nedeľa 18. februára 2024

Skvelé SPF s vitamínom C od Garnier!

Garnier Skin Naturals Vitamin C Daily UV Brightening Fluid Invisible a Glow SPF 50+

Značka Garnier priniesla na trh nové veľmi zaujímavé pleťové produkty s vysokou ochranou SPF 50+ proti slnečnému žiareniu a keďže chcem mať pleť chránenú pre slniečkom a následným vznikom vrások a pigmentových škvŕn, bola som rozhodne skvelým adeptom na otestovanie týchto noviniek. 

Garnier Skin Naturals Vitamin C Daily UV Brightening Fluid Invisible SPF 50+


 

Garnier Skin Naturals Vitamin C Daily UV Brightening Fluid Invisible SPF 50+ je skvelá jemne rozjasňujúca ochrana pleti proti slnečnému žiareniu. Pleť je okamžite chránená pred UVA a UVB žiarením, má praktické balenie v plastovej tube s úzkym aplikátorom, vďaka čomu sa s produktom neplytvá. 



Má bielu farbu, ale po aplikácii na pleť nezanecháva biely povlak, na pleti je neviditeľný, rýchlo sa vstrebáva a krásne s pleťou splynie. Nejde úplne o klasický tekutý fluid, skôr by som jeho konzistenciu označila ako ľahší krémik, ktorý ale nezanecháva mastný film, na pleti vytvára polomatný finiš.





 Je nelepivý, nedrolí sa na pleti, neupcháva póry, príjemne vonia, unavenú mdlú pleť jemne rozjasní, predchádza vzniku pigmentových škvŕn a existujúce sa nezhoršujú a je skvelým podkladom pod make-up. Pre mňa je jasný favorit, absolútne ho na pleti necítim a pritom si plní svoju úlohu skvele. Rozhodne bude vyhovovať normálnej, zmiešanej i mastnej pleti.     



Garnier Skin Naturals Vitamin C Daily UV Brightening Fluid Glow SPF 50+ je pigmentovaná rozjasňujúca ochrana pleti proti slnečnému žiareniu. Obsahuje vysoký ochranný faktor SPF 50+ a minerálne pigmenty. Opäť má praktické balenie v plastovej tube s úzkym aplikátorom, vďaka čomu sa s produktom neplytvá. Ide o klasický ľahučký fluid, ktorý je ale zafarbený a dodáva pleti výrazný glow - rozjasnenie. 



Odtieň nepovažujem za úplne šťastný, lebo je do oranžova a mierne oxiduje, takže pre úplne bledulky tento produkt na iba samostatné použitie na pleť nebude veľmi vhodný. Ale ak ho správne skombinujete s klasickým make-upom, nielenže ten farebný rozdiel na pleti sa vyrovná, ale výrazný glow sa trochu zjemní a pleť vyzerá neskutočne šťavnato. S make-upom skvele spolupracuje, nežmolkuje, neupcháva póry, nelepí, je o trochu mastnejší ako klasický Invisible.



 Pre mňa ako majiteľa zmiešanej pleti mi vyhovuje ako rozjasňujúci primer pod make-up, pripomína mi podobné produkty, ktoré minulý rok urobili v kozmetickom priemysle boom, len tento produkt oproti klasickým dekoratívnym má jednu obrovskú výhodu a tou je vysoká SPF ochrana, ktorú každý deň potrebujeme. Pre mňa to nie je produkt, ktorý by som naniesla na pleť samostatne, pretože má veľmi slabé krytie a nevyhovuje mi farebne, ale rozhodne ho budem používať ako podklad pod make-up. Bude vyhovovať normálnej, suchej a čiastočne aj zmiešanej pleti.  


Značka Garnier v oblasti ochrany pleti i pokožky tela pred slnečným žiarením urobila v posledných rokoch obrovský pokrok a každoročne prináša skvelé novinky, ktoré nás chránia pred nežiaducimi následkami slnečného žiarenia. Obrovskou výhodou je, že ide o drogerkovú značku, ktorá je ľahko dostupná a tieto produkty zoženiete v drogériách alebo na eshopoch. Ja som tieto produkty získala vďaka all2test.com a som nesmierne vďačná, pretože sú to skvelé produkty a i napriek tomu, že každý z nich je iný, vo výsledku majú rovnakú funkciu a ochranu. Ak by ste aj vy chceli testovať kozmetické novinky, registrujte sa na stránke all2test.com a staňte sa na pár dní influencerom.


Skúšali ste tieto novinky od Garnier? Ako sa vám pozdávajú? Aké je vaše najobľúbenejšie pleťové SPF?  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára