štvrtok 4. apríla 2024

Moje objavy na Astratexe!

 

Astratex nákup

Každý z nás si musí raz za čas urobiť radosť a kúpiť niečo pekné, čo ho poteší. Kedy ste si naposledy kúpili kvalitné spodné prádlo alebo pyžamo? Príjemné funkčné plavky? Nielen produkty z týchto kategórii, ale aj mnoho ďalšieho nájdete na eshope Astratexu. Z toľkého množstva výrobkov, ktoré ponúkajú, je naozaj ťažké vybrať iba zopár, no tentokrát som objavila naozaj skvelé kúsky.


DKNY nočná košeľa

Už dlhšie na mojom whisliste bola nočná košeľa. Blížia sa horúce letné dni a noci, takže ľahká príjemná košeľa bude v týchto chvíľach príjemným spoločníkom. Výber bol naozaj veľký, no nakoniec to vyhrala dámska nočná košeľa DKNY Fresh take.


DKNY nočná košeľa

Musím sa priznať, že ide o moju prvú skúsenosť so značkou DKNY a urobila som veľmi dobre. Táto nočná košeľa má príjemný pohodlný strih, materiál je tvorený 57% bavlna, 38% viskóza a 5% elastan. Už na prvý dotyk je materiál veľmi príjemný a na tele jemne chladivý, takže už sa teším horúce letné noci.


DKNY nočná košeľa

Nočnú košeľu mám vo veľkosti M, čo je moja klasická veľkosť a je dostatočne oversize, aby ste sa v nej cítili pohodlne a komfortne. Veď kto by chcel spať v obtiahnutom oblečení? Veľmi sa mi na nej páči aj samotná potlač a ako bonus, po bokoch má aj vrecká. Toto je jeden veľmi príjemný kúsok, dostupný je vo viacerých veľkostiach a teraz je aj v super zľave!


3 PACK bavlnených nohavičiek Paola

Neviem čím to je, ale čím ďalej je ťažšie v obchodoch zohnať kvalitnú bavlnenú spodnú bielizeň. Na druhú stranu, objednávanie tohto typy výrobkov cez net je rizikom, či mi daná veľkosť sadne. Keďže na Astratexe funguje vrátenie či výmena tovaru úplne bezproblémovo, riskla som to a objavila som skvelé bavlnené nohavičky!

My ženy to poznáme, jednofarebná spodná bielizeň - čierna, biela, telová, by mala byť základom šatníka každej z nás. A ja som siahla po čiernej. Balenie 3 bavlnených nohavičiek Paola má Certifikát kvality a neškodnosti Oeko-Tex® Standard 100. Ide o jednofarebné nohavičky, ktoré sú z prednej i zadnej časti hladké. Majú klasický nohavičkový strih s jemne hrubším krajom, vďaka čomu pekne zakryjú boky. Na dotyk sú veľmi príjemné, materiál je 95% bavlna a 5% elastan. Ja ich mám vo svojej klasickej veľkosti M a sedia mi presne. Kombinácia príjemného materiálu a strihu zabezpečuje, že sa v nich cítim pohodlne a presne to od tohto typu produktu požadujem. Dajú sa zohnať v 3 základných odtieňoch a viacerých veľkostiach, takže každá z nás si vyberie. Ja som si ich natoľko obľúbila, že ich mám už doma aj v bielom prevedení.


Klasické nohavičky Bellinda Fancy bavlnené

Oslovili ma ešte jedny bavlnené nohavičky a to Bellinda Fancy. Ide o klasické nohavičky z príjemnej mäkkej bavlny. Predná aj zadná časť je hladká, v páse majú čipku. Tieto nohavičky sedia super, sú jemné a pohodlné, pekne na postave vyniknú a tá čipka ich zjemňuje a obzvláštňuje. Opäť mám svoju klasickú veľkosť a jediné na čom chcem upozorniť, je ich odtieň. Dajú sa zohnať v bielej, čiernej a ja som si zvolila podľa stránok Astatexu svetloružové. V realite mi ale prídu skôr lososové. Mne osobne to nevadí, ale ak by ste túžili vyslovene po ružových, tak budete musieť hľadať iné.


Deka Astratex

Ako sa hovorí, to najlepšie nakoniec alebo môj objav a favorit na Astratexe! Každého ako prvé pri eshope Astratex napadne spodná bielizeň, pyžamá alebo plavky, ale keď si kliknete na kategóriu doplnky, nájdete tam množstvo zaujímavých kúskov a objavíte na ich stránke aj deky. Ja som zimomravý typ, stále mi je zima a večer len čo si ľahnem pred telku, hneď sa musím niečím prikryť. Deka je moja verná spoločníčka a už bol najvyšší čas si zaobstarať novú kamošku. Keďže mám obývačku aj sedačku ladenú do šeda, jasne to vyhrala deka Astratex v šedom odtieni.  


Astratex deka

Čo ma príjemne prekvapilo, deka prišla veľmi pekne zabalená, previazaná ešte stužkou, takže môže byť aj skvelým tipom na darček. V jednom z rohov deky nájdete aj vyšité veľké A, čo predstavuje logo Astratex. Ide o veľmi príjemný hrejivý hebký mikroplyš, zloženie je 100% polyester a jej rozmer je 150x200 cm.


Astratex deka

Je to ten typ plyšovej deky do ktorej sa zabalíte a nemáte chuť z nej vyliezť. Príjemná na dotyk, krásne zahreje a vy si môžete v teplúčku užívať svoje filmové večery. Ak ste zimoravý typ ako ja, takáto deka by mala byť vašou povinnou výbavou. Dá sa zohnať aj v príjemnom béžovom odtieni.

Tentokrát som s mojou objednávkou na Astratexe neskutočne spokojná, objavila som kúsky, ktoré som si chcela už dlho kúpiť a ten materiál a prevedenie ma veľmi príjemne prekvapili. Na stránke Astratexu stále prebiehajú zaujímavé akcie a zľavy, takže si môžete nakúpiť za priaznivé ceny. Produkty som si vybrala v rámci barterovej spolupráce s Astratexom, ale neváhala by som si ich zakúpiť opakovane, lebo som s nimi veľmi spokojná.


Čím ste si naposledy spravili radosť vy? Čo najradšej nakupujete na Astratexe?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára