekvapenie je Versace Eros toaletná voda 30 ml pre pánov. Vyhrala som ju v dennej súťaži na stránke www.fann.sk, kde súťažím už nejakú domu, ale nikdy sa mi nič nepodarilo vyhrať až doteraz. 
Popis na stránke Fann uvádza :
Eros je vôňa, ktorá odráža a zdôrazňuje silu a zmyselnosť. Jedinečná aura, zmyselný pocit na pokožke, presvedčivo mužná: toto je kľúč k hymne lásky v podaní Erosa, žiarivého a nápadného zvodcu. Vôňa, ktorá interpretuje mužnosť prostredníctvom: jagavej aury a intenzívnej, živej, žiarivej sviežosti získanej kombináciou lístkov mäty, kôry talianskych citrónov a zeleného jablka, návykovej zmyselnosti doručenej orientálnymi, fascinujúcimi a príjemnými tónmi fazuliek tonky, ambry, geránia a vanilky, pikantnej mužnosti symbolizovanej tónmi drevín, cédra z Atlasu a Virginie, vetiveru a dubového machu, ktoré vôni poskytujú intenzitu a silu.  

Zloženie vône Versace Eros

  • Hlava: mätový olej, kôra citróna, zelené jablko
  • Srdce: fazuľky tonka, ambra, geránium
  • Základ: vanilka, céder, vetiver, dubový mach
Rozhodla som sa, že ňou obdarujem priateľa, takže aj pre mňa bude zahalená tajomstvom do Vianoc, ale potom vám určite napíšem, ako som s ňou spokojná. Doteraz pre mňa, čo sa týka pánskych vôní, bola favoritom toaletná voda Dolce & Gabbana Light Blue Pour Homme, tak uvidím, či ju Versace tromfne. Okrem toaletnej vône bol súčasťou balíčka aj časopis GoldMan.
Druhé prekvapenie je od spoločnosti DM Drogeriemarkt. Pred nedávnom ma oslovili so spoluprácou a ja som samozrejme nemohla odmietnuť, nakoľko DM a ich privátne výrobky mám veľmi rada. Veľmi príjemne ma preto prekvapilo, keď som si dnes našla obálku a v nej veľmi príjemný list, v ktorom mi popriali krásne sviatky a k tomu bol pribalený darček, ktorým je Balea Rosenduft hviezdička do kúpeľa. Má vôňu ruží a mala by vystačiť na 1-2 kúpele. Požadované množstvo treba vhodiť do tečúcej teplej voda a nechať rozpustiť. Už sa teším, keď si naplním vaňu a opantá ma vôňa ruží a dám si takýto príjemný relax.
Okrem toho, že hviezdička do kúpela krásne vonia, má aj veľmi pekné balenie a myslím si, že môže byť skvelým darčekom pre mamu, sestru, kamarátku, každého, koho chcete potešiť niečím pekným a voňavým. Cena je 1,95 Eur.

A čo vy a piatok 13? Máte voči nemu predsudky?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára