streda 27. mája 2020

theBalm Put A Lid On It - báza čo všetko vydrží


Aký máte vzťah k podkladovým bázam pod očné tiene? Považujete ich za nutnosť alebo skôr zbytočnosť? Ja ako majiteľka extra mastných viečok na ne nedám dopustiť a bez nich si už líčenie neviem predstaviť. Doteraz som vyskúšala viacero kúskov z lacnejšej kategórie a presvedčili ma, že i napriek nízkej cene sú skvelé a môžem sa na ne spoľahnúť. Vo väčšine prípadov však mali jeden drobný nedostatok a tým bolo balenie. Boli balené v kelímku a v prípade, že mi moje pazúriky narástli, bola ich aplikácia naozaj zložitejšia. A tak som pátrala po novom kúsku, až som na stránkach Elnina objavila značku theBalm a ich podkladovú bázu theBalm Put A Lid On It, ktorú som sa rozhodla v rámci spolupráce otestovať. 


theBalm Put A Lid On It je rýchloschnúca podkladová báza, ktorá bola navrhnutá tak, aby váš očný make-up zostal na mieste, nech sa deje čo sa deje. Obsahuje svetlo odrážajúce čiastočky, ktoré prežiaria váš pohľad. Pleť zjemňujúce zložky zabezpečia, že vaše obľúbené tiene dokonale vyniknú.


Značka theBalm je známa svojím úžasný retro dizajnom, ktorý sa mne osobne veľmi páči. Báza je balená v papierovej krabičke s hravým obalom, pričom samotný produkt je balený v plastovej tube o objeme 11,8 ml a vďaka zúženému aplikátoru si viete bázu ľahko a šikovne aplikovať bez toho, aby ste s ňou zbytočne plytvali. 



Báza má jemnú krémovú konzistenciu a je marhuľkovej farby. Na viečku sa ľahko roztiera, stačí naozaj iba minimálne množstvo a pokryjete ňou celé viečko. Nepatrí medzi bázy krycie, čiže vám očné viečko nezjednotí, iba jemne rozjasní a pripraví na nanesenie očných tieňov.

Bázu nanášam v malom množstve na očné viečko a osvedčilo sa mi chvíľu počkať, kým si na viečko sadne. Na jeho povrchu zanecháva jemne lepkavú vrstvu, na ktorú sa očné tiene krásne chytajú.

 
A ako funguje? Vyššie na obrázku môžete vidieť porovnanie, pri ktorom som použila obyčajné šedé tiene od she, ktoré svojou pigmentáciou zrovna z radu nevytŕčajú a patria rozhodne k tým slabším. Vľavo môžete vidieť tiene samotné a vpravo tiene aplikované na bázu theBalm Put A Lid On It. Jednoznačne vďaka báze tiene konečne dostali poriadnu pigmentáciu a šmrnc a to čo spravila s tou strednou šedou, klobúk dole. Z obyčajného fádneho tieňa sa stal krásny šedý fešák. Než samotná pigmentácia je ale pre mňa najdôležitejšia výdrž tieňov na oku počas dňa a v tomto prípade báza nesklamala a môžem sa na ňu celý deň spoľahnúť. Tiene sa mi nezlievajú do ohybu, ale krásne držia celý deň na svojom mieste a ja si môžem užívať líčenie počas celého dňa.

Značka theBalm ma svojou bázou presvedčila o svojej kvalite a aj keď sú jej ceny trošku vyššie, rozhodne stojí za vyskúšanie. Navyše, na jedno použitie vám stačí tejto bázy máličko a tak vám vydrží veeeeeeeľmi dlho.

Na stránke Elnina nájdete viacero produktov od značky theBalm a mňa osobne veľmi láka ich bestseller Mary-Lou rozjasňovač.

Poznáte značku theBalm? Máte obľúbený produkt od tejto značky? Aká je vaša obľúbená báza pod očné tiene?

4 komentáre:

  1. Já podkladové báze nepoužívám, ale jak vidím ten rozdíl, tak asi začnu. Od této značky mám doma paletku očních stínů, rtěnku a řasenku a jsem s produkty velmi spokojená. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Báza pod očné tiene je naozaj skvelý produkt, rozhodne vyskúšaj :-)

      Odstrániť
  2. Musím ju už konečne skúsiť, nejakú dobu si už na ňu robím zálusk. Tiež mám dosť mastné viečka a máločo funguje. Zatiaľ mám dobrú skúsenosť s klasikou od Urban Decay a výborné sú aj Artdeco a MAC, ale tie sú v kelímku a to ani mne veľmi nevyhovuje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na Urban Decay sa už dlhšie chystám, tak snáď sa raz k nej dokopem. Nad Artdeco som tiež rozmýšľala, ale odrádza ma to kelímkové balenie a podľa recenzií je táto báza dosť trblietavá a ja mám radšej matnejšie.

      Odstrániť