pondelok 30. marca 2020

Moja skúsenosť so značkou Orsay + obľúbený zimný outfit

Zdroj

Firma Orsay sa môže pochváliť viac ako tridsaťročnou skúsenosťou s tvorbou módneho oblečenia pre elegantné a sebavedomé ženy, ktoré majú vlastný štýl a sledujú módne trendy. "Našim prianím je, aby mala každá žena možnosť vyjadriť svoju individualitu vo svojich outfitoch. Chceme navrhnúť módu pre moderné a sebavedomé ženy, ktoré sa chcú obliekať vždy elegantne, žensky a aktuálne podľa vlastného vkusu a štýlu". Táto myšlienka značky Orsay sa mi veľmi páči a presne vystihuje danú značku. S prvými kúskami v našej rodine prišla mamina, ktorá ihneď po otvorení prvej predajne v našom okolí začala nielen seba, ale aj mňa a sestru zásobovať počas sviatkov, ale aj kedykoľvek keď nás chcela potešiť, výrobkami práve od značky Orsay. Odvtedy pozostáva množstvo mojich outfitov práve z ich kúskov oblečenia, lebo tam nájdete všetko od elegantných a spoločenských až po športovo-elegantné či voľnočasové. 

Časom spojazdnili aj svoj eshop a ja som s nadšením urobila svoju prvú objednávku. A keďže rada testujem fungovanie rôznych eshopov, rozhodla som sa vám práve o eshope Orsay trošku rozpísať. Začiatky fungovania eshopu mali svoje muchy, ale už funguje úplne v pohode a pokiaľ sa mi niečo na eshope zapáči, rada si objednám z pohodlia domova online. Za tie roky už mám veľkosti celkom vyskúšané a darí sa mi objednávať kúsky, ktoré mi sedia.


Eshop má peknú a úhľadne urobenú stránku. Viete vyhľadávať vo viacerých kategóriach na základe rôznych kritérii. Osobne mám veľmi rada sekciu výpredaj, kde viete objaviť skvelé kúsky za úžasné ceny. Skvelou funkciou je aj vyhľadanie tovaru vo vašej veľkosti v obchodoch vo vašom okolí, takže dopredu si tieto info viete zistiť a pokiaľ si daný kúsok chcete vyskúšať, nepreženiete sa do predajne zbytočne.

Ja už mám za sebou niekoľko online objednávok a až na jednu vec, musím fungovanie eshopu hodnotiť veľmi kladne. Dopravu si môžete zvoliť na predajňu alebo kuriérom, no ja som zatiaľ vždy volila predajňu. V tej našej sú veľmi milé predavačky, ktoré vždy ochotne poradia a pomôžu a preto je nakupovanie práve v tejto predajni veľmi príjemné. Čo sa týka rýchlosti doručenia, tu je trošku problém. Moja najrýchlejšia objednávka dorazila za 11 dní a to si myslím, že je na dnešné pomery trošku dlho. Je možné, že s kuriérom to bude rýchlejšie, ale neviem, neskúšala som. Ak teda rátate s tým, že si tovar objednáte na nejakú udalosť, ktorá sa koná v krátkom čase, to radšej navštívte priamo predajňu. 


Podľa veľkosti tovaru vám doručia pri menších veciach takýto balíček, pri väčších je to balené v igelitovom sáčku. Vo vnútri okrem objednávky nájdete aj podklady k vráteniu tovaru.


Objednaný tovar je krásne zabalený v papieri a je prelepený logom so značkou. Mne osobne sa takýto prístup veľmi páči, pôsobí to luxusne a na mňa ako zákazníka to robí dobrý dojem.


Takto vyzerala ešte moja augustová objednávka letných vecí, ktoré som si brala na dovolenku a odvtedy som sa k napísaniu článku nedostala. 



Okrem oblečenia v ponuke tejto značky nájdete množstvo doplnkov ako kabelky, šály, rukavice, bižutériu či vône.

Môj letný obľúbenec v podobe bielej kabelky

Ak chcete výhodne nakupovať, odporúčam vám zriadiť si Orsay kartu a spojiť nakupovanie s viacerými výhodami. 

Ak vám tovar nesadne, máte možnosť ho vrátiť, pričom ja volím vrátenie priamo na predajni, kde odovzdám tovar a vyplnený formulár a po niekoľkých dňoch mi je daná suma pripísaná na účet.

A keďže tu máme zimné obdobie, rada by som vám ukázala môj tohtoročný obľúbený zimný outfit, ktorý takmer komplet pozostáva z kúskov oblečenia od značky Orsay, ktoré pochádzajú z tohtoročnej zimnej kolekcie. 




Teddy huňaté kabáty sú túto zimu hitom číslo 1 a ani ja som nemohla ostať bez neho. Už dlhšie som zháňala nejaký zaujímavý, ktorý mi padne do oka a vyhral to tento huňatý kabátik od Orsay v odtieni čokoládovohnedá. Páčia sa mi na ňom koženkové detaily na vreckách a límci a cítim sa v ňom naozaj skvelo. Nie je to kúsok do -20 stupňov, ale počas miernejšej zimy ako bola a tak trochu ešte je táto, je ako stvorený. Doplnila som ho tričkom v horčicovej farbe s rolákom, aby som outfitu dodala výraznejšiu farbu. K hnedej sa podľa mňa skvele hodí tmavomodrá, tak som siahla po jegginsoch z Primarku. A ako obuv som zvolila trošku športovejšie topánky od značky Mustang, ktoré som si v decembri zakúpila v Humanicu. Nechcela som prvoplánovo siahnuť po elegantných čižmách, ale skôr som chcela outfit rozbiť niečím športovejším.




Všetky doplnky sa nesú v znamení značky Orsay. Šál je krásne teplúčky a veľký, takže sa do neho môžete zabaliť a zvládnete aj krutú fujavicu. Navyše je obojstranný, takže ho môžete využiť na dva spôsoby. Kabelka má popruh, ktorý môžete nosiť ako crossbody alebo klasicky cez plece, poprípade si popruh schováte a narýchlo vezmete do ruky. Vo vnútri nie je delená, má jeden väčší otvor, do ktorého sa vám vojde celkom veľa vecí. A náušnice, ktoré až tak nie je vidieť, sú zlaté s hnedým dreveným prevedením v strede a krásne dopĺňajú outfit.

Ako môžete vidieť, v Orsay zoženiete naozaj pekné kúsky za fajn ceny a ja osobne sa už teším na jarnú kolekciu.

Fotky vznikli v spolupráci s úžasnou fotografkou Petrou Baranovičovou a s mojou vizážistkou Majkou a obom dievčatám ďakujem za úžasný výsledok. 

Budem rada, ak mi do komentu dáte vedieť, či sa vám článok v tomto štýle páči, či si radi prečítate o tom, ako fungujú niektoré eshopy, na ktorých nakupujem, poprípade mi dáte tip na váš obľúbený eshop.

Máte radi značku Orsay? Nakupujete radšej na predajni alebo online?

2 komentáre:

  1. Já tuhle značku nemám ráda. Na mě je až moc elegantní a nemyslím si, že cena oblečení odpovídá její kvalitně.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niektoré veci majú vyššiu cenu, preto sa oplatí počkať na výpredaj a vtedy ich kúpiť v super zľave. Orsay má skôr elegantnejšie kúsky, ale dajú sa nájsť aj klasickejšie na bežný deň. Mám toho doma už naozaj dosť a ešte ani jedna vec sa mi nevyťahala ani inak nepoškodila, takže ja som s kvalitou spokojná :-)

      Odstrániť