utorok 12. mája 2020

Ošetrujúce kofeínové nočné sérum od alverde


Každá z nás by chcela mať krásne dlhé, vytočené a husté riasy ako vejáre. No nie každej sa tento sen aj splní. Ja patrím do kategórie tých sklamaných, ktorých riasy sú krátke, stredne husté, rovné a rastúce cez seba, čiže čistý prúser. Navyše mávam obdobia, kedy mi pri odličovaní vypadávajú o niečo viac, než som zvyknutá a vtedy sa mi zapne červená kontrolka. A tak keď som jedného dňa na stránkach dmky objavila Ošetrujúce kofeínové nočné sérum od alverde, povedala som si, že to je fajn produkt na vyskúšanie.

Alverde Over Night Coffein Serum

 


Ošetrujúce kofeínové nočné sérum od alverde sľubuje posilnenie a regeneráciu rias počas noci. Unavené riasy tak získajú extra porciu starostlivosti vďaka obsahu očianky a jojobového oleja a je vhodné aj pre nositeľov kontaktných šošoviek.


Sérum nájdete v stojane s dekoratívkou alverde a svojím vzhľadom sa nápadne podobá na klasické maskary. Jeho objem je 8 ml a má klasický kartáčik z prírodných štetín. Sérum má veľmi výraznú vôňu, ktorá pre majiteľov citlivých očí môže byť problémom. Ja osobne nemám citlivé oči aj keď nosím kontaktné šošovky, no po prvom nanesení séra sa u mňa dostavilo jemné štípanie a slzenie očí. Na nejaký čas som si dala od neho pauzu a keď som ho následne použila, už sa tieto problémy neopakovali a mohla som ho pravidelne používať.


Ako už z názvu vyplýva, ide o nočné sérum, ktoré nanášam večer pred spaním po dôkladnom odlíčení a vyčistení pleti. Sérum má krémovú konzistenciu bielej farby, na riasy sa ľahko aplikuje a jemne ich vytočí. Okrem rias som ho aplikovala aj na obočie, kde som mala oblasť, kde mi chýbali chĺpky a tajne som dúfala, že by ich rast mohlo podporiť.

Aké sú jeho účinky? Rozhodne nečakajte zázraky na počkanie. Ak nepatríte medzi trpezlivé typy a túžite po okamžitých výsledkoch, pre vás toto sérum nebude. Ja som prvé výsledky začala pozorovať až po 3 týždňoch pravidelného používanie. Moje riasy sú po používaní tohto séra pevnejšie, o trošičku dlhšie a hlavne mi začali pomaličky dorastať chýbajúce chĺpky v obočí. Nie je to výrazný ani zázračný výsledok, ale sérum napriek tomu funguje. 

Máte problémy s riasami? Zvyknete používať séra na riasy? Čo vám na riasy zatiaľ najviac pomohlo?  

 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára