pondelok 24. júna 2019

Novinky z dmky - máj 2019


Aj keď je už máj dávno za nami a my si užívame poriadne teplé a slnečné júnové dni, nedá mi to nezastaviť sa ešte pri májových novinkách z dmky. Opäť sú nadupané množstvom zaujímavých produktov a tentokrát mi pri nákupe asistovala aj jedna velice šarmatná asistentka, z ktorej sa jedného dňa snáď vykľuje rovnaký kozmetický nadšenec ako ja 😊





Začnem výrobkami, bez ktorých si to v týchto teplách dňoch neviem predstaviť. Sú nimi rôzne deodoranty či antiperspiranty, ktoré nás chránia pred potením alebo ho čiastočne aspoň eliminujú. Novinky som objavila u značky Balea v podobe deo kryštálu s anti-transpirantným zložením, ktoré by malo spoľahlivo chrániť pred potom a telesným pachom. Viem, že na trhu je viacero takýchto výrobkov, no v drogériách až tak dostupné nie su a sama som ešte takýto produkt neskúšala, tak ak máte s nejakým takýmto typom dobrú skúsenosť, kľudne aj s týmto od Balea, dajte mi vedieť v komentoch. Baleáckou novinkou je aj nový deo sprej s tropickou vôňou. A rovno tri nové deodoranty v letných vôňach má aj značka Nivea.    






Nové sprcháče, ktoré ma rozhodne zaujali 😊 A nové peny či gély na holenie od Balea sú počas letných dní veľkým pomocníkom.





Novinkou na pultoch predajní dm je aj 2SIS Black Magic tuhé mydlo čierne uhlie a Tea Tree, ktoré intenzívne čistí problematickú a mastnú pokožku vďaka zloženiu bohatému na kokosový olej, bambucké maslo, čajovníkový olej, kaolín a čierne uhlie.To je fakt niečo pre mňa!
So značkou method som sa osobne zoznámila pri nedávnej návšteve s Škótsku v podobe výrobku na umývanie riadu a už mám aj jedno balenie doma. Tentoraz ma zaujali tekuté mydlá v pekných sviežich farbách a lákavých vôňach. Nové tekuté mydlo má aj Balea a v dmke nájdete od Sante aj krémy na ruky. 



Máme tu aj nejaké nové patlatielka na telo. Nivea má v ponuke nové telové suflé s olejom Coconut & olej Monoi a s olejom čerešňový kvet & jojobový olej. Balea má novú trojicu telových mliek a okrem toho malé kabelkové balenia ošetrujúceho krému v dóze v prevedení kokos & tiaré a melón & pomaranč. Ich výhodou je ich všestranné využitie na telo, tvár i pery. 






Novinky z kategórie pleť. Tu je hneď niekoľko kúskov od značky Saloos, nová peelingová tyčinka od Garnier, Baleácke odličovacie obrúsky či nové kúsky od L´Oréal.

 



V dmkách už zoženiete aj populárnu značku OMG! a ich pleťové masky či veľmi obľúbenú kozmetickú čelenku. Od Garnier Bio zoženiete aj konjakovú čistiacu špongiu a do týxhto teplých dní je termálna voda od Avéne na osvieženie ako stvorená.



 Nové balzamy na pery či pasta na zuby.






Balea má množstvo produktov určených na starostlivosť o nohy a rad Feel Well som vám už odporúčala. A objavila som aj takéto rozkošné ružové ponožtičky od Stella Jones








Pokiaľ ide o vlasy, tak tých noviniek je naozaj neúrekom. Množstvo nových šampónov vrátane značiek, ktoré boli dostupné donedávna iba na internete.








Vlasy, vlasy a opäť  vlasy. Či už rôzne stylingové, fixačné produkty alebo rozkošné kefy na vlasy. 








Mám tu aj zopár pánskych kúskov na čele s novou privátnou značkou dmky Seinz, o ktorej sa na blogu časom dočítate.  

 






Tieto detské kúsky ma vedia dostať. Či už ide o kozmetiku alebo rôzne doplnky s rozkošnými obalmi. 




Nové vône a zaujímavosťou je, že vlastnú vôňu má aj značka Мой by Stefanie Giesinger. Dámska parfumovaná voda je charakteristická teplými drevenými akordmi a jemnými kvetinovými tónmi. Ideálna svieža vôňa na každodenné nosenie na jar a leto. 























Najväčšie množstvo noviniek rozhodne ponúka dekoratívna kozmetika. Nie je snáď značky, ktorá by nemala niečo nové, farebné, letné 😊








Pokiaľ ide o doplnky, objavila som množstvo krásnych nových štetcov. Úplne nový rad štetcov od ebelin, ktoré vyzerajú fakt super, ďalej novinku od Real Techniques, ktorá obsahuje aj ich legendárnu hubku na make up a štetce od Dermacolu v spolupráci so známou českou blogerkou Petralovelyhair. Obrovským prekvapením bola aj sada štetcov od ecotools, kde sú časy, keď som si ich štetce objednávala z Ameriky 😊 K letu neodmysliteľne patrí aj farebná manikúra, tak som objavila aj nové odlakovače.









Blížia sa nám prázdniny, dovolenky, slniečko už neúprosne hreje, takže sa musíme začať starať aj o našu pokožku a chrániť ju. Aj v oblasti opaľovania je zopár nových kúskov, ktoré rozhodne stoja za vyskúšanie. Aká je vaša najobľúbenejšia značka opalovákov?










Nové kúsky nájdete aj vo výrobkoch zameraných na staroslivosť o domácnosť.









Niečo dobré pod zub i na zapitie, teraz je pitný režim veľmi dôležitý.



Značka Das gesunde Plus mení názov a po novom sa volá Mivolis. Na pár produktov mám zálusk, tak ich snáď pri najbližšej návšteve dmky objavím.


A na záver tu mám odhalenie mojej šarmatnej asistentky. Ide o moje 1,5 ročné krstniatko Timejku, ktorú to v dmke baví rozhodne tak ako mňa, takže vlastný vozík je podmienkou a šup ho nakupovať 😊 Vyrastá mi konkurencia, čo vám budem hovoriť 😊 Tieto detské vozíky sú v dmke strašne vydarené a vďaka nim, ak máte pri sebe ešte niekoho, si vy v pohode nakúpite a dieťa sa zabaví. Horšie to bude mať ten, čo bude dieťa strážiť, najmä ak je to malý neposedko a výmyselník ako moje krtsniatko. 

Ktorá novinka vás tentokrát zaujala najviac?

2 komentáre:

  1. Super, že DMko sa dalo na eko vlnu a oceňujem aj širší výber kozmetických štetcov. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa páči, že nabehli na eko vlnu a aj tá ponuka štetcov je fakt super oproti minulosti :-)

      Odstrániť