sobota 4. apríla 2020

L’Oréal Paris Brilliant Signature


Všimli ste si už medzi novinkami značky L’Oréal Paris ich najnovší kúsok Brilliant Signature? Ide o  tekutý rúž s vysokým leskom v luxusnom balení s veľmi šikovným aplikátorom, vďaka ktorému sa produkt ľahko, rýchlo a precízne nanáša. 



Pri aplikácii na pery má podobnú vodovú, ľahko chladivú konzistenciu ako klasický Signature, ale na rozdiel od neho tento rúžolesk po chvíli nadobudne trošku hutnejšiu konzistenciu, perám dodáva krásny lesk a vyzerajú sviežo a šťavnato. Krátko po nanesení trvá, kým si na perách sadne a vtedy pociťujem mierne lepivý pocit. Pery vôbec nevysušuje, práve naopak, dodáva im príjemnú hydratáciu a jeho nosenie je veľmi komfortné. Na pohár sa otláča a pri jedení sa postupne vytráca lesk, ale produkt sám o sebe na perách pretrvá i niekoľko hodín.



Mám ho v odtieni 305 Be Captivating a ide o veľmi jemný ružovo-nude odtieň, ktorý nie je až tak veľmi pigmentovaný, skôr dodáva perám lesk a vďaka tomu bude vhodný na každodenné jemné nude líčenie alebo k výraznému líčeniu očí. 




Je to odtieň moje pery ala lepšie a jeho výhodou je, že nie je potrebné ho kontrolovať a miznutie z pier nie je vôbec vidieť a je prirodzené. 





V dmke som ho objavila v 4 rôznych odtieňoch, ktoré som vám aj swatchla. Veľmi sa mi páči aj odtieň 306 s jemne ružovým podtónom a z hľadiska výdrže by som stavila na 311, lebo ako môžete vidieť, napriek veľmi dôkladnej snahe o ich odlíčenie, práve tento odtieň ostal na pokožke najvýraznejší, takže asi na perách zanechá príjemný tint. Na Notine ho ale zoženiete až v 8 krásnych odtieňoch.

Páči sa vám táto novinka od L’Oréal Paris? Ktorý odtieň by ste si vybrali?

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. L’Oréal Paris má v poslednej dobe veľmi veľa noviniek a odkedy majú v dmke 2 stojany, je toho ešte viac. Zaujal ťa tento nový produkt, pozdáva sa ti?

      Odstrániť