štvrtok 18. júla 2019

Weleda pre našich najmenších


Už takmer 21 mesiacov som hrdou krstnou mamou rozkošného dievčatka menom Timejka a musím uznať, že ten pokrok, ktorý sa dá sledovať u detí, je neskutočný. Pred očami mi z malého bábätka vyrástla už veľká slečna, ktorá si pobehuje ako vietor po dvore a ledva za ňou stíham 😊 A keďže si plním svoje povinnosti krstnej mamy poriadne, nemôžu chýbať ani darčeky k sviatkom a ako správna beauty blogerka som sa zamerala aj na oblasť pre detičky a po prečítaní pár odporúčaní som siahla po značke Weleda, ktorú si malá obľúbila. Zopár výrobkov teda vyskúšala a boli sme s nimi veľmi spokojní. A tak keď som jedného dňa na FB videla výzvu eshopu Babičkina záhrada, ktorá hľadala blogerky na testovanie detských výrobkov od Weleda, napísala som im a doma mi skončili dva produkty tejto značky. 


Ešte predtým, než vám ich predstavím, pár slov k eshopu Babičkina záhrada. Ako už názov napovedá, ide o eshop v harmónii s prírodou. V tomto eshope nájdete všetko, čo prešlo ich schvaľovacím procesom, všetko, čo chcú nám zákazníkom odporučiť a to, čo si myslia, že by ľudia mali používať, ak chcú žiť zdravšie, ekologickejšie a v neposlednom rade aj šťastnejšie. Zdravá výživa, liečivé bylinky, alternatívna liečba, prírodná certifikovaná biokozmetika, ekodrogéria aj slovenský handmade - to všetko nájdete v Babičkinej záhrade. A aj značku Weleda 😊

Weleda Sprchovací krém a šampón 2v1 - Šťastný pomaranč

 


Sprchovací krém a šampón 2v1 - Šťastný pomaranč predstavuje jedinečné spojenie sprchovacieho gélu a hydratačného krému - spoľahlivo umyje jemnú detskú pokožku a zároveň ju hydratuje, aby bola jemná a vláčna. Krém na sprchovanie nedráždi detské oči, takže pri kúpaní nebudete mať problém s plačom zo štípajúcich očí. Zloženie z prírodných surovín s BIO sezamovým olejom vyživuje pokožku a zachováva jej vlhkosť v prirodzenej rovnováhe. Prírodné esenciálne oleje z pomaranča a vanilky si podmania zmysly príjemnou vôňou plnou života a radosti.


Jemná umývacia emulzia na umývanie od hlavy po päty s hrejivou vôňou pomaranča je balená v plastovej tube o objeme 150 ml. Obsahuje klasické vyklápacie viečko a hravý detský dizajn. Má bielu farbu, krémovo-gélovú konzistenciu a veľmi príjemnú sladko-sviežu vôňu pomarančov s typickým weleďáckym podtónom. Ak ste už nejaký produkt od Weledy mali, tak viete na čo myslím 😊 Vôňa sama o sebe je jemná, príjemná, nevtieravá a súčasne na pokožke aj vydrží.

 
Tento produkt má všetky vlastnosti, ktoré sú pre prírodnú kozmetiku typické. Na vlhkej pokožke veľmi nepení, vo vlhkých vlasoch síce áno, ale nečakajte výraznú penu ako u klasických drogerkových kúskov. Zmýva sa ale ľahko, pokožku pekne umyje a poradí si dokonca aj s vlasmi dospeláka (bola som zvedavá, tak som musela vyskúšať aj ja). V detských očkách vôbec neštípe, k pokožke je šetrný a vďaka krémovej konzistencii pokožku nevysušuje a po umytí je jemná, vláčna a hydratovaná. Z pokožky je vôňu jemne cítiť a postupne sa z nej uvoľňuje.


S týmto produktom sme naozaj spokojní, či už malá alebo aj ja a naozaj ma prekvapilo, ako dobre moje vlasy po použití tohto produktu vyzerali. Pre dospelákov však odporúčam po použití siahnuť po nejakom kondicionéry, aby sa vám ľahšie rozčesali, najmä ak máte dráty ako ja 😊 Výhodou tohto produktu je aj jeho využitie na telo a vlasy, čo sa na cesty a letné dovolenky skvele hodí. Na Babičkinej záhrade okrem pomarančovej varianty nájdete tento produkt aj v prevedení Čarovná mäta alebo Veselá limetka.  

Weleda Nechtíkový detský krém

 


Tento krém je vhodný na každodennú bežnú starostlivosť o pokožku tela aj tváre. Čistý mandľový a sezamový olej vyživujú pokožku a podporujú jej prirodzené funkcie, včelí vosk a tuk z ovčej vlny podporujú hydratáciu pokožky. Výťažky z nechtíka lekárskeho a harmančeka v BIO kvalite majú hojivé a upokojujúce účinky.

 
Krém je balený v papierovej krabičke, z ktorej sa dozviete všetky potrebné info a samotný krém je v tube o objeme 75 ml. Má šróbovacie viečko a po jeho otvorení vás ovanie príjemná, jemne lekárenská, nechtíková vôňa. Má jemne žlté sfarbenie, hutnejšiu olejovo-krémovú konzistenciu a na pokožku sa ľahko aplikuje.



Pred použitím krém rozotrite v dlaniach a nanášajte podľa potreby na pokožku tváre, resp. telíčka dieťaťa. Hodí sa aj na suché partie kože a to už od prvého dňa života. Krém má jemnú konzistenciu, ktorá sa dobre nanáša a rýchlo vstrebáva. Po použití je pokožka krásne hydratovaná, vláčna a príjemne prevoňaná. 


Malej sa ešte pred doručením týchto výrobkov na tváričke vytvorilo suché miesto vo veľkosti 2 centov a nevedeli sme, čo jej na to dať, aby sa jej to vyliečilo. Keď dorazil tento krémik a dočítali sme sa, že je vhodný aj pre veľmi citlivú pokožku so sklonom k atopii a dermatitíde u detí aj dospelých, natreli sme jej to miesto pár krát týmto krémom a nádherne sa jej to vyliečilo a zmizlo.

Tento krémik je taký malý zázrak pre najmenších, ale aj nás dospelákov a pokiaľ ozaj máte vy alebo vaše deti veľmi citlivú a suchú pokožku tela, obzrela by som sa po ňom. Nám veľmi pomohol a som veľmi rada, že je súčasťou kozmetickej výbavy môjho krstniatka. 

Značka Weleda obsahuje viacero produktov z nechtíkovej línie a práve na Babičkinej záhrade okrem tohto detského krémika zoženiete aj detský šampón či kúpeľ s bylinkami.

Ďakujem eshopu Babičkina záhrada za zaslanie produktov na vyskúšanie a dajte mi vedieť v komentároch, či tento eshop poznáte a aká je vaša skúsenosť so značkou Weleda.

2 komentáre:

  1. Nádherné fotky :) Ja som od Weledy mala jeden vanilkový detský sprchový gél ktorý som dostala k narodeninám od kamošky, keďže vanilku zbožňujem, a bol božský :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som rada,že sa foto páčia :-) Ten vanilkový musí byť tiež super, ako milovník vanilky asi neodolám a poobzerám sa po ňom :-)

      Odstrániť