pondelok 9. marca 2020

Zvodný pohľad plachej lane s L’Oréal Paris False Lash Bambi Eye



Ak by ste mali spomenúť najobľúbenejší výrobok z dekoratívnej kozmetiky, po ktorom siahate pri každom líčení, ktorý by to bol? U mňa je to jednoznačne maskara! Pokiaľ nepatríte ako ja medzi šťastlivcov a nepýšite sa mihalničkami ako vejáre, každá maskara, ktorá dokáže z vašich nulových mihalníc vykúzliť aspoň nejaké, je pre vás zázrakom. Výhodou maskár je, že kvalitné zoženiete aj v drogerke a nemusíte míňať desiatky Eur za high end.




Počas minuloročnej jesene značka L’Oréal Paris prišla na trh s novinkou v podobe maskary  False Lash Bambi Eye a ja som mala to šťastie, že sa ocitla v mojej kozmetickej zbierke. Sľubuje dokonale oddelené, natočené a predĺžené riasy a vďaka opticky zväčšeným očiam tak docielite zvodný pohľad plachej lane a práve preto nesie výstižný názov Bambi.




Táto maskara má krásne elegantné strieborné balenie s čiernym popisom, špeciálne tvarovanú oválnu kefku s dvoma typmi štetiniek, krátke pre natočenie a dlhé na predĺženie. Štetinky sa od krajov smerom k stredu predlžujú a krásne zachytia každú riasu. Konzistencia tejto maskary je od začiatku dokonalá, ani príliš tekutá ani príliš suchá a vďaka ultra čiernym pigmentom dodáva riasam intenzívny vzhľad. I keď má väčšiu kefku, krásne sa s ňou pracuje, riasy krásne predĺži, oddelí, vytočí, zahustí a v tomto dokonalom stave vydržia celý deň a to bez drobenia, opadávania či rozmazania.


Ako môžete vidieť na foto, moje riasy nenápadné, rastú cez seba a bez maskary napriek očným tieňom vyzerá oko nevýrazne.


Stačí pár ťahov s  L’Oréal Paris False Lash Bambi Eye a ja mám zrazu mrkačky! Podľa mňa je ten rozdiel naozaj výrazný a očiam dodá ten správny šmrnc. Navyše sa dá krásne vrstviť a dokážete bez zlepenia dodávať vášmu pohľadu každou vrstvou intenzívnejší pohľad. Po celom dni vyzerá ako čerstvo nanesená a jej odličovanie je hračkou.

L’Oréal Paris False Lash Bambi Eye  je skvelou novinkou, s ktorou docielite dokonalý dramatický pohľad počas celého dňa. A dobrou správou je, že ju aktuálne zoženiete aj vo vodeodolnom a extra čiernom prevedení.

Máte radi maskary od L’Oréal Paris? Ktorá je vaša obľúbená? Pozdáva sa vám False Lash Bambi Eye?


2 komentáre:

  1. Krásny efekt, myslím že by mi taktiež vyhovovala :)

    xoxo | https://lipstickverse.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten výsledný efekt je naozaj úžasný, táto maskara sa veľmi vydarila, tak treba ju rozhodne vyskúšať :-)

      Odstrániť